Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man inte frågar så får man inga svar
fast om du läste svaret jag skrev på MMs inlägg som du citerade så kanske det hade klarnat?
Samt hennes eget svar på det sedan?
Och jag tänker rösta nu
Mirtai röstar på Q
För hon inte fattade vem MM var fast hon brukar fatta allt (och lite till) så det måste vara lureri från lyan för att skapa distans mellan två ulvar
Haha fel av mig med taggningen, sorry @cirkus ! (Tänkte nog på dig pga din röst när jag skrev inlägget fastän jag mycket väl kan se att det var @quarter4ever som jag borde taggat! )
Jag känner mig drevad
Räknas inte jag?Alla utom @bollen__ tror jag har hittat leken?
Och jag tänker rösta nu
Mirtai röstar på Q
För hon inte fattade vem MM var fast hon brukar fatta allt (och lite till) så det måste vara lureri från lyan för att skapa distans mellan två ulvar
meeen såklart att du gör! jag säger ju att jag är seeeeg i skallen idagRäknas inte jag?
När är jag INTE skum?Tycker faktiskt den teorin är lite intressant. Jag fattade direkt vem MM var så det är märkligt att inte Q gjorde det. Sen behöver det ju inte vara för att skapa distans mellan två ulvar, men skumt av Q.
12 väl?vi är 11 st med i leken och rollistan ser ut så här:
11? vi är väl ändå 12vi är 11 st med i leken och rollistan ser ut så här:
Roller:
Goda
Siare – Kan varje natt sia en deltagare och skickar PM om val inför NattDL.
Ängel – Kan varje natt skydda en deltagare och skickar PM om val inför NattDL. Får skydda sig själv.
Bybo – Har inga specialkrafter till hands, men gör sitt bästa ändå för att hitta onda.
Onda
Ulv – Får varje natt käka en deltagare och skickar PM inför NattDL.
Ska man ha en tredjedel ulvar så är det ju 11/3 ≈3,67 så det troligaste är väl antingen 3 eller 4 ulvar tycker jag .
Inga ulvar har några specialförmågor och goda har ängel och siare men ingen spion som kan bekräfta vilka som har dessa roller utifrån spioninfo.
Antalet bybor beror ju då på hur många ulvar det är med - men borde då vara antingen 5 eller 6
Och så här ser vinstvilkoren ut
Goda vinner när alla ulvar har dött, och onda när de är fler än goda.
Det har väl aldrig inträffatNär är jag INTE skum?
och även @Artline12 väl?