Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Varför lutar det åt att Paddi är god tycker du? (Jag är bara nyfiken alltså :) )

Alltså. Om jag inte tänker helt fel så måste ju även någon (eller flera?) zombies röstat på VV? Förutsatt att inte både jag och Gravinda är zombies då, såklart. Eller hur många zombies är kvar nu? 2? Plus spionen?

Pust - hoppas nu att det inte blir något käk inatt eller möjligtvis den onda spionen (det kanske är bättre strategiskt sett)

Paddington reagerar jag lite på. Hon drog igång drevet emot Shaggy första dagen - medges att det är extremt svårt att rösta första dagen, men ändå. Det var ju ett lyckat drev sas, undertecknad röstade ju på Shaggy och fick ångra sig bittert. Sedan fortsätter Paddan att hänga sådär lite lurigt i utkanten av leken; ungefär i mitten av inläggsstatistiken men utan att skapa en klar bild av sig själv, vilket alltid gör mig misstänksam. Å andra sidan vill jag minnas att det är ungefär så hon brukar spela, oasvett roll.
.

Det här "drevet" som du hänvisar till är ju intressant. Det bestod av mig, dig och Lillgrådis. Jag som lade första rösten - du som hakade på min teori och lillgrådis som valde (helt rätt) att rädda sig själv. Så i praktiken är det du som startade drevet genom att lägga andra rösten.

Sedan finns det en anledning till att jag kände mig säker på bumpo - och som jag skrev i morse, oavsett om jag hade haft möjlighet att vara inne eller inte så hade rösten stått fast! Hade jag varit inne hade jag dock argumenterat mer för min ståndpunkt så fler hade röstat på bumpo.

Varför lutar det åt att Paddi är god tycker du? (Jag är bara nyfiken alltså :) )

Alltså. Om jag inte tänker helt fel så måste ju även någon (eller flera?) zombies röstat på VV? Förutsatt att inte både jag och Gravinda är zombies då, såklart. Eller hur många zombies är kvar nu? 2? Plus spionen?

Tänker lika dant, och det är ju de senare rösterna som är lättast att titta på.
vet inte om vi har fått det fastställt, har vi det ? att det var fyra zombies och en spion?

Rimligtvis har zombies röstat på VV.

Jag skrev ett inlägg om det tidigare, om fördelningen. Jag är inte säker på om vi nu har 2 zombies + spionen eller 1 zombie + spionen.

Återkommer om jag överlever DL.

Tänker lika dant, och det är ju de senare rösterna som är lättast att titta på.
vet inte om vi har fått det fastställt, har vi det ? att det var fyra zombies och en spion?

Jag hann som sagt inte riktigt med på slutet, men jag tror inte att fördelningen har diskuterats.

TILLÄGG: Diskuterats MERA menar jag.

Senast ändrad:

Rimligtvis har zombies röstat på VV.

Jag skrev ett inlägg om det tidigare, om fördelningen. Jag är inte säker på om vi nu har 2 zombies + spionen eller 1 zombie + spionen.

Instämmer m detta - låter helt osannolikt att det är de kvarvarande zombie/s/spion som valt att inte följa strömmen och röstat på andra personer. Däremot kan det vara någon av dem som lagt en udda röst.

Instämmer m detta - låter helt osannolikt att det är de kvarvarande zombie/s/spion som valt att inte följa strömmen och röstat på andra personer. Däremot kan det vara någon av dem som lagt en udda röst.

så tänker jag också, är det en zombie kvar så tror jag att den troligen finns bland strömmen, är det två zombies kvar tror jag att den ena finns i strömmen och den andra udda. detta baserar jag på antalet röster som ligger i/utanför strömmen. kan ju ha helt fel, men känns som att det borde vara så...

så tänker jag också, är det en zombie kvar så tror jag att den troligen finns bland strömmen, är det två zombies kvar tror jag att den ena finns i strömmen och den andra udda. detta baserar jag på antalet röster som ligger i/utanför strömmen. kan ju ha helt fel, men känns som att det borde vara så...

och ska jag tolka dig rätt så anser du att du är god och den andra udda rösten bör isf vara zombie, för du tänker väl inte peka ut dig själv?? :p

och ska jag tolka dig rätt så anser du att du är god och den andra udda rösten bör isf vara zombie, för du tänker väl inte peka ut dig själv?? :p

Men vänta nu... Stämmer verkligen röstsammanställningen?

Hedinn röstar på Vår_vinter
Gravinda röstar på Cirkus
Mammas röstar på Vår_vinter
Paddington röstar på Vår_vinter
Lillelorden röstar på Paddington
Cirkus röstar på Vår_vinter
Myrten röstar på Vår_vinter

Röstade inte karamell på Mammas?

Röstade inte karamell på Mammas?

Jo, det gjorde hon.

Nattuppdatering!

Under natten hade Barry Burton nattpasset medan de andra sov. Utanför lokalen hördes en tung duns och detta fick Barry att gå för att se efter vad eller vem det kunde tänkas vara, med skjutvapnet i högsta hugg. Väl utanför syntes ingenting till, men ännu ett ljud hördes en liten bit bort och Barry började gå. Hans svett gled långsamt ner för pannan och händerna var även de så svettiga att han inte kände att han hade något bra grepp om skjutvapnet, men ändå fortsatte han gå. När han nästan hade kommit fram till platsen där ljudet hade hörts så såg han i ögonvrån något som störtade fram mot honom. Barry var borta innan han ens hunnit skrika.

Paddington var Barry Burton

Samma tid för morgondagen, dvs 20.30! NattDL 20 min efter uppdateringen.

Jag tyckte väl att det var någon som saknades! Det stämmer, men gör ju ingen skillnad för utgången som tur är för mig, då hade jag fått skämmas.

Senast ändrad:

Men what the duck! Åh, vad min magkänsla sviker mig den här leken känner jag... Bläh. Ja ja, tänk om, tänk rätt tills imorgon.

Sedan finns det en anledning till att jag kände mig säker på bumpo - och som jag skrev i morse, oavsett om jag hade haft möjlighet att vara inne eller inte så hade rösten stått fast! Hade jag varit inne hade jag dock argumenterat mer för min ståndpunkt så fler hade röstat på bumpo.

misstänkte att det kunde bli så i och med ovanstående inlägg, trodde dock att outade sig som nån med special kraft, men rollen hade ju inte några ?

kl*

om jag har rätt, så är dessa kvar:

Alice, ängeln
Jill valentine, ängelns ättling + 2 sior
Carlos Oliviera, god spion
Luther west, välsignad

Albert wesker, ond spion
zombies.

Skriver zombies eftersom vi är sju stycken kvar och fem är namngivna. 7-5=2. Det måste vara två zombies kvar. Ologiskt att det skulle finnas en god roll som inte är namngiven.

Jo, jag tror att du har rätt. Det klickade plötsligt till i mitt huvud.

Två zombies, en spion och så fyra goda, det stämmer väl?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar