Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luther West - välsignad (eller kan hen även överleva en lynch?)
*kl*
Ja det var inte helt lätt idag när många är så inaktiva...
Men jag tycker fortfarande att Paddis röst på Bumpo är lite konstig och helt utan grund. Som jag skrivit tidigare, att bygga en hel teori på en första dags röst tycker jag är märkligt. Nä det känns mer som en hämnd röst i mina ögon.
Sen att hon inte varit aktiv i leken alls efter det, hon borde ha sett att DL vart uppskjuten och skrivit något...
Så
Vår_vinter röstar på Paddington
cirkus röst på LG som jag tycker är ytterst märklig. Dock får jag intrycket (notera: jag har bara läst ordentligt en gång) att det är den rösten som gör att GA blir misstänksam och sedan röstar på cirkus. Jag ska läsa allt ordentligt imorgon, för jag undrar ju om GA hann utnyttja sin sia. Men första intrycket var att hon inte drev mot cirkus före cirkus röst, vilket jag är säker på att GA skulle gjort om hon siat cirkus som ond. Detta innebär för den skulle inte att cirkus är god.
Resonemanget Cirkus för är ju möjligt men bara för att hon räddade sig själv betyder det ju inte att hon är ond och cirkus skriver ju själv innan att det kan hon ha gjort som god. Så att rösta med den motiveringen känns mycket mycket märklig..
håller nog inte med om att det är skumt, har för mig att karamellen skrev liknande snurrigheter i senaste leken när hon var siare. (jag tror hon är rätt oruttinerad så kan bero på det)
Barry Burton - tvilling alt "syskon" + en extra röst vid ett tillfälle.
[---]Däremot frågar jag mig om en av bumpos kollegor skulle gå på så pass och skriva att rösten var utan grund. Det känns som det skapar möjligheter att någon ser samband helt i onödan.
Leon S. Kennedy - Är i team med ett par mannar som hjälper Alice och resten av de överlevande människorna. Han gör så gott han kan utan superkrafter.
Barry Burton - Är med i Leon S. Kennedys team och gör allt för att förgöra zombies. Har inga superkrafter.
Men jag tycker fortfarande att Paddis röst på Bumpo är lite konstig och helt utan grund. Som jag skrivit tidigare, att bygga en hel teori på en första dags röst tycker jag är märkligt. Nä det känns mer som en hämnd röst i mina ögon.
Sen att hon inte varit aktiv i leken alls efter det, hon borde ha sett att DL vart uppskjuten och skrivit något...
Fast det beror ju helt på om hon varit inne eller inte? Med tanke på att hon röstade såpass tidigt och sedan inte synts till gissar jag att hon inte varit inne/haft möjlighet att kolla tråden? Ursäkta, men det där kändes mer som att du la till en mening för att få din motivering att se fetare ut än att du verkligen misstänker henne pga det?
[...]Därmed inte sagt att Paddan måste vara god. Men jag tycker att Vår_vinters röstmotivering är lös. Speciellt som det i den involveras den att Paddan inte skrivit i leken efter att DL blev uppskjutet. Att någon inte gör det kan ju bero på att spelaren röstar relativt tidigt för att hen måste. Det är väl inte ett argument vare sig för ont eller gott?
[...]
Är det någon som har koll på hur det är röstat? Jag hade tänkt ändra rösten till mammas men sen är jag så dålig på att motivera, tar så tid och tiden tår så förbaskat fort!
Hade tänkt skriva: karamelldrottningen ändrar rösten till mammas. Motivering: känns som hon försöker starta drev eller något. Eller så är hon god och bara har hakat upp sig? Lillgrådis kan ju vara vilket som just nu och mammas verkar ändå på nått sätt ondare men jag vet inte riktigt.
Ja du ser själv vilken lysande motivering .
[...]
karamelldrottningens röst på Lillgrådis ger väldigt dåliga vibbar. Om jag nu uppfattat saker rätt (vilket jag inte är helt säker på) bygger rösten på att KD missar att LG ändrade röst för att rädda sig själv. När detta påtalas för KD låter hon ändå rösten stå kvar, för att hon inte vet vem hon ska rösta på och med vilken motivering.
17:46Hedinn röstar på bumpo
19:05Paddington röstar på bumpo
19:58 karamelldrottningen röstar på lillgrådis
20:06Lillelorden röstar på Mammas.
21:51 Mammas röstar på karamelldrottningen
21:52cirkus röstar på Lillgrådis
21:57Lillgrådis röstar vår_vinter
21:58Vår_vinter röstar på Paddington
22:00 glömmerallt röstar på cirkus