Efter att ha läst cirkus inlägg så här i elfte timmen så tro jag faktiskt att det kan vara hon som är siaren
Det stämmer med vad hon röstat på och sedan avskrivit eller fortsatt rösta på och hon protestrerar högt idag
quareter4ever ändrar röst till Artline
tror hon låtsas vara siare när hon egentligen är ulv

Alltså Q hamnar ju mer åt det lurviga hållet för mig nu, som så desperat försöker rädda cirkus.

Om det blir så att Q, cirkus och Ottilia röstar på Artline så tror jag det är lyan som visar sig och chansar på lottningen

Jag tänker nog såhär.,.. Om cirkus är ulv kanske någon annan ulv vid det här laget hoppat på misstankarna mot artline för att rädda en kollega. speciellt när man kanske skulle få med sig mig som stöd eftersom jag är så velig..

med risk för att bli lynchad imorgon röstar Ottilia på Artline för jag tror att cirkus är siare och i vart fall inte ulv eftersom hon nog hade blivit räddad då
Du tänker inte att ulvarna röstar på Cirkus nu för att i sista minut ändra?

Alltså Q hamnar ju mer åt det lurviga hållet för mig nu, som så desperat försöker rädda cirkus.

Om det blir så att Q, cirkus och Ottilia röstar på Artline så tror jag det är lyan som visar sig och chansar på lottningen

Tror de hoppades att jag skulle ändra också... Men jag är för osäker. Tycker mer talar till Arts fördel än till cirkus fördel nu när jag går igenom inläggen MEN jag hann inte gå igenom så mycket som jag hade velat.

Blev det 3-3 nu mellan Artline och cirkus?
Jahapp då hoppas vi slumpen är på godas sida, för jag tror lyan har visat sig helt, oavsett om Q försöker skicka med en brasklapp om att bli lurad. ..

Blev det 3-3 nu mellan Artline och cirkus?
Jahapp då hoppas vi slumpen är på godas sida, för jag tror lyan har visat sig helt, oavsett om Q försöker skicka med en brasklapp om att bli lurad. ..

Ja, med tanke på röstläget bör ju lyan ha visat sig. Jag vet ju min roll och om cirkus var god borde de passat på att rösta där.

jag tror det också - men det är frågan om du är där eller inte
Eller så har cirkus gjort en föreställning värd en oscar ( typ som en viss Niyama själv gjort nyligen)

Skönt att du håller med om att du visade dig :angel: :laugh:

Jodå, jag har leken där jag lekte siare i minne så jag har funderat men med tanke på Ottilias röst och din ändring så känns det som att lyan hoppades att jag också skulle ändra alt. lottning.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar