Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast fläderfrun lär väl inte vara den som tycker om att dricka sina egna frukter i så fall
Hm, jag gillar intekolsyrad glöggElo röstar på Lobelia
För att alla andra skålar I alla fall i någonting med bubblor.
Jag förstår om man inte vill dricka alkohol men att förstöra gott vatten med bubblor förstår jag inte.Hittat hit!
Nyårsafton tar jag det lugnt. Brukar vara i stallet en sväng lite senare än vanligt för att kolla läget där.
Tänkte äta något gott i morgon och göra det mer festligt men vad jag ska dricka vet jag inte. Beror lite på vad det blir för mat. Startade till och med en tråd i ämnet på matforumet för att få inspiration.
Bubbelvatten blir det iaf, dvs kolsyrad vatten. Men mer än så vet jag inte.
Lobelia röstar på Pegasus, kanske nosar hen omkring för att slippa lyfta benet mot en fläderbuske, eller så varnar hen kanske fränderna.Inte mycket att gå på så här långt, men undrar om man inte bör försöka hålla sig väl med Ceta med tanke på dessa rader från https://www.isof.se/matkult/bar-och-frukt/olika-sorters-bar-och-frukt/flader.html
"ett kvinnligt väsen som bodde i flädern. Hon kallas ofta hyllemor eller hyllefrun och henne var det bäst att hålla sig väl med. Till exempel skulle man undvika att kissa vid en fläderbuske och be om ursäkt när man beskar eller högg busken."
och Cetas förkärlek för Flädercider.
Säger ju inte mycket om hennes roll, men man vet ju aldrig.
Fast med tanke på hur många av hennes "barn" som ramlar ner och och förmultas vid hennes "fötter" och hon girigt suger i sig av deras kvarvarande näring, håller jag det inte för helt otroligt att hon även kan njuta av dricka gjord på hennes barn...
Anser du att vi ska he en röst på var person då huvudskälet till att du röstar på mig är att jag lägger en andra röst?Jag tycker att det är lite trist att det redan drar iväg mot en som har lite funderingar i allmänhet. Det känns olustigt ändå att den som är lite aktiv och bubblar på ska behöva sota för det. Det säger ingentingom dens ondhet eller inte. Så jag tänker att jag röstar på nån annan som dessutom har en röst redan.
cirkus röstar på Lobelia
för jag tycker att hon började peka på pega (som jag iofs inte vet ett piss om) lite halvsubtilt och sen glatt följer med när nån annan röstar där.
Anser du att vi ska he en röst på var person då huvudskälet till att du röstar på mig är att jag lägger en andra röst?
Det blir ju alltid så att man följer någon i så fall.
Nja jag fastnade i ett telefonsamtal, annars hade jag nog hunnit först.Nej huvudskälet är att du först pekar och tycker är skum. Nån annan röstar och du följer.
(jag la ju själv en andraröst)
Nja jag fastnade i ett telefonsamtal, annars hade jag nog hunnit först.
Alltså jag tror inte det påverkat min röst i och för sig, men jag missade att någon hunnit före. Tror inte jag hade ändrat mig om jag sett det, förr så lade jag aldrig andraröster i DL1 om jag kunde undvika men som dun skriver så tjänar inte de goda på att ondingarna kan styra.Det kunde ju inte jag veta för det var inte med mej.
I övrigt tycker jag ju inte att det är bra med enbart uddaröster för då om någon gång styr ulvarna.
Jag hakar upp mig på det här med kompisar och tänker att Elo har en massa ulvkompisar.Jag brukar skåla med det som jag blir given . Traditionsenligt firas nyåret med kompisar vara en är riktigt nördig på det här med drickbar alkohol. När han ger en ett glas så tackar man och skålar.