Jag kan ändra till den jag tror är nästa ulv om det hjälper?Det här blir ju som igår alltså bra om det är en ulv som åker men säkert alibiröster.
men nä tänker inte bjuda onda på att ev krångla sig ur en lynch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ändra till den jag tror är nästa ulv om det hjälper?Det här blir ju som igår alltså bra om det är en ulv som åker men säkert alibiröster.
Om cirkus är ulv, så blir det säkert alibiröster på henne. Annars myser väl ulvarna och hakar på ändå...Det här blir ju som igår alltså bra om det är en ulv som åker men säkert alibiröster.
fast om det står 3-3 är det väl inte så säkert att det kommer alibiröster?Om cirkus är ulv, så blir det säkert alibiröster på henne. Annars myser väl ulvarna och hakar på ändå...
Men åtminstone jag har inte så många alternativ just nu att rösta på känner jag...
Nä, jag har inte heller några alternativ. Vill lita på Art men jag vet inte. Orkar inte riktigt gå igenom leken nu heller.Om cirkus är ulv, så blir det säkert alibiröster på henne. Annars myser väl ulvarna och hakar på ändå...
Men åtminstone jag har inte så många alternativ just nu att rösta på känner jag...
Men dessa röständringar är ju bara relevanta om goda inte samlat sina röster utan röstat på flera olika. Annars kan de på sin höjd få till lottning med 50/50 chansfast om det står 3-3 är det väl inte så säkert att det kommer alibiröster?
Eller jo det kan ju verka så kanske
Men även idag är det ju ett sådant läge -iom Lobelias avhopp - att man får se upp med ändringsröster i sista stund om det nu är lika-läge
Om cirkus är ulv, så blir det säkert alibiröster på henne. Annars myser väl ulvarna och hakar på ändå...
Fortfarande kan en lottning vara en chans för dem ffa om de kan ha fått span på ängeln och går all in för att få ut den? För då har de ju garanterade käk sedan?Men dessa röständringar är ju bara relevanta om goda inte samlat sina röster utan röstat på flera olika. Annars kan de på sin höjd få till lottning med 50/50 chans
Jag kan inte svara för Ottilia såklartOm det nu är så att jag är ulv - undrar jag en sak här - alibiRÖSTER vet du hur många ulvar det är?
Jag blir lika förvånad som över att Ottlia tyckte hon hade dålig röststatistik fast det fanns några som var oavslöjade. Samma sak som att hon ansåg att det var minst en ulv som röstat på MM igår när det låg 4 röster.
Ja jag tyckte jag hade dålig statistik, hade ju röstat på killaloe och lenis som var goda och sedan var jag inte med och röstade ut MM eftersom jag var rädd för ulvdrev även om jag hade mina misstankar.. Har nog fastnat lite i att tro att leken startade med 4 ulvar med tanke på vad folk skrev om fördelningen i början och LLs förkärlek för de onda.Om det nu är så att jag är ulv - undrar jag en sak här - alibiRÖSTER vet du hur många ulvar det är?
Jag blir lika förvånad som över att Ottlia tyckte hon hade dålig röststatistik fast det fanns några som var oavslöjade. Samma sak som att hon ansåg att det var minst en ulv som röstat på MM igår när det låg 4 röster.
Det har du rätt i men det var så tydligt att hon kollade om hon blivit siad. Speciellt i en kommentar till Cirkus. Det borde tyda på att de inte är i lyan ihop men man vet aldrig med Q.Jag tycker Q ofta fiskar. Och att hon petar i allt och vrider och vänder och ser alla möjliga och omöjliga saker. Alltså oavsett roll.
Det har du rätt i men det var så tydligt att hon kollade om hon blivit siad. Speciellt i en kommentar till Cirkus. Det borde tyda på att de inte är i lyan ihop men man vet aldrig med Q.
Mest genom uteslutningsmetoden om det skulle vara tre ulvar kvar. Den teorin skulle tala emot att det var så. Men det är svårt med Q.Men placerade du inte C och Q i lyan tillsammans nyss?
Artline drevade på mot MM, det gör att jag håller henne mot det goda hållet när jag nu med facit i hand vet att MM var ond. Eftersom jag håller Artline åt det god hållet vågar jag också lita på hennes uppgift om att alibiröster är vanliga.
Mest genom uteslutningsmetoden om det skulle vara tre ulvar kvar. Den teorin skulle tala emot att det var så. Men det är svårt med Q.
Mest genom uteslutningsmetoden om det skulle vara tre ulvar kvar. Den teorin skulle tala emot att det var så. Men det är svårt med Q.
Jag skulle kunna tänka mig att Ottilia är ulv istället för Q i så fall. Med samma uteslutningsmetod.