Pja, jag var på hoppträning liksom.![]()
Äsch du kunde rösta tidigt på dagen om du nu var så säker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pja, jag var på hoppträning liksom.![]()
Nu anklagar du henne för nästan samma sak som jag anklagade dig för.
Varför röstade inte du innan paddelkrångel?Äsch du kunde rösta tidigt på dagen om du nu var så säker![]()
Varför röstade inte du innan paddelkrångel?
Med facit i hand borde jag gjort det men trodde jag skulle ha mer tid i stallet istf att diskutera när den nya hästen ska gå ut med våra.Äsch du kunde rösta tidigt på dagen om du nu var så säker![]()
VEM menar hon är hennes Longshanks
Det här skrev tazie till Lena innan andra DL.Är vi säkra på att fifflaren har fifflat då?
Nä, jag trodde du var fifflaren pga uddarösten på mig i dl1!Det här skrev tazie till Lena innan andra DL.
Det här är lite varför jag reagerat på Lena. Jag tror att hon misstänkte att tazie var röstfifflaren.
I magnum lynchen så röstade tazie på mirtai så det är rimligt Lena trodde att mirtai hade en extra röst på sig. Så är hon ulv så hade hon lätt kunnat ändra röst och ändå tro att mirtai kunde lynchas.
Men det hon kan även vara god och ha trott att tazie var röstfifflaren.
Nä, jag trodde du var fifflaren pga uddarösten på mig i dl1!![]()
Om LenaH är ulv så kommer jag att säga upp min nuvarande spirituella kontakt och konverterar till någon annan religion till nästa ulvlek. Men ni som varit med länge tycker alltså att LenaH är en potentiell ulv? Och varför pushade då LenaH för fio i den senaste lynchen, när hon lätt kunnat haka på mot Mirtai vilket borde ha gett henne en större chans att säkra sin egen överlevnad?
fio betedde sig ju betydligt mer skumt som väntade så länge med att rösta. Hon visste såklart att hon riskerade att åka men hade fio varit god så tycker jag ändå att hon borde ha lagt iaf en säkerhetsröst tidigare. Det känns som att en ulv tjänar mer på att avvakta.
Men för stunden litar jag nog på Lena om ingen annan protesterar rikigt bra. Ska fio protestera så vill jag ha en rikigt bra teori.
Är Lena ulv så får hon gärna berätta det.Räcker det inte med att det är LenaH![]()