Jag blir vansinnig på en del hundfolk... det var auktion här i helgen och det var rätt varmt, speciellt igår. Flera kom fram och frågade om vatten och visst, det kan jag fixa. Men sedan kräver de att jag ska tillhandahålla en skål också! Jag har inte hund och jag har faktiskt inte lust att ha halva husgerådet som hundskålar! Kanske jag är en grinig kärring men ger man sig iväg på något sådant här på sommaren är det iaf ett minimum att ha en skål med sig tycker jag.
Sedan var det en som höll på att få bilrutan knackad (inte av mig). Bilen stod i full sol och rutan nere ca 5 cm. Jag vet faktiskt inte hur det gick men jag hoppas hunden var ok Det var en som sett det och gick runt och letade efter ägaren.
Det var också en fralla som fick nästan fick mig att gråta... tungan ute hela tiden, snarkade som f-n och orkade knappt gå. Ägaren deklarerar glatt att de övervägt operation men att den snarkade ju inte så farligt...
Sedan var det en som höll på att få bilrutan knackad (inte av mig). Bilen stod i full sol och rutan nere ca 5 cm. Jag vet faktiskt inte hur det gick men jag hoppas hunden var ok Det var en som sett det och gick runt och letade efter ägaren.
Det var också en fralla som fick nästan fick mig att gråta... tungan ute hela tiden, snarkade som f-n och orkade knappt gå. Ägaren deklarerar glatt att de övervägt operation men att den snarkade ju inte så farligt...