Röstlista DL1 kl 22

17.21 Cirkus röstar på Killaloe
19.56 Mirtai röstar på Q
19.59 Ottilia röstar på Killaloe
21.22 quarter4ever röstar på Lenis
21.46 bollen__ röstar på Niyama
21.48 Killaloe röstar på Quarter4ever

Q 2
Killaloe 2
Lenis 1
Niyama 1

Jag glömde mobilladdaren :arghh: så kommer inslirandes nu på lånad telefon i elfte timmen. sorry kommer ha tid resten av veckan iaf så länge jag får leva :)

Snabbt skummat reagerar jag mest på att Ottilia är snabb på att lägga en andraröst och inte ändrar den trots att killaloe förklarat att hon sett fel med taggningen.
Skulle kunna vara en nybörjarmiss men jag tror hon har spelat förut?
Nå, tillräckligt misstänkt för en förstadagsröst iaf :)

Idahoe röstar på Ottilia

Q funderar också på om det är ett sätt att kunna sprida framtida misstankar, vilket är en koppling jag inte förstår.
vilket menar du ?
Ang kopplingen?
Det jag skrev om dig att jag tänkte precis som Ottilia först att du verkade ladda för att komma med misstankar om cirkus senare
Eller menar du något annat?

Röstlista DL1 kl 22

19.56 Mirtai röstar på Q

21.51 Idahoe röstar på Ottilia

Q 2
Killaloe 2
Lenis 1
Niyama 1
Ottilla 1

Lobelia röstar på Bollen__ då jag tror hon försöker leda uppmärksamheten från sin egen något ludna avatar. Nog kan man ana varglika drag där.

Jag använder Bollens enkla röst för att själv lägga en enkel röst.

Artline röstar på Bollen__
Hon röstar på Niyama för hon tror att N's avatar är en selfie. Men Bollens selfie ser nästan likadan ut :confused:

Röstlista DL1 kl 22

19.56 Mirtai röstar på Q

21.53 Lobelia röstar på Bollen_
21. 53 Artline röstar på Bollen__

Q 2
Killaloe 2
Lenis 1
Niyama 1
Ottilla 1
bollen__ 2

Verkar stå mellan Killa och Q. Tycker att Q tar en lätt sving efter mig med den rösten, och hon brukar jobba fram vildare saker ön så. Av de två tycker jag att K känns mindre ond än Q, så istället för att lägga en nonsensröst kör jag på en som kan betyda något. Likaså tycker jag inte bollen känns ondast av de tre (tillagt när jag nu ser att även B ligger uppe för Lynch)

Lenis röstar på Quarter4ever

Har inte haft så mycket tid till leken idag som jag hade hoppats så lägger en urusel första röst och den hamnar på Cirkus enbart för att hon la första rösten i leken med inte en alltför briljant teori.

MM röstar På Cirkus

Röstlista DL1 kl 22

19.56 Mirtai röstar på Q

Lenis röstar på Quarter4ever
MM röstar På Cirkus

Q 3
Killaloe 2
Lenis 1
Niyama 1
Ottilla 1
bollen__ 2
cirkus 1

q ändrar röst till bollen__ för hennes mycket lätta teori ang niymaas avatar och för att undvika att åka ut själv om möjligt !

Röstlista DL1 kl 22

19.56 Mirtai röstar på Q

21,57 Lenis röstar på Quarter4ever
21.58 MM röstar På Cirkus
21.59Niyama röstar på MM
22.00 q ändrar röst till bollen__

Q 3
Killaloe 2
Niyama 1
Ottilla 1
bollen__ 3
cirkus 1
MM 1

Niyama röstar på MM
Vågar inte ta ställning bland de som det är jämt mellan så vill ta en utan nån röst.

+ Hann se MMs röst och bestämde mig blicksnabbt för henne, då jag tycker just det faktum att cirkus la första rösten är lite ursäktande för att teorin inte är så bra. Så jag tycker det är jättekonstigt att MM röstar på henne för det.

Tycker även bollens röst på mig var alldeles för lätt, men hon kanske bara blir ett lätt offer pga att hon gjorde så?

Q4 har skrivit mycket märkligt men jag vet ju att jag alltid tycker att hon är skum och säkert reagerar lite extra nu för att hon faktiskt var ond senast. Därför ville jag inte spika igen kistan där.

Det kändes väl bekvämt att liksom bara elda på en helt felaktig syftning?

Killaloe å andra sidan fick jag faktiskt också den känslan först av precis som Ottilla skrev i sitt röstinlägg att det kunde vara ett sätt att få fram misstankar vidare sedan. M

Det var det här jag tänkte på @quarter4ever och att dels Lenis skulle elda på misstankar, men också att jag inte förstår dig och @Ottilia när ni menar att jag kan använda det sen? Det är ju oavsett en felaktig taggning av mig så den är ju rätt oanvändbar? :D

Edit; jag läser ditt inlägg som att du tänker så först och håller kvar tanken typ, inte att du ändrar dig på något sätt egentligen :)

Det var det här jag tänkte på @quarter4ever och att dels Lenis skulle elda på misstankar, men också att jag inte förstår dig och @Ottilia när ni menar att jag kan använda det sen? Det är ju oavsett en felaktig taggning av mig så den är ju rätt oanvändbar? :D

Edit; jag läser ditt inlägg som att du tänker så först och håller kvar tanken typ, inte att du ändrar dig på något sätt egentligen :)
ah jag tänkte det först betyder just det att det var första tanken och det var nog mest för att jag också sett att cirkus röstade på dig Så min känsla var lite att du ville hitta något att komma med på henne där?
Men jag håller inte fast vid tanken nu, eller efteråt alls
Lenis reagerade jag på för att hon liksom du, inte läst mina andra inlägg där det framgick vem det var, och att hon inte heller reagerade på att det var cirkus som var taggad när det borde varit jag

och om du tar med allt det jag skev om dig så tycker jag det framgår att jag faktiskt insåg att det var precis som du förklarade dig sedan, ett misstag? se den sista meningen?
Killaloe å andra sidan fick jag faktiskt också den känslan först av precis som Ottilla skrev i sitt röstinlägg att det kunde vara ett sätt att få fram misstankar vidare sedan. Men är iaf med och bidrar till att det händer något i leken. Och det känns ju lite som att kasta sten i glashus att reagera på en annans persons misstag när jag själv gjort en del mindre lyckade tankeförsök idag

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar