Jag hann helt enkelt inte få till något bra. Jag letade efter något bättre. Jag tyckte heller inte att du eller Q var skumma.
Som ond så hade jag helt enkelt inte brytt mig om att jag hade lagt en andra röst... Hade jag fått misstankar dagen efter så hade jag tagit det då.
Dessa inlägg från Artline är lite förvirrande för mig.. Igår stod mina misstankar främst mellan Artline och Lenis och med Lenis hade jag fel så jag vågar ju visserligen knappt lita på mina egna teorier. Men Artline skriver dels att hon inte hade brytt sig om att lägga en andra röst om hon var ond samtidigt som hon lade andra rösten och lät den vara kvar? Men jag kan också förstå svårigheten att hitta någon att rösta på om man ska ändra sin röst. Jag själv har lagt andra-röster och tyckt att det varit jobbigt men har samtidigt varit så förvirrad att jag lite valt mellan pest eller kolera.
Killaloe kopplade ihop Cirkus och MM, kanske var det den teorin och rösten på MM som gjorde att hon blev uppäten? Det får mig att fundera lite mer över MM som jag skrivit tidigare. Speciellt eftersom MM satte spiken i kistan för Lenis. Samtidigt har ju som sagt en ulv redan röstat på MM och såhär när leken ställs på sin spets blir jag orolig för att haka på ett drev.
Artline röstade på MM förra omgången och håller fast vid den rösten även denna DL samt var med och röstade ut Bollen på lite vaga grunder. Minst en ulv har röstat på MM idag.
Med motivering ovan röstar Ottilia på Artline