Sorry om du tyckte texten blev kompakt.
Jag kan tycka att du svänger hit och dit med en massa olika potentiella lyor. För mig räcker det med en ulv i taget. Jag är inte alls lika säker på att q är god som du (kommer inte lägga min röst där idag), men visst finns möjligheten. Jag är övertygad om att lyan förstod att Break var siad, nu när vi vet både hennes och hemligs roller så känns det rätt uppenbart, då är jag också ganska säker på att lyan åtminstone övervägt att snabbt följa siarens röst för att se ut som ängeln som fått raden "Siare siar Breaktown" eftersom det hade varit tjänstefel av goda lyan att inte skicka den raden.
Det är tydligt att du blev mer övertygad av q än av hemlig
För mig är du inte alls avskriven men jag vill nog lugna mig lite med just dig eftersom ängelrollen kan vara vem som helst av er som röstade på Break och just den vill jag inte ha ut. Det lämnar bsf och Artline och av de två så känns Artline mest sannolik som ulv iom att det kan ha varit en möjlig räddning i DL1 dessutom så talar gårdagens uddaröst inte för hennes godhet iom att jag har Lobelia som svagt god efter hennes röst på Break i DL1
Med detta sagt och eftersom det är onsdag och jag ska iväg ikväll och jag faktiskt inte har nån bättre kandidat
cirkus röstar på Artline enligt det kursiva ovan