Jag börjar med att varna för låg aktivitet ikväll.
Jag ska till stallet nu och sen så jobbar jag 12-16 (hemma vid datorn - så då kan jag leka
) Sen så har sambon bjudit hem gäster, han tyckte jag vara en smula konstig igår just när DL var...eftersom då skulle vi suttit och ätit middag, men jag satt och skrev som tusan - han fattade ingenting. Så ikväll när våra kompisar kommer över är det nog bäst att jag är social (eller så tag jag datorn med in på muggen eller så)
Nåja, för att svara på frågan varför jag håller mammas som god - jag tycker inte att hon gjort något som för mig sticker ut, varit ordentligt aktiv med många ideér och teorier som jag förstår och kan följa med i, i röstningarna kan jag heller inte se något som indikerar ond.
Varför ser du henne som ond ?
Lillelorden är lite tvärt om mot mammas (som jag uppfattar det) inget som sticker ut heller, men teorierna är lite flummigare och jag ser inte någon direkt substans i dem. I röstningen så pja, hon röstade ju som du själv säger inte på den onda V_v utan hon röstar på den goda Paddington, en röst på V_v hade ju garanterat att V_v blev lynchad eftersom det var så få kvar att rösta jag tror inte att en ulv fäller den avgörande rösten på en annan ulv. (I allafall är det som om jag har räknat rätt, vilket jag inte garanterar att jag har)