Jag noterar att du inte bemöter det jag skriver, det kanske kommer, om du nu verkligen hittar något. Jag noterar att du för första gången överväger att jag kan vara god. Kanske dags då det nu inte förefaller troligt att du redan innanDL 2 vara säker på någon är ond ( utan att peka på att denne försagt sig) vanligen är kopplat till någon form av information. sådan kan inte finnas i leken.Måste göra ett sånt där "om jag dör-inlägg"
Detta. MM spikade alltså igen för Lenis när även Lobelia hade två röster. Jag hade ju Lobelia som något mer misstänkt än MM, men har tänkt att om Lobelia är ulv är säkert MM det också. Men detta gäller även när MM visade sig vara ulv: jag blev än mer skeptisk till Lobelia. Jag kan ha hur fel som helst, men jag tyckte jag hade sett ytterligare nåt samband men kommer inte på det nu.
Sen Lobelias långa inlägg om mig igår känns som att hon försökte se om nån mer kunde haka på, och när hon inte fick napp röstade hon på MM. Det inlägget skaver för att det känns som att hon verkligen försöker misstänkliggöra precis allt jag gjort, t.ex. det där med att jag inte hade sett hennes röst när jag röstade dag 2. Alltså oavsett vilken roll jag har så vinner jag ju ingenting på att ljuga om att inte ha sett en röst som skulle ha hjälpt mig till en starkare motivering när jag röstade. Nä, detta är bara urskumt.
Min genomgång hade samma syfte som utfrågningen av Art och genomgången av Lenis. Båda de andra resulterade i att jag inte röstade på dem. Jag gick igenom mm också men det fanns så lite skrivet att det liksom inte blev till ett riktigt inlägg. Jag är fortfarande tveksam om dig men är beredd att rösta på dig om inget annat dyker upp.