Måste göra ett sånt där "om jag dör-inlägg" :D

Detta. MM spikade alltså igen för Lenis när även Lobelia hade två röster. Jag hade ju Lobelia som något mer misstänkt än MM, men har tänkt att om Lobelia är ulv är säkert MM det också. Men detta gäller även när MM visade sig vara ulv: jag blev än mer skeptisk till Lobelia. Jag kan ha hur fel som helst, men jag tyckte jag hade sett ytterligare nåt samband men kommer inte på det nu.

Sen Lobelias långa inlägg om mig igår känns som att hon försökte se om nån mer kunde haka på, och när hon inte fick napp röstade hon på MM. Det inlägget skaver för att det känns som att hon verkligen försöker misstänkliggöra precis allt jag gjort, t.ex. det där med att jag inte hade sett hennes röst när jag röstade dag 2. Alltså oavsett vilken roll jag har så vinner jag ju ingenting på att ljuga om att inte ha sett en röst som skulle ha hjälpt mig till en starkare motivering när jag röstade. Nä, detta är bara urskumt.
Jag noterar att du inte bemöter det jag skriver, det kanske kommer, om du nu verkligen hittar något. Jag noterar att du för första gången överväger att jag kan vara god. Kanske dags då det nu inte förefaller troligt att du redan innanDL 2 vara säker på någon är ond ( utan att peka på att denne försagt sig) vanligen är kopplat till någon form av information. sådan kan inte finnas i leken.

Min genomgång hade samma syfte som utfrågningen av Art och genomgången av Lenis. Båda de andra resulterade i att jag inte röstade på dem. Jag gick igenom mm också men det fanns så lite skrivet att det liksom inte blev till ett riktigt inlägg. Jag är fortfarande tveksam om dig men är beredd att rösta på dig om inget annat dyker upp.

Uppdatering!

Den här sötnosen möttes djurskötarna av härnäst, och näää, den kan man ju bara inte förflytta! Den måste snarare locka besökare, för aww-faktorn.

Djurskötarna gick och tog sig en välförtjänt fika istället!

16e363a0832d09fa0659bae2691e9046_zpschis2rxe.jpg

DagDL kl 21.30 ikväll!

. Det inlägget skaver för att det känns som att hon verkligen försöker misstänkliggöra precis allt jag gjort, t.ex. det där med att jag inte hade sett hennes röst när jag röstade dag 2. Alltså oavsett vilken roll jag har så vinner jag ju ingenting på att ljuga om att inte ha sett en röst som skulle ha hjälpt mig till en starkare motivering när jag röstade. Nä, detta är bara urskumt.
Det du kan tänkas vinna är att inte bli anklagad för en hämndröst, att lägga en röst på mig direkt efter jag röstat på dig. Nu tror jag mig ha genomskådat detta då du är rutinerad och det skulle förvåna mig mycket om du inte sett min röst på dig. Det samma hade gällt de flesta andra spelare här. Jag förväntar mig att alla kollar lite snabbt på röstinläggen innan man postar. Man kan missa exakt ställning, i synnerhet om det händer mycket men det var lugnt och ett fåtal inlägg.
Det samma gällde mig och art när vi röstade, hade det varit mer en någon minut i mellan hade folk ifrågasatt om Art inte sett min röst innan och medvetet lagt en andraröst oavsett om hon sett den eller inte Och hade det varit 4-5 minuter hade ingen trott att hon inte sett den.

Jag noterar att du för första gången överväger att jag kan vara god. Kanske dags då det nu inte förefaller troligt att du redan innanDL 2 vara säker på någon är ond ( utan att peka på att denne försagt sig) vanligen är kopplat till någon form av information. sådan kan inte finnas i leken.

Eh va? Jag har inte varit säker på din ondska nån gång, men jag hade dig som huvudmisstänkt från dag 2.

Det du kan tänkas vinna är att inte bli anklagad för en hämndröst, att lägga en röst på mig direkt efter jag röstat på dig. Nu tror jag mig ha genomskådat detta då du är rutinerad och det skulle förvåna mig mycket om du inte sett min röst på dig. Det samma hade gällt de flesta andra spelare här. Jag förväntar mig att alla kollar lite snabbt på röstinläggen innan man postar. Man kan missa exakt ställning, i synnerhet om det händer mycket men det var lugnt och ett fåtal inlägg.
Det samma gällde mig och art när vi röstade, hade det varit mer en någon minut i mellan hade folk ifrågasatt om Art inte sett min röst innan och medvetet lagt en andraröst oavsett om hon sett den eller inte Och hade det varit 4-5 minuter hade ingen trott att hon inte sett den.

Min fetning: Jag har redan förklarat att det har en väldigt enkel orsak och denna har inte med spelet att göra överhuvudtaget. Jag hade inte sett din röst. Att du trots det envisas säger nog mer om din roll än om min.

Jag är inte särskilt bekymrad över att bli anklagad för hämndröst, så nej jag sitter inte och låtsas att jag inte sett ditt inlägg. Att jag inte såg det har inte med spelet att göra.

Eh va? Jag har inte varit säker på din ondska nån gång, men jag hade dig som huvudmisstänkt från dag 2.

Min fetning: Jag har redan förklarat att det har en väldigt enkel orsak och denna har inte med spelet att göra överhuvudtaget. Jag hade inte sett din röst. Att du trots det envisas säger nog mer om din roll än om min.

Jag är inte särskilt bekymrad över att bli anklagad för hämndröst, så nej jag sitter inte och låtsas att jag inte sett ditt inlägg. Att jag inte såg det har inte med spelet att göra.
Ja jag ser att skrivit det men det ändrar inte min uppfattning.

Ok, du menar att jag bara hittar på det trots att det inte ens har med spelet att göra?

Det blir bara ett OT svar här. Allt jag gör och som görs utan OT markering räknar jag som en del i spelet. Det är inget personligt utan en lek. Om andra inte betraktar det som en lek och börjar ta det personligt så lägger jag ner här och nu och lämnar leken.

Det blir bara ett OT svar här. Allt jag gör och som görs utan OT markering räknar jag som en del i spelet. Det är inget personligt utan en lek. Om andra inte betraktar det som en lek och börjar ta det personligt så lägger jag ner här och nu och lämnar leken.

Det är ju svårt att missa en röst med OT-färg eftersom det inte handlar om vad jag skrev utan att jag missade ditt inlägg. Men jag kan skriva det med OT-färg:
Att jag missade din röst har en enkel förklaring som inte har med spelet att göra överhuvudtaget.

Precis kommit hem och satt mig vid datorn för att se vad som hänt idag ordentligt (har skummat via mobilen innan)
Först och främst - bra jobbat av ängeln:up:
Om ängeln skyddade sig själv eller någon annan vet bara ängeln , ulvarna vet såklart vem de försökte käka
Med lite tur så skyddade ängeln en annan som den nu vet säkert är god iom det uteblivna käket :)
Annars har det ju inte skrivits så mycket mera idag - mer än att Niyama och Lobelia fortsätter att krocka med varandra.
Ska passa på att kliva ut i stallet och göra klart där innan jag sätter mig ner och skriver lite mera så återkommer senare.

Jag funderar fortfarande på Cirkus. Jag tror att MM alibi röstade i första DL. Igår tror jag Cirkus anade att det var kört för MM och röstade då tidigt, dels för alibi och för att ta avstånd ifrån MM/cirkus sambandet.

Jag tror Killa var något på spåret. En annan anledning till varför jag tror att Cirkus är ond är pågrund av rösten på mig i dl 2. Cirkus röstade på mig efter Lenis haft mig som god för att sedan, igår misstänka de som röstade på Lenis. Lite kasta sten i glashus kan jag tycka

Återkommer lite senare

Det är ganska otrevligt att påstå att jag ljuger om saker som inte beror på spelet.

(Edit - kom på att förklaringen måste vänta till efter leken.)
Okej, sista inlägget från mig i spelet. Kan folk inte se att det är en lek så är jag inte med. Lycka till.

Halvt OT
Hörrni det är en lek ju :)
När diskussionerna börjar bli otrevliga så hjälper det ju ingen utan gör det bara tråkigt att leka. Dessutom går det inte att utlösa något från dem som kan föra spelet vidare.

@Niyama jag tror och hoppas att Lobelia inte kallar dig personligen lögnare utan tror att du skarvar i leken ;)
@Lobelia jag åtminstone hoppas att du fortsätter leka :)

LL hann precis före mig...

Jag har lite tankar men ska äta middag innan jag hinner skriva ner dom.
Och jag tror inte att den lite väl hätska diskussionen säger något om de inblandades roller utom möjligen att de sannolikt inte sitter i lyan ihop

Halvt OT
Hörrni det är en lek ju :)
När diskussionerna börjar bli otrevliga så hjälper det ju ingen utan gör det bara tråkigt att leka. Dessutom går det inte att utlösa något från dem som kan föra spelet vidare.

@Niyama jag tror och hoppas att Lobelia inte kallar dig personligen lögnare utan tror att du skarvar i leken ;)
@Lobelia jag åtminstone hoppas att du fortsätter leka :)
Min gräns går när folk blandar in verkliga livet och och som här menar att jag anklagar denne för lögn och dessutom spelar med någon på ignore.

Leklusten hamnar liksom under noll då.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar