Hittar de inget hem till Pamela kommer jag att gråta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittar de inget hem till Pamela kommer jag att gråta.
Ja visst blir man förbannad!Jag tittade också,men jag blir så jävla förbannad så jag bytte kanal. va fan är det för fel på folk hur kan dom behandla djur på det viset.
Kanal?Tittar på Bagges hemlösa hundar, vilket mysigt program
Jag tror inte att Hundstallet placerar hos idioter, om ingen grundlurar dem. De verkar väldigt noggranna. Tycker absolut att du ska se det.Åh vad kul att ni är så positiva till programmet. Har varit orolig för att det ska vara idioter som får ta hand om hundarna (som i vissa andra hundprogram på Sjuan ).
Ska se så fort jag har tid
Sju.Kanal?
Finns på tv4playKan tipsa om att Marianne Klima visade vallning med sin Bits i dagens djursjukhuset på svt1 också. Jag har inte sett det dock, de verkar sega som sjutton med att få ut det på play!
Vet nån om sjuan går att se via webben? Det lutar åt att bli en lugn natt i fjöset så jag tar tacksamt emot underhållning...
7Kanal?
Man kan ju inte få allt Så länge det är en funktionell päls borde det väl vara okej?Jättejättespännande, ska förbi och titta på en hanhund till Karla på vägen hem från Norge om ett par veckor! Han verkar bra, inte använd i Sverige men lämnat fint i Norge. Effektiv arbetshund men också gått bra på tävling. Lämnar naturliga hundar som är lätta att träna. Låter väl bra? Enda nackdelen verkar vara att han är ganska luden
Man kan ju inte få allt Så länge det är en funktionell päls borde det väl vara okej?
Benji har ju liksom kort men helt oduglig päls. Torkar fan aldrig, och han är labrador, han ska ju bara stöta bort smuts och vatten... Men inte med kastratpäls, icke! Den är ju väldigt mjuk för labradorpäls, gosig och så.. Men helt oduglig
Om du säljer typ alla valpar så behöver du ju inte lida av det problemet är det däremot så att du kommer behålla typ alla så förstår jag fasan med skräpsamlareMest att det drar in så mycket skit i huset
Om du säljer typ alla valpar så behöver du ju inte lida av det problemet är det däremot så att du kommer behålla typ alla så förstår jag fasan med skräpsamlare