Sv: Ulvleken!
+1 på den!
Det vore ju trevligt om zombisarna kunde käka den onda spionen nu!
+1 på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore ju trevligt om zombisarna kunde käka den onda spionen nu!
Paddington reagerar jag lite på. Hon drog igång drevet emot Shaggy första dagen - medges att det är extremt svårt att rösta första dagen, men ändå. Det var ju ett lyckat drev sas, undertecknad röstade ju på Shaggy och fick ångra sig bittert. Sedan fortsätter Paddan att hänga sådär lite lurigt i utkanten av leken; ungefär i mitten av inläggsstatistiken men utan att skapa en klar bild av sig själv, vilket alltid gör mig misstänksam. Å andra sidan vill jag minnas att det är ungefär så hon brukar spela, oasvett roll.
.
Varför lutar det åt att Paddi är god tycker du? (Jag är bara nyfiken alltså )
Alltså. Om jag inte tänker helt fel så måste ju även någon (eller flera?) zombies röstat på VV? Förutsatt att inte både jag och Gravinda är zombies då, såklart. Eller hur många zombies är kvar nu? 2? Plus spionen?
Tänker lika dant, och det är ju de senare rösterna som är lättast att titta på.
vet inte om vi har fått det fastställt, har vi det ? att det var fyra zombies och en spion?
Rimligtvis har zombies röstat på VV.
Jag skrev ett inlägg om det tidigare, om fördelningen. Jag är inte säker på om vi nu har 2 zombies + spionen eller 1 zombie + spionen.
Instämmer m detta - låter helt osannolikt att det är de kvarvarande zombie/s/spion som valt att inte följa strömmen och röstat på andra personer. Däremot kan det vara någon av dem som lagt en udda röst.
så tänker jag också, är det en zombie kvar så tror jag att den troligen finns bland strömmen, är det två zombies kvar tror jag att den ena finns i strömmen och den andra udda. detta baserar jag på antalet röster som ligger i/utanför strömmen. kan ju ha helt fel, men känns som att det borde vara så...
och ska jag tolka dig rätt så anser du att du är god och den andra udda rösten bör isf vara zombie, för du tänker väl inte peka ut dig själv??
Hedinn röstar på Vår_vinter
Gravinda röstar på Cirkus
Mammas röstar på Vår_vinter
Paddington röstar på Vår_vinter
Lillelorden röstar på Paddington
Cirkus röstar på Vår_vinter
Myrten röstar på Vår_vinter
Röstade inte karamell på Mammas?
Sedan finns det en anledning till att jag kände mig säker på bumpo - och som jag skrev i morse, oavsett om jag hade haft möjlighet att vara inne eller inte så hade rösten stått fast! Hade jag varit inne hade jag dock argumenterat mer för min ståndpunkt så fler hade röstat på bumpo.