och även duHade samma tanke nästan. Om den riktiga siaren inte har tid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och även duHade samma tanke nästan. Om den riktiga siaren inte har tid...
Hade samma tanke nästan. Om den riktiga siaren inte har tid...
Uppdatering!
Det börjar tunnas ut i voljärerna. Djurskötarna ser fram emot morgondagen när de förhoppningsvis har flyttat på alla de ”dåliga” fåglar så djurparken kan öppnas för besökare igen. Det får inte finnas en enda uggla med minsta lilla märkliga beteende eller utseende. Så därför plockar de även ut den här ruggugglan.
(MM var ulv)
NattDL klockan 10.00!
Phiu vad skönt !!!! hann och bli supernojig tack vare @Niyama och @Lobelias funderingar över om MM kunde vara den riktiga siaren
Hur vet du att jag inte är ulv?Tjohooo!! (även om jag skäms ruggigt över min egna röststatistik)
I mitt inlägg # 170 tar jag upp att jag är misstänksam mot Artline och även Lenis var jag misstänksam mot.. Är fortfarande lite misstänksam mot MM men när jag skrev min röst var det 4 röster på henne och då var jag rädd att haka på drev med minst en ulv med i drevet...
Såg sedan när sidan uppdaterades att det var fler röster på MM, men nu känns det lite som hugget å stucket om jag ändrar eller inte
Ingen aning, tror fortfarande att du är lite ulvig.... men som det ser ut nu så har jag röstat riktigt dåligt och var den enda som inte röstade på MM för jag var rädd att haka på ett drev eldat på av ulvar. Var visserligen misstänksam mot MM redan tidigare efter utröstningen av Lenis men var ändå rädd att jag var grundlurad av smarta ulvar som tog fördel av att MM inte har haft mycket tid.Hur vet du att jag inte är ulv?
ja jo det jag skrivit idag har varit mycket på grund av att jag har klurat på den senaste röstningen. Men jag kunde ändå inte släppa mina tidigare misstankar mot Artline. Sedan när det eldades på mot MM var jag rädd att fastna i ett ulvdrev eftersom minst en ulv hade röstat på MM och artline tidigt var på mot MM så spädde det på mina misstankar. (nu när jag tänker efter så minskar nog detta mina misstankar mot Artline eftersom hon röstade på MM redan förra röstningen, kanske lite vågat om Artline är ulv? ) Mina misstankar mot dig finns där även om de inte är jättestarka utan mest var för att du skrev efter DL och innan uppdatering när Lenis röstades ut men det förklarade ju du sedan. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om dig.Jo, men jag menade att du inte nämnde henne alls idag utan fokus såg ut att vara på mig och MM.
Jag känner mig väldigt tveksam till om en ulv hade lagt en udda röst i det läget.. Men just därför skulle hon ha kunnat göra det.Så MM var ulv. Antingen står det nu 5-2 eller 4-3. (Eller 6-1 men det är väl mindre rimligt )
Hm. Jag är lite fundersam på Ottilia som lade en ensam utstickande röst. Kan det vara en ulv som inte vill rösta på en kollega? Å andra sidan , skulle en ulv vilja sticka ut så mycket i det här läget? Jag är tveksam, men noterar det inför imorgon.
Nå funderingar fortsätter förhoppningsvis imorgon
Det var precis min tankeJag känner mig väldigt tveksam till om en ulv hade lagt en udda röst i det läget.. Men just därför skulle hon ha kunnat göra det.
tänker så här att jag synar MM idag - hennes frånvaro och brist på försvar gör att det tippar över för mig i detta läget
Hon är en av de som jag haft funderingar på sedan lekstarten och som sagt som god brukar man i vilket fall försvara sig
quarter4ever röstar på MM
tror även jag att hon kan vara ulv med sin sista röst igår på Lenis
och jag kommer vara alert om det blir röständringar i slutet
Det här begriper jag inte..jag satt på helspänn för att se om det kom in röständringar på slutet .
Det enda som krävs om det nu är 4-4 idag mellan goda och onda är ju EN god som inte röstar på samma som de andra - i de lägena så lyckas ju alltid en röstkupp i slutet om inga andra hänger med-
Hur vet du det?Men jag vet ju också att någon av de 4 första är en ulv.
alltså jag kunde ju inte ändra min röst såsom så?Det här begriper jag inte..
Om MM hade varit god så hade ulvarna inte behövt ändra röst... Men som nu när MM var ond och ulvarna bara hade röstat på MM tillsvidare för att sedan ändra.
Vad skulle du då vara beredd på? Du hade röstat på MM som de flesta och kunde inte påverka resultatet genom att ändra
eller vänta nu, jag kanske tänkte fel, tänkte att det var fyra ulvar och fyra goda kvar, då måste en ulv ha röstat på MM av de fyra första. men det kanske bara är tre ulvar totalt och då är det ju inte helt säkert.Hur vet du det?
Detta. MM spikade alltså igen för Lenis när även Lobelia hade två röster. Jag hade ju Lobelia som något mer misstänkt än MM, men har tänkt att om Lobelia är ulv är säkert MM det också. Men detta gäller även när MM visade sig vara ulv: jag blev än mer skeptisk till Lobelia. Jag kan ha hur fel som helst, men jag tyckte jag hade sett ytterligare nåt samband men kommer inte på det nu.Att hon dessutom spikar igen kistan för Lenis när även Lobelia har två röster gör mig än mer skeptisk till MM.