:( Sorry Lenis, synd att du var god.
men jag vidhåller att du missade väldigt mycket, försök läsa igenom det du ska teoria om lite extra även om du sitter på mobilen, så du inte åker på grund av det ;)

Lenis kan för all del vara ulv, jag tycker själv hon betett sig skumt, MEN även som god har hon haft svårt att hålla koll på vad som hänt leken (blandat ihop personer etc), så nu nojar jag för att hon blir ett lätt offer? Att hon velar fram och tillbaka, ja om hon är god så är det ju knappast konstigt?
Jag tror få här har spelat nog med @Lenis för att veta hur hon spelar. Jag har bara en vag uppfattning. Däremot trodde jag inte riktigt att hon var ond (därför röstade jag inte på henne trots att det länge verkade var min chans att överleva) men i ärlighetens namn hade jag ingen aning.

men vad fan !!!! missade jag en dl!!!
hemskt hemkst ledsen @Sasse
får ursäkta mig med att jag faktiskt fick ett smatal med en flört (tänka sig:))
så glämde heeelt av att rösta för jag fick för mig att det var DL 22
Min hjärna är tydligen inte med mig - jag ber alla om ursäkt !!:o
Jag glömde kolla om alla röstat, inser jag nu :p Men släng in en röst nu i efterhand vettja!

(Jag har ingen aning om hur hon brukat spela, så du kunde klämt ur dig det lite tidigare tack ;) )

Hur tänker du att du kommer bli käk menar du?

Hann inte :(

Att jag innan uppdatering skrev ett inlägg om att jag var så tveksam till Lenis som ond, och lyan brukar lida av siarnoja (dvs de kan få för sig att jag är siare).

Hann inte :(

Att jag innan uppdatering skrev ett inlägg om att jag var så tveksam till Lenis som ond, och lyan brukar lida av siarnoja (dvs de kan få för sig att jag är siare).
Fast om du var säker på att hon var god borde du väl ha försvarat henne lite mer tydligt lite tidigare i diskussionen? Fast vem vet hur nojiga ulvarna är...
Nåja, vi hoppas ulvarna hugger i sten inatt :)

fritt från minnet så som jag uppfattat leken fram till flörten ringde och fick mig ..... på andra tankar sas :o
Jag tänkte att lenis skulle kunna vara siare som siat Artline så på ingen av dem hade jag velat lagt min röst idag,
funderade över Lobelia däremot - men samtidigt inga direkta ulvvibbar så sett
Niyama har jag funderat på också men ville hoppas att hon var på den goda sidan enligt tidigare inlägg
så ja
Q hade nog röstat på Lobelia idag utefter vad jag läst leken
Så vet ni andra iaf lite hur jag hade tänkt oavsett om det var bra tänkt eller dåligt tänkt!

Lobelia ligger såklart högt upp på misstankelistan (uppenbarligen eftersom jag röstade där). Både för rösten igår på bollen och idag på mig. Extremt lätta röster båda dagarna.

MM är nästan lika misstänkt, dels pga rösten igår men också att hon idag lägger en röst på Lenis med i mina ögon dålig motivering. Att "vela fram och tillbaka" kan ju just bero på att man inte har nån aning? Som ulv däremot sitter man ju i princip med facit. Att hon dessutom spikar igen kistan för Lenis när även Lobelia har två röster gör mig än mer skeptisk till MM.

Har precis läst ikapp. Ska inte rösta i sista minuten igen. Jag är inne på att det döljer sig nån ulv bland de som röstade på bollen, och eftersom Q räddade sig själv lägger jag henne åt sidan just nu. Artline tycker jag har försvarat sig vettigt, så då kvarstår Lobelia. Jag tror helt enkelt att nån ulv tog chansen att lägga en så lätt röst, därför:
Niyama röstar på Lobelia
Vad menar du med att @Artline försvarar sig vettigt? Ja jag har henne inte primärt misstänkt som ulv, men jag har endast sett försvar mot misstankar typ andraröst och att hon inte ändrade rösten trots att hon uttryckt att hon inte skulle lagt den på bollen__ om hon vetat. Hon har vad jag vet, liksom jag inte gjort heller, försvarat sig mot att ha lagt en förstaröst säkerligen mest för att ingen uttryckt misstankar mot det tidigare.

Vad menar du med att @Artline försvarar sig vettigt? Ja jag har henne inte primärt misstänkt som ulv, men jag har endast sett försvar mot misstankar typ andraröst och att hon inte ändrade rösten trots att hon uttryckt att hon inte skulle lagt den på bollen__ om hon vetat. Hon har vad jag vet, liksom jag inte gjort heller, försvarat sig mot att ha lagt en förstaröst säkerligen mest för att ingen uttryckt misstankar mot det tidigare.

Försvarat/förklarat varför hon röstade som hon gjorde och varför hon inte ändrade.

Egentligen så var det hela ett sammanfattande med mitt andra pussel idag där jag trodde att Lenis var siare som siat Artline som god innan DL och då framstod Lobelia som misstänkt för mig med bla denna kommentaren
Som du gjorde nu eller? Det kan mycket väl vara ett spel att du bryr dig ;)
Samt att hon var en av de som jag eftrelyst lite mer tankar från
Nu efter lynchen så finns ju det faktumet att Lenis var bybo och därmed inte hade på fötterna att godförklara Artline (vilket jag faktiskt tykte att hon gjorde. Med stora bokstäver dessutom) Men det kan jag ju inte ta med i hur jag skulle lagt min röst utan ville ge en ärlig bild utefter hur jag röstat utifrån det jag uppfattat i leken

Försvarat/förklarat varför hon röstade som hon gjorde och varför hon inte ändrade.
Ja hon förklarade att det var avsikten att lägga en första röst samt att hon inte ändrade sig trots att hon indikerade att hon inte röstat så om hon vetat att det kommit en röst samtidigt. Och varför hon röstade på en som hon inte trodde var ond och ville ändra sig

Det är lite svårt för mig att försvara mig mot saker jag inte gjort ;), jag lade ju bara förstarösten och gjorde inget av det andra :)

Egentligen så var det hela ett sammanfattande med mitt andra pussel idag där jag trodde att Lenis var siare som siat Artline som god innan DL och då framstod Lobelia som misstänkt för mig med bla denna kommentaren

Samt att hon var en av de som jag eftrelyst lite mer tankar från
Nu efter lynchen så finns ju det faktumet att Lenis var bybo och därmed inte hade på fötterna att godförklara Artline (vilket jag faktiskt tykte att hon gjorde. Med stora bokstäver dessutom) Men det kan jag ju inte ta med i hur jag skulle lagt min röst utan ville ge en ärlig bild utefter hur jag röstat utifrån det jag uppfattat i leken
Jag hade också halvt misstanke om att @Lenis eventuellt kunde vara siaren och tvekade någon timme innan jag postade inlägget, men kom fram till att hon troligen inte skulle siat @Artline i första han och framförallt inte lagt en så tydlig godförklaringen. Jag ville syna godförklaringen då jag var mycket skeptisk till den och när hon reagerade starkt (vi har chattat lite nu och är vänner igen :heart ) till kändes hon än mindre som siare men inte direkt ond heller utan mest förvirrad. Därför fick hon inte min röst även om jag kunnat tänka mig att lägga den för att rädda mig själv.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar