Jo, det är klart.Varnat Godis för vad? Tycker det är sällan nybörjare får så mycket hjälp i lyan, just för att det riskerar att bli tydligt att de får hjälp...
Nu, isf.När då?
Nu menar du? Eller igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är klart.Varnat Godis för vad? Tycker det är sällan nybörjare får så mycket hjälp i lyan, just för att det riskerar att bli tydligt att de får hjälp...
Nu, isf.När då?
Nu menar du? Eller igår?
Det var cirkus som nämnde det tidigare idag, så jag kollade det, och det är därför jag undrar hur du tänker kring det. För det skulle förklara en del, tänker jag.Så, nu är jag ikapp. Också stressad. Hinner inte kolla på inlägg #53 nu @Sasse men stämmer det, och varför kommer det isf fram först nu?
Jag skulle inte rösta i sista minuten igen . BSF har jag ingen uppfattning om alls. LenaHs teori med BSF, Q och mig köper jag av förklarliga skäl inte. Men även om jag bortser från att den innefattar mig, så tycker jag hennes svängningar ang. Q är skum? Och själv har jag satt Q åt det godare hållet efter hennes röstningsdiskussion.
Och jag tänkte att jag inte skulle fega idag, den enda som känns lite mindre ond egentligen är Q. Och att då LenaH får in henne i lyan, efter den diskussionen de hade, fattar jag inte.Se ovan:
Niyama röstar på LenaH
Verkar stå mellan LenaH och BSF - fortsätter i nästa inlägg... måste posta rösten.
Läser hennes inlägg nu och ja, jag tror det. Därav så märkliga teorier säkert.Jag vetefan alltså. Har hon siat BSF till fårulv? och har rätt i sin teori?
Det känns lite så, eller? Det skulle kanske förklara hennes hattande fram och tillbaka. Och att hon trodde ulvarna varit ute efter att lyncha henne dag 1.Jag vetefan alltså. Har hon siat BSF till fårulv? och har rätt i sin teori?
Ja, känns lite så.Jaha. Luften gick ur lite nu . Övriga, dog alla eller?
Möjligt. Ska läsa igenom hennes inlägg imorgon.Jag vetefan alltså. Har hon siat BSF till fårulv? och har rätt i sin teori?
Iofs så undrar jag lite varför @qitis högg så på min röst och inte på @Blacksmithfarm s?
Kan det vara så enkelt att bsf och q är kollegor och bsf är ulv i fårakläder så rösten ändå inte skulle räknas?
Att hon röstade på mig!
Den här teorin är mest ett spånunderlag men ponera att bsf, q och Niyama sitter i lyan - bsf röstar öppet på q (alibi) och dolt på mig. Niyama lägger vad som ser ut som en förstaröst på mig och q ändrar till mig istf till hedinn eller cirkus. Då har jag 3 röster utan att lyan är röjd. Voila!
Däremot har jag svängt lite om q men teorin håller i teorin iaf.
Jag har andra funderingar på henne och det skulle också kunna vara en slump.
@qitis - jag undrar fortfarande varför du inte reagerade alls på @Blacksmithfarm s röst på dig?
Något du skrev tidigare om varför du la rösten på mig.
Ja, tanken om tre röster och lottning kom ju inte förrän efter DL, innan dess hade den tanken inte slagit rot.
Edit: Där och då hade jag nog blivit jävligt snopen om jag blivit lynchad!
Jag är iofs inte förvånad över @Niyama s röst på mig sådär i största allmänhet men i samband med min tanke om @Blacksmithfarm och ev @qitis så tycker jag precis som @cirkus att det är blekare än vanligt? Ringrost?
Samlade ihop lite citat. Jag tror hon har siat BSF, hon har varit mest inne på BSF som fårulv, Q som e. kollega och ev. mig sen nattdl. Oklart dock varför hon ville ha frågetecken uträtade av BSF då?Jag väntar ett samtal och vill gärna hinna rösta innan så jag inte hamnar i tidsnöd.
Jag har ju lite på skämt lanserat min lyateori bestående av @Blacksmithfarm @Niyama och @qitis och jag hade väl velat få några frågetecken uträtade av främst bsf men iom att hon inte varit inne så tvingas jag lägga min röst nu ändå.
LenaH röstar på Blacksmithfarm för att jag tror hon är fårulven som la en betydelselös öppen röst på q och det var därför q inte reagerade på den och fårulven är den jag helst vill ha ut så min röst faller där.
Jag vetefan alltså. Har hon siat BSF till fårulv? och har rätt i sin teori?
Det kan ju ha varit för att vara diskret?Samlade ihop lite citat. Jag tror hon har siat BSF, hon har varit mest inne på BSF som fårulv, Q som e. kollega och ev. mig sen nattdl. Oklart dock varför hon ville ha frågetecken uträtade av BSF då?