Tänk på hur bra det gick så blir det säkert roligare även med fästingplockandeÄr helt slut efter en inofftävling. Snart ska jag gå och lägga mig... Men först måste jag plocka fästingjäklar på hunden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk på hur bra det gick så blir det säkert roligare även med fästingplockandeÄr helt slut efter en inofftävling. Snart ska jag gå och lägga mig... Men först måste jag plocka fästingjäklar på hunden
Hur bra det gick? Du menar vår 7:e-plats och disk?Tänk på hur bra det gick så blir det säkert roligare även med fästingplockande
Precis! Känslan på tävlingen måste ju ändå vara det viktigaste! Jag har tävlat flera gånger och haft fantastisk känsla men dåliga poäng, och flera gånger fått riktigt bra poäng trots sämre känsla.Hur bra det gick? Du menar vår 7:e-plats och disk?
Aja. Känslan på diskloppet var ju på topp
Jag måste bara öva på att inte gå in för att vinna. Jag hade ingen aning om att jag var en sån vinnarskalle innan jag började tävla Jag är ju verkligen inte sån när det kommer till typ sällskapsspel!Precis! Känslan på tävlingen måste ju ändå vara det viktigaste! Jag har tävlat flera gånger och haft fantastisk känsla men dåliga poäng, och flera gånger fått riktigt bra poäng trots sämre känsla.
De tävlingarna med bra känsla och dåliga poäng, det är de tävlingarna som får mig att le stort när jag tänker tillbaka på dem senare. De andra, de minns jag knappt. Bäst är såklart om det går att kombinera fantastisk känsla och bra poäng, men det har jag hittills inte riktigt lyckats med
Tror att det är löp på g, för det är nästan som att hon varannan dag beter sig väldigt vuxet, varannan dag beter sig som en odräglig valp och dessutom markerade hon över Aysus kissfläck idag.
Aysu kissar på alla andras kissfläckar (känns det som. Hon är tokig i att markera iaf). Ebrah kissar normalt sett aldrig på andras kissfläckar, hon har dock gjort det kanske.. 4-5 gånger nu under sommaren, så kanske börjar hon bli vuxenJag fastnade lite här. Kissar dom aldrig på samma fläck annars
Hur vanligt är det att ett litet överbett kan rätta till sig? Floki har ett litet överbett nu och blir fem månader den 25 Augusti.
Ladda hade ett litet överbett som valp/unghund, men har ett perfekt saxbett nu
Jag vet inte om det stämmer, men då fick jag förklarat att så länge hörntänderna ligger rätt så finns det goda chanser att ett litet överbett rättar sig.
Ursäkta skitbilder, men så här ser han ut. Hörntänderna har han inte tappat än.
Jag hoppas verkligen att det kan rätta till sig!Hur vanligt är det att ett litet överbett kan rätta till sig? Floki har ett litet överbett nu och blir fem månader den 25 Augusti.
Nu har jag anmält mig till en tävlingsinriktad spårkurs! En hel helg med spår i November, perfekt ju!
Ska nog ut och lägga ett spår och köra lite lydnad istället för agility på klubben
Måste bara vänta tills ikväll. Det är för varmt och soligt för mig