Jag ska kvällsfodra (alltid på måndagar och torsdagar) ikväll och kommer också behöva rösta tidigt för att inte missa.
Jag tycker ju att det skaver lite att Artline inte valde att ändra sin röst, hon hade 7 minuter på sig att ändra sig från att hon la sin och det känns ju som hon borde kunnat få ihop en teori på den stunden. Särskilt med avseende på att teorin om bollen inte precis var briljant. Å andra sidan kunde hon kanske inte veta att q skulle ändra sin röst till just bollen__. Å tredje sidan, har man lekt lite med Q så vet man att hon nog skulle försökt att rädda sig själv och det fanns bara två att välja på. bollen__ eller Killa.
Jag kan också tycka att Lenis resonemang att Lobelias röst är knepigare än Arts är konstigt. Jag tycker att de två rösterna känns helt klart som några som var omedvetna om varandra (skrivit tidigare att jag inte tror på dessa tillsammans i lyan) sen om det är ond/god eller god/god vet jag inte.
Så har jag då Q som jag aldrig blir klok på. Uppenbart är att hon försökt rädda sig själv. Jag kan tänka mig att rösta på henne idag. Men samtidigt så är jag orolig för att hon faktiskt har en viktig god rolll
Killaloe som jag röstade på igår la en andraröst på Q igår och det gör att jag inte tror på dessa två i lyan tillsammans.
@quarter4ever jag menar precis vad jag skriver - det finns två möjligheter god/god eller ond/god. Men jag tror inte det är ond/ond. Killa har inte skrivit så mycket sen dess - i allafall inte något som jag direkt reagerar på.
MM röstade på mig igår med en teori som inte kändes så jättestabil. Jag vet att min teori var svag, men jag var först att rösta och det hade ju hinnit hända en hel del efter det.
Niyama röstade på MM med de tankarna jag har här ovan. Jag förstår den rösten i princip.
Ottilia hade tidsbrist och la andra rösten på Killa och hon hann inte komma in och läsa igenom förklaringar och grejer och som jag förstår det hade hon inte röstat där om hon sett förklaringarna. Ulvibbarna lyser med sin frånvaro
Idahoe har resonerat ungefär som jag idag. Hon röstar på Lenis idag. Alltså just nu inget som drar igång mina ulvvibbar.
Jag måste rösta och det får bli såhär.
cirkus röstar på Artline - teorin är här ovanför.