Men herregud försökte då Mirtai antyda att @Artline är ulven????
Eller Tazi? Jag vet fan inte.... får läsa vidare i morgon. Jag måste tyvärr lägga mig strax. Ska upp på ett tidigt krismöte igår (vården)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud försökte då Mirtai antyda att @Artline är ulven????
Jag har snarare varit drivande mot Lena.Men herregud försökte då Mirtai antyda att @Artline är ulven????
Förstår inte varför du frågar. När det är stor risk att hon blev trollad.Men du lägger din röst på mig??
Eller Tazi? Jag vet fan inte.... får läsa vidare i morgon. Jag måste tyvärr lägga mig strax. Ska upp på ett tidigt krismöte igår (vården)
Jag har snarare varit drivande mot Lena.
Nej. Det beror på om de är överens.Vi har alltså ängeln, fifflaren, spökväckaren, en bybo och en ulv kvar. Det KAN ju inte vara omöjligt att utröna vem som är vem. Brukar spöket alltid rösta som spökväckaren förresten?
Ska upp på ett tidigt möte igår? Vilken tid lever du i?Eller Tazi? Jag vet fan inte.... får läsa vidare i morgon. Jag måste tyvärr lägga mig strax. Ska upp på ett tidigt krismöte igår (vården)
För stunden håller jag med dig men jag kommer troligen hinna noja över dig.Jag måste också sova.
Jag står fast vid fio som ulv, iiantazie och Artline som goda och bytet som en flygande outsider.
Varför jag tror som jag gör har jag redogjort för tidigare i leken.
Fast jag har ju sagt sen igår att jag skulle rösta på dig.Det är väl klart som fasen ni håller med Lena eftersom ni är på hennes goda lista. Jag ser hur hon systematiskt plockar den ena efter den andra samtidigt som hon själv överlever Lynch efter Lynch! Hur vanligt är det? Typiskt ulvlena manér och fjäska in sig och sen hugga.
Lena röstade inte på mig förrän ni alla redan hade röstat på Mirtai, det var ju enkelt att lägga en röst på mig för att förbereda morgondagens Lynch!
Eftersom alla inte kan rösta ikväll så blir nog dl imorgon. Kl 11.När blir natt-DL förresten?
Det är väl bara ulven som ska käka och ängeln som ska skydda?Eftersom alla inte kan rösta ikväll så blir nog dl imorgon. Kl 11.
Fast jag har ju sagt sen igår att jag skulle rösta på dig.
Desperat ulv much?
Men det hedrar dig att du kämpar vidare!
Japp.Det är väl bara ulven som ska käka och ängeln som ska skydda?
Pja, jag var på hoppträning liksom.Fast säga är en sak... att invänta vad andra röstar på är en annan
Nu anklagar du henne för nästan samma sak som jag anklagade dig för.Fast säga är en sak... att invänta vad andra röstar på är en annan