Jag tänkte samma sakHaha, jag undrade vilka som skulle använda det för att lägga en enkel röst
Fin bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte samma sakHaha, jag undrade vilka som skulle använda det för att lägga en enkel röst
vilket menar du ?Q funderar också på om det är ett sätt att kunna sprida framtida misstankar, vilket är en koppling jag inte förstår.
Lenis har väl visat att hon själv inte är jättebra på att få till rätt namn, så det kanske inte är så konstigt att hon inte reagerar på att nån annan skrivit fel
Niyama röstar på MM
Vågar inte ta ställning bland de som det är jämt mellan så vill ta en utan nån röst.
Det kändes väl bekvämt att liksom bara elda på en helt felaktig syftning?
Killaloe å andra sidan fick jag faktiskt också den känslan först av precis som Ottilla skrev i sitt röstinlägg att det kunde vara ett sätt att få fram misstankar vidare sedan. M
ah jag tänkte det först betyder just det att det var första tanken och det var nog mest för att jag också sett att cirkus röstade på dig Så min känsla var lite att du ville hitta något att komma med på henne där?Det var det här jag tänkte på @quarter4ever och att dels Lenis skulle elda på misstankar, men också att jag inte förstår dig och @Ottilia när ni menar att jag kan använda det sen? Det är ju oavsett en felaktig taggning av mig så den är ju rätt oanvändbar?
Edit; jag läser ditt inlägg som att du tänker så först och håller kvar tanken typ, inte att du ändrar dig på något sätt egentligen
Killaloe å andra sidan fick jag faktiskt också den känslan först av precis som Ottilla skrev i sitt röstinlägg att det kunde vara ett sätt att få fram misstankar vidare sedan. Men är iaf med och bidrar till att det händer något i leken. Och det känns ju lite som att kasta sten i glashus att reagera på en annans persons misstag när jag själv gjort en del mindre lyckade tankeförsök idag