Jag hann helt enkelt inte få till något bra. Jag letade efter något bättre. Jag tyckte heller inte att du eller Q var skumma.

Som ond så hade jag helt enkelt inte brytt mig om att jag hade lagt en andra röst... Hade jag fått misstankar dagen efter så hade jag tagit det då.

Dessa inlägg från Artline är lite förvirrande för mig.. Igår stod mina misstankar främst mellan Artline och Lenis och med Lenis hade jag fel så jag vågar ju visserligen knappt lita på mina egna teorier. Men Artline skriver dels att hon inte hade brytt sig om att lägga en andra röst om hon var ond samtidigt som hon lade andra rösten och lät den vara kvar? Men jag kan också förstå svårigheten att hitta någon att rösta på om man ska ändra sin röst. Jag själv har lagt andra-röster och tyckt att det varit jobbigt men har samtidigt varit så förvirrad att jag lite valt mellan pest eller kolera.

Killaloe kopplade ihop Cirkus och MM, kanske var det den teorin och rösten på MM som gjorde att hon blev uppäten? Det får mig att fundera lite mer över MM som jag skrivit tidigare. Speciellt eftersom MM satte spiken i kistan för Lenis. Samtidigt har ju som sagt en ulv redan röstat på MM och såhär när leken ställs på sin spets blir jag orolig för att haka på ett drev.

Artline röstade på MM förra omgången och håller fast vid den rösten även denna DL samt var med och röstade ut Bollen på lite vaga grunder. Minst en ulv har röstat på MM idag.

Med motivering ovan röstar Ottilia på Artline

Om folk som inte röstat ännu funderar på att rösta på någon annan får ni gärna göra det i tid så rösten har en chans att kunna få andra att ändra sig , annars är det ju lite meningslöst

Mitt alternativ till MM är Lobelia men det har väl framgått rätt tydligt. Dock verkar alla skrämmande överens om MM.

DL 3
19:02 cirkus röstar på MM
19:44 Artline röstar på MM
20:41 Idahoe röstar på MM
20:47 Lobelia röstar på MM
21:14 Quarter4ever röstar på MM
21:26 Ottilia röstar på Artline

MM 5
Artline 1

Niyama röstar på MM
"mina teorier från igår:
MM är nästan lika misstänkt, dels pga rösten igår men också att hon idag lägger en röst på Lenis med i mina ögon dålig motivering. Att "vela fram och tillbaka" kan ju just bero på att man inte har nån aning? Som ulv däremot sitter man ju i princip med facit. Att hon dessutom spikar igen kistan för Lenis när även Lobelia har två röster gör mig än mer skeptisk till MM."

+ att hon borde vara siad som ond, annars bör ju en siare protesterat lite mer mot "säkerheten" som råder mot MM nu.

Mitt alternativ till MM är Lobelia men det har väl framgått rätt tydligt. Dock verkar alla skrämmande överens om MM.
Jag har haft lite koll på din och Lobelias diskussion idag och tjaa , båda ni kommer jag nog kolla närmare på imorgon, om jag överlever natten.
Just nu inväntar jag resultat innan jag kollar vidare känner jag, jag tror MM kan vara siad ond

Jag har haft lite koll på din och Lobelias diskussion idag och tjaa , båda ni kommer jag nog kolla närmare på imorgon, om jag överlever natten.
Just nu inväntar jag resultat innan jag kollar vidare känner jag, jag tror MM kan vara siad ond
Det eller att någon låtsats sia MM ond....

Dessa inlägg från Artline är lite förvirrande för mig.. Igår stod mina misstankar främst mellan Artline och Lenis och med Lenis hade jag fel så jag vågar ju visserligen knappt lita på mina egna teorier. Men Artline skriver dels att hon inte hade brytt sig om att lägga en andra röst om hon var ond samtidigt som hon lade andra rösten och lät den vara kvar? Men jag kan också förstå svårigheten att hitta någon att rösta på om man ska ändra sin röst. Jag själv har lagt andra-röster och tyckt att det varit jobbigt men har samtidigt varit så förvirrad att jag lite valt mellan pest eller kolera.

Killaloe kopplade ihop Cirkus och MM, kanske var det den teorin och rösten på MM som gjorde att hon blev uppäten? Det får mig att fundera lite mer över MM som jag skrivit tidigare. Speciellt eftersom MM satte spiken i kistan för Lenis. Samtidigt har ju som sagt en ulv redan röstat på MM och såhär när leken ställs på sin spets blir jag orolig för att haka på ett drev.

Artline röstade på MM förra omgången och håller fast vid den rösten även denna DL samt var med och röstade ut Bollen på lite vaga grunder. Minst en ulv har röstat på MM idag.

Med motivering ovan röstar Ottilia på Artline

Var kom detta ifrån? Tidigare skrev du väl bara om mig och MM och så plötsligt en röst på Art?

DL 3
21:29 Niyama röstar på MM

MM 6
Artline 1

DL 3
21:29 Niyama röstar på MM

MM 6
Artline 1

@MM missar att rösta

jag satt på helspänn för att se om det kom in röständringar på slutet .
Det enda som krävs om det nu är 4-4 idag mellan goda och onda är ju EN god som inte röstar på samma som de andra - i de lägena så lyckas ju alltid en röstkupp i slutet om inga andra hänger med-

Var kom detta ifrån? Tidigare skrev du väl bara om mig och MM och så plötsligt en röst på Art?
I mitt inlägg # 170 tar jag upp att jag är misstänksam mot Artline och även Lenis var jag misstänksam mot.. Är fortfarande lite misstänksam mot MM men när jag skrev min röst var det 4 röster på henne och då var jag rädd att haka på drev med minst en ulv med i drevet...
Såg sedan när sidan uppdaterades att det var fler röster på MM, men nu känns det lite som hugget å stucket om jag ändrar eller inte

Uppdatering!

Det börjar tunnas ut i voljärerna. Djurskötarna ser fram emot morgondagen när de förhoppningsvis har flyttat på alla de ”dåliga” fåglar så djurparken kan öppnas för besökare igen. Det får inte finnas en enda uggla med minsta lilla märkliga beteende eller utseende. Så därför plockar de även ut den här ruggugglan.

1f6016dfd5721154d917dfc48e806aa3_zpsttiul48o.jpg

(MM var ulv)

NattDL klockan 10.00!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 493
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar