Det var ett fasligt funderande över mig idag
Mirtai verkar fundera mest och vänder och vrider på det mesta - vilket jag då tycker förstärker hennes aktier till att inte vara ulv
Gabby_Ossi funderar också på vilket är bra det också, även om jag önskar att hon kunde tänka lite annorlunda om mig förstås

Min tanke om tjuvarna är att de om några vinner på att hålla låg profil och tassa med- och säga vad man vill om mig men det gjorde jag iaf inte igår

Och att jag fokuserade på tjuvarna i början av leken var ju för att det i förra leken lite glömdes av att fundera över Artlines roll som enkelt kunde vinna leken ensam och ingen alls dividerade om det förrän i slutet - man kan kalla det att vara visare av erfarenheten.
Men jag tycker också att
Artlines idé igår (eller om det var
LenaHs ?) att försöka lyncha ulvarna och låta ulvarna käka tjuvarna är ett alldeles utmärkt förslag
Hedinn var röstfifflare och blev käk- troligen för att hon varit med länge i de senaste lekarna för så värst mycket hann hon ju inte visa sig i denna leken (och kanske gav det @
cirkus lite extra tillfredsställelse att käka hedinn

)
Ulvarna sitter ju lite med trumf på handen mot de andra sidorna för de vet ju att de kan rikta in sig på antingen en god eller en tjuv och i båda fallen så är det ju fördelaktigt för dem sas .
Tjuvarna har också lite av en sådan situation då det ju kanske egentligen kvittar dem lika vem som lynchas/ käkas så länge de själva inte blir utvalda? Och jag misstänker att de kanske gärna lutar sig tillbaka lite och låter andra sköta diskussioner och utstickande röster så inte de får ljuset på sig och därmed inte riskerar att sias tex?
Så som vanligt är det goda som har den mest osäkra utgångspunkten av sidorna
Och jag tror ju att både ulvar och tjuvar är nöjda så länge det divideras om några som inte är med i deras respektive lag

Ska man se till röstningen igår så var det ju flera som hade två röster och det ska jag fundera vidare på i ett annat inlägg så detta inte blir vaaaansinnigt långt