Uppdatera vidare, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad kul att ni är så positiva till programmet. Har varit orolig för att det ska vara idioter som får ta hand om hundarna (som i vissa andra hundprogram på Sjuan :cautious:).
Ska se så fort jag har tid :love:
Jag tror inte att Hundstallet placerar hos idioter, om ingen grundlurar dem. De verkar väldigt noggranna. Tycker absolut att du ska se det. :)
(Nu lär de nog få anledning att vara ännu noggrannare, för de lär få en massa nya intressenter efter den här serien)

Kan tipsa om att Marianne Klima visade vallning med sin Bits i dagens djursjukhuset på svt1 också. Jag har inte sett det dock, de verkar sega som sjutton med att få ut det på play! :(

Vet nån om sjuan går att se via webben? Det lutar åt att bli en lugn natt i fjöset så jag tar tacksamt emot underhållning...

Kan tipsa om att Marianne Klima visade vallning med sin Bits i dagens djursjukhuset på svt1 också. Jag har inte sett det dock, de verkar sega som sjutton med att få ut det på play! :(

Vet nån om sjuan går att se via webben? Det lutar åt att bli en lugn natt i fjöset så jag tar tacksamt emot underhållning...
Finns på tv4play :)

Jättejättespännande, ska förbi och titta på en hanhund till Karla på vägen hem från Norge om ett par veckor! Han verkar bra, inte använd i Sverige men lämnat fint i Norge. Effektiv arbetshund men också gått bra på tävling. Lämnar naturliga hundar som är lätta att träna. Låter väl bra? Enda nackdelen verkar vara att han är ganska luden :p

Jättejättespännande, ska förbi och titta på en hanhund till Karla på vägen hem från Norge om ett par veckor! Han verkar bra, inte använd i Sverige men lämnat fint i Norge. Effektiv arbetshund men också gått bra på tävling. Lämnar naturliga hundar som är lätta att träna. Låter väl bra? Enda nackdelen verkar vara att han är ganska luden :p
Man kan ju inte få allt :p Så länge det är en funktionell päls borde det väl vara okej?

Benji har ju liksom kort men helt oduglig päls. Torkar fan aldrig, och han är labrador, han ska ju bara stöta bort smuts och vatten... Men inte med kastratpäls, icke! :down: Den är ju väldigt mjuk för labradorpäls, gosig och så.. Men helt oduglig :rofl:

Man kan ju inte få allt :p Så länge det är en funktionell päls borde det väl vara okej?

Benji har ju liksom kort men helt oduglig päls. Torkar fan aldrig, och han är labrador, han ska ju bara stöta bort smuts och vatten... Men inte med kastratpäls, icke! :down: Den är ju väldigt mjuk för labradorpäls, gosig och så.. Men helt oduglig :rofl:

Mest att det drar in så mycket skit i huset ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 573
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 149
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
373
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka