Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hann helt enkelt inte få till något bra. Jag letade efter något bättre. Jag tyckte heller inte att du eller Q var skumma.Jag sällar mig nog också till skaran som inte riktigt förstår tanken bakom en utebliven röständrig från dig @Artline
Det blir liksom lite tokigt när du inte vill lägga en betydelsefull röst/att det inte var riktigt meningen men i slutänden så påverkar det resultatet i allra högsta grad. (Jag ser ju att du förklarat och försvarat dig, det är bara lite udda beteende som är värt att fundera över )
Som du gjorde nu eller? Det kan mycket väl vara ett spel att du bryr digSom ond så hade jag helt enkelt inte brytt mig om att jag hade lagt en andra röst... Hade jag fått misstankar dagen efter så hade jag tagit det då.
Jamen där ser man, hade gjort en lista för att gå igenom alla men måste tappat ditt namn när jag copy-pasteade och hoppade runt mellan inlägg.Jag funderat lite på din lista här @Ottilia Du röstade på mig igår men nu nämns jag inte i dina teorier?
Det var den här meningen, hur förklarar du annars att art inte skulle riskera en andraröst? Hon lade ju den, enligt egen utsago av misstag dock.
Jag tänker på kommentaren direkt efter min röst.. Annars förstår jag vad du menarSom du gjorde nu eller? Det kan mycket väl vara ett spel att du bryr dig
Det är svårt att veta vad du syftar på när du inte skriver ut det. Jag tog för givet att du kollat upp tidssambandet och sett alla inlägg om det och syftade på det.Jag undrar om hon verkligen skulle ta den risken OM HON VAR OND. (Att lägga en andraröst på en god alltså)
Jag tycker det är lite märkligt från första dagen att @MM lägger en sådan röst som gör på @cirkus.
Dels är det ju en ytterst dålig teori och även om det handlar om lite tidsbrist så har det ju ändå funnits lite mer att hå på än en första-röst.
Dessutom så reagerar många på att jag taggar fel, men det nämner inte MM med ett ord, trots att hon är taggad i inlägget. Här får liksom @Lenis lite kritik för att hon inte uppmärksammat min frötaggning men det känns som om MM hade kunnat se det tydligare.
Kanske reagerar hon inte så mycket för att det faktiskt finns en koppling mellan henne och @cirkus ? Värt att fundera lite på tänker jag
Och Killaloe kommer därför rösta på MM idag eftersom jag tycker det är lite skumt röstat och det känns lite märkligt rent generellt
Så sett så fattar jag vad du skriver, men grejen är ju att Artline själv har poängterat att hon trodde att hon la en första röst? Så då faller ju resonemanget lite?Jag undrar om hon verkligen skulle ta den risken OM HON VAR OND. (Att lägga en andraröst på en god alltså)
Jag tror hon vill förklara hur hon tänkte innan hon visste att jag trodde jag la en första röst.Så sett så fattar jag vad du skriver, men grejen är ju att Artline själv har poängterat att hon trodde att hon la en första röst? Så då faller ju resonemanget lite?
Hoppas bebis kryar på sig @MM