Att cirkus skriver att Artline verkar som en siare men eftersom Cirkus vet sin roll vet hon vad artline pysslar med. Är cirkus siare är ju det en väldigt tydlig hint om att hon borde räddas och kanske att även artline är siad. Samtiidigt undrar jag om en siare skulle våga vara så tydlig ?

I skarpt läge har man inte så mycket val. Ängeln finns kvar och kan skydda från käk

Alltså hm.. jag vet varken in eller ut. och då försöker jag titta på röster och försöka dra slutsatser som är omöjliga med alibiröster och sånt.

Men, Mirtai röstade på Q första DL och blev sedan käk. Sedan röstade Killaloe på MM, som vi vet var ulv, och blev käk. Q var även en av dem som hakade på mot MM när loppet redan var kört.

Visst att Cirkus röst på MM kunde varit en alibiröst men hon var ändå tidigt med och luftade misstankar mot MM.

Att cirkus skriver att Artline verkar som en siare men eftersom Cirkus vet sin roll vet hon vad artline pysslar med. Är cirkus siare är ju det en väldigt tydlig hint om att hon borde räddas och kanske att även artline är siad. Samtiidigt undrar jag om en siare skulle våga vara så tydlig ?
Varför skulle jag peka ut MM så mycket som jag gjorde igår om vi var kollegor? Jag tycker Cirkus känns som en desperat ulv som försöker försvara sig.

Jag vet ju inte (lär visa sig om en kvart sannolikt), men i "skarpt läge " som detta då är, så är det väl lika troligt att cirkus är ulv som försöker bluffa sig fri, som att hon är siare som är övertydlig för att rädda sig?

Vilka var det som skrev att de hade misstänkt att Lenis var siare? Nån som vill kännas vid det eller minns vilka det var?

Jag vet ju inte (lär visa sig om en kvart sannolikt), men i "skarpt läge " som detta då är, så är det väl lika troligt att cirkus är ulv som försöker bluffa sig fri, som att hon är siare som är övertydlig för att rädda sig?

Hm, började noja att jag var lurad av Art men att du skriver sådär stärker ju mina misstankar mot C.

I skarpt läge har man inte så mycket val. Ängeln finns kvar och kan skydda från käk
Ja men samtidigt något som en ulv lätt skulle kunna göra för att rädda sig själv.

Jag är velig.. Det säkraste för mig skulle egentligen vara att haka på och rösta på cirkus och inte sticka ut igen.

Men enda sättet att eventuellt rädda cirkus skulle vara att rösta på artline som jag med tanke på rösten på MM dl 2 och 3 håller åt det goda... även om det kanske var ett sätt att skaffa alibi som sagt om MM inte hade tid för leken och de kom överens om att MM skulle offras

Känns som att om jag litar på cirkus och artline är god så är det kört... samtiidigt så vet jag att minst en ulv redan röstat på cirkus om nu inte det bara var två ulvar från början och cirklus är sist?

Känns som att om jag litar på cirkus och artline är god så är det kört... samtiidigt så vet jag att minst en ulv redan röstat på cirkus om nu inte det bara var två ulvar från början och cirklus är sist?

Om jag vore ulv.. Tror du inte mina kollegor hade varit lite mer avvaktande innan de hänger på mig i ett drev?

Alltså jag har läst igenom snabbt cirkus inlägg nu efter hennes inlägg
Dag 1 så röstar hon på killaloe
Dag 2 så avskriver hon killaloe som misstänkt och skriver efter DL att hon vill granska rösterna på Lenis för att hon tror att lyan kan ha trott hon var siare
Dag 3 röstar hon först av alla på MM
och idag så är hon starkt misstänksam mot Artline
Jag undrar jag !!
Känns ju som att cirkus mycket väl kan vara siaren hon med faktiskt !

Alltså jag har läst igenom snabbt cirkus inlägg nu efter hennes inlägg
Dag 1 så röstar hon på killaloe
Dag 2 så avskriver hon killaloe som misstänkt och skriver efter DL att hon vill granska rösterna på Lenis för att hon tror att lyan kan ha trott hon var siare
Dag 3 röstar hon först av alla på MM
och idag så är hon starkt misstänksam mot Artline
Jag undrar jag !!
Känns ju som att cirkus mycket väl kan vara siaren hon med faktiskt !
Borde inte Cirkus ha reagerat på mig igår då?

Jag kan inte rösta på två stycken samma dag hur mycket jag än vill. Inte heller lär jag få lägga två röster på samma ;)

Jag blev mest misstänksam mot de som röstade på Lenis så det kändes logiskt att börja nysta där. När jag var rätt klar över hur jag ville göra då - dog jag i soffan typ

Hon har ju uppenbarligen inte haft tid genom hela leken? Och om hon röstade först på MM så kanske det inte var något hon tänkte på så sett förrän du började komma med dina tankar om att hon skulle vara ond redan igår?
Pga MMs röst
jag vet att jag skrev det innan igår tror jag? att det verkar som cirkus mest är på tapeten för vad andra gjort och inte vad hon själv gjort..

Jag tänker nog såhär.,.. Om cirkus är ulv kanske någon annan ulv vid det här laget hoppat på misstankarna mot artline för att rädda en kollega. speciellt när man kanske skulle få med sig mig som stöd eftersom jag är så velig..

med risk för att bli lynchad imorgon röstar Ottilia på Artline för jag tror att cirkus är siare och i vart fall inte ulv eftersom hon nog hade blivit räddad då

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar