Röstlista DL1
16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på GAMLAcirkus
19.02 Artline (NYAcirkus) röstar på hedinn
19.41 qitis röstar på mammas
20.09 GAMLAcirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas
21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på GAMLAcirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21.30 qitis ändrar röst till LenaH
21.30 LenaH ändrar röst till GAMLAcirkus
GAMLAcirkus lynchas - bybo
Ferrari käkas- spionlärling
Tar med mig denna igen. Min vana trogen så återkommer jag till röstlistan.
Godisklubba, Ferrari och LenaH röstar på C1.
Godis är ny, och lägger den första av rösterna. Det är inget som talat för att godis skulle vara god, men inte heller för att hon skulle vara ond.
Ferrari käkades så vi vet att hon var god.
LenaH räddade sig själv. Det i sig säger inget om vilken sida hon spelar för.
Hedinn röstar på mammas och mammas röstar på hedinn. Jag Håller med Sasse ovan ang. Disskussionen om "strax innan".
Cirkus(nya/art) röstar på hedinn- har inte gått tillbaka för att läsa motiveringen och minns den inte just nu. Oavsett så är det ny spelare så det blir ju svårt att svara för vad art tänkte osv.
Då har jag niyama och qitis kvar.
Q på först en röst på mammas som hon sedan ändrade till LenaH. Genom detta räddar hon inte sig själv. Finns några olika anledningar till det så som jag ser det.
Niyama lägger den första rösten på LenaH. En ganska enkel röst, och hon skrev väl t.o.m. själv att hon fegade.
Skulle behöva läsa om leken mer men postar detta så länge då jag ser att jag är lite efterlyst...
16.47 Sasse röstar på godisklubba
17.38 godisklubba röstar på GAMLAcirkus
19.02 Artline (NYAcirkus) röstar på hedinn
19.41 qitis röstar på mammas
20.09 GAMLAcirkus röstar på Sasse
20.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:41 Hedinn röstar på Mammas
21.00 LenaH röstar på qitis
21.08 Ferrari röstar på GAMLAcirkus
21:26 Niyama röstar på LenaH
21:27 Mammas röstar på Hedinn
21.30 qitis ändrar röst till LenaH
21.30 LenaH ändrar röst till GAMLAcirkus
GAMLAcirkus lynchas - bybo
Ferrari käkas- spionlärling
Tar med mig denna igen. Min vana trogen så återkommer jag till röstlistan.
Godisklubba, Ferrari och LenaH röstar på C1.
Godis är ny, och lägger den första av rösterna. Det är inget som talat för att godis skulle vara god, men inte heller för att hon skulle vara ond.
Ferrari käkades så vi vet att hon var god.
LenaH räddade sig själv. Det i sig säger inget om vilken sida hon spelar för.
Hedinn röstar på mammas och mammas röstar på hedinn. Jag Håller med Sasse ovan ang. Disskussionen om "strax innan".
Cirkus(nya/art) röstar på hedinn- har inte gått tillbaka för att läsa motiveringen och minns den inte just nu. Oavsett så är det ny spelare så det blir ju svårt att svara för vad art tänkte osv.
Då har jag niyama och qitis kvar.
Q på först en röst på mammas som hon sedan ändrade till LenaH. Genom detta räddar hon inte sig själv. Finns några olika anledningar till det så som jag ser det.
Niyama lägger den första rösten på LenaH. En ganska enkel röst, och hon skrev väl t.o.m. själv att hon fegade.
Skulle behöva läsa om leken mer men postar detta så länge då jag ser att jag är lite efterlyst...