• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men va?? Det kronologiskt första (som du lagt sist) kan ju inte vara en reflektion på en sia för då skulle hon ju inte röstat på Artline den dagen??
Och det kronologiskt andra är ju FÖRE nattDL??

Om jag inte var så övertygad om vilken roll du har skulle jag börja undra över din agenda!
Fast det är väl dagDL som gäller för den som får sia? (Inte den givmilda siaren)

ja, jag la dem i fel ordning, my misstake

men självklart kommer det första efter natt-DL och det andra strax före. 1. Hon kan ha fått svaret på en sia. 2. Hon är rädd att bli äten och vill lämna ett testamente.

Men igen, jag bara tror att det är så, jag kan ha helt fel. Det har ju hänt förr...
Men det är ju olika dagar?
Om hon siat Lobelia, varför röstade hon då på Artline?

Men om man siat en tjuv, röstar man då på någon annan (dig) utan att ha en aning?

Nej, jag tror ff inte att Lobelia är siad.
I det läget så var det förr oss goda inte viktigt att få ut tjuven, utan då kanske hon hellre ville rösta på någon hon trodde var ulv.

Om Mirtai har den rollen vi tror så vet hon att gabby siat någon.

I det läget så var det förr oss goda inte viktigt att få ut tjuven, utan då kanske hon hellre ville rösta på någon hon trodde var ulv.

Om Mirtai har den rollen vi tror så vet hon att gabby siat någon.
Jag tror också Mirtai vet att Gabby siat, det vänder jag mig inte emot men jag tycker ff att det är jättemärkligt att om man siar en tjuv sen helt blint följa Mirtai mot dig när hon vet att Mirtai inte kan ha info?

Nä jag vet inte men jag tror inte Paddis ahde varit så osynlig idag om hon varit tjuv! Då är hon ju den enda kvar på sin sida?!

jag har en tanke om varför Gabby följde min röst på Artline, men tror det blir för mycket hint om jag skriver det rent ut. Ni är smarta, ni kan säkert klura ut den :)

Jag ska hoppa in i duschen. Jag låter min röst stå kvar, jag vet inte ut eller in så vet inte till vem jag ska ändra.

Jag tror också Mirtai vet att Gabby siat, det vänder jag mig inte emot men jag tycker ff att det är jättemärkligt att om man siar en tjuv sen helt blint följa Mirtai mot dig när hon vet att Mirtai inte kan ha info?

Men varför ifrågasätter du då om någon öht har info!? Det känns så märkligt

Röstlista DL4 kl 22

18.48 Mirtai röstar på Lobelia
18.53 bollen röstar på Lobelia
19.29 Lobelia röstar på Artline
20.02 Paddington röstar på Lobelia

21.10 LenaH röstar på Paddington
21.47 Ileo röstar på Lobelia
21.57 Artline röstar på Lobelia

Lobelia 5
artline 1
Paddington 1

Enligt teorierna efter lynchen så verkade gabby tro att jag var ulv, det hade hon ingen info om.. Så jag tror Gabby följde Mirtai för hon också misstänkte mig

Lobelia ändrar röst till Paddis, för att rädda mig även om det är rätt lönlöst ser det ut som och för att jag tror att LenaH kan ha rätt om Paddis roll

Som sagt - Lobelia kan mycket väl vara tjuven men jag skulle aldrig följa någon blint som anger en sia som anledning när det faktiskt inte går ihop.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI