Kul med återvändareSka det ligga mig till last att jag inte spelat på suuuperlänge och är taggad ?
Jag har aldrig lekt med dig , och inte heller med @MM , som jag inte vet om hen lekt innan heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul med återvändareSka det ligga mig till last att jag inte spelat på suuuperlänge och är taggad ?
Som jag alltid sagt, LL:are är onda.Jag förstår inte vad du pratar om. Världens sötaste uggla ju
Kul med återvändare
Jag har aldrig lekt med dig , och inte heller med @MM , som jag inte vet om hen lekt innan heller?
aha DEN MM!!Du vet vem jag är om du tänker efter Jag har förkortat mitt nick lite, och så vill jag kidnappa dina katter på Facebook Du har spelat med mig ett ex antal gånger innan, haft ett längre uppehåll bara
aha DEN MM!!
Tänkte det just när jag såg att det var en MM som anmälde sig att vad skumt att det finns en som har nicket MM, när man brukar förkorta en annan spelare med det ( @Matmissbrukaren )
Och så är det du!
Jaja då får du inga frikort för att vara nybörjare av mig iaf
Det härVad har jag missat? internkommunikation och hintar?
Du vet vem jag är om du tänker efter Jag har förkortat mitt nick lite, och så vill jag kidnappa dina katter på Facebook Du har spelat med mig ett ex antal gånger innan, haft ett längre uppehåll bara
Du är inte ensam. Fattar ingentingVad har jag missat? internkommunikation och hintar?
Aha- fast det var ju till mig och inte cirkus som du taggade?Det här
Fullt med interna referenser och hintar om användaren som vi andra inte förstår jöh
Aha- fast det var ju till mig och inte cirkus som du taggade?
Alltså det är inga hintar och internkommunikation utan helt enkelt så att MM tidiagare hette Matmissbrukaren och alltid förkortades som MM i teorier som jag själv brukar förkortas Q
Om man inte frågar så får man inga svarJag såg det nu, är nog lite förvirrad för menade ju såklart dig egentligen
Och jag kände inte direkt igen förkortningen MM så att eh ja, det blev ju svårt för mig att förstå att det var hon och jag är en nyfiken person alltså
aha DEN MM!!
Tänkte det just när jag såg att det var en MM som anmälde sig att vad skumt att det finns en som har nicket MM, när man brukar förkorta en annan spelare med det ( @Matmissbrukaren )
Och så är det du!
Jaja då får du inga frikort för att vara nybörjare av mig iaf
Äh, skit, jag kanske kunde spelat på att vara ny ett tag om jag skulle snurrat in mig Nu när jag inte spelat på ett tag och behöver bli uppvärmd i skallen så att säga
Men tänkte att det är väl bättre att alla vet vem jag är så ni håller i hatten