Status
Stängd för vidare inlägg.
@bollen__ och @Lilltess (särskilt du)

Läs gärna mitt inlägg #271 - det är uppenbart att både Mirtai och Ferrari försöker manövrera dig att rösta på mig - men kolla deras motivering och mitt teoriinlägg. Jag har teoriat om båda, mer om Mirtai faktiskt.

Jag undrar varför de är så desperata på att ha kvar just henne? Vet de någonting om vinstvillkor som vi andra inte känner till?
Är det Mirtai du menar nu?

hemlig röstar på Mirtai - med motivering av hennes inlägg som jag citerat. En ulv som råkat försäga sig, känns det som.

Försäga sig? Så du menar att ulvarna skulle veta vinstvillkoren? Som är hemliga?

Om det står 4-2 och två goda åker står det 2-2 och ulvarna har goda chanser att käka sig till ett övertag

Står det 3-3 och två goda åker står det 3-1 och jag har svårt att se hur de goda skulle kunna vinna då

Eftersom jag inte är ulv, så kan hon inte det ;) Enkelt.
Ditt sätt att vara övertygad om att jag är ulv känns som du vill ha ut en god. Om inget händer så jag ändrar mig så: hemlig röstar på cirkus.

Jajaja...
Fast även om onda vinner nu om jag åker så anser jag att den moraliska segern går till goda.

Äh fan jag ändrar - jag är rätt säker på min onda trio och den som verkar mest osäker är hemlig.

De andra två är väldigt synkade

cirkus ändrar röst från hemlig till Ferrari

Nu kom sambon hem så jag kan inte leka mer

Eftersom jag inte är ulv, så kan hon inte det ;) Enkelt.
Ditt sätt att vara övertygad om att jag är ulv känns som du vill ha ut en god. Om inget händer så jag ändrar mig så: hemlig röstar på cirkus.
Fast nä, nu när jag läser det här igen kan det inte vara skrivet av en god..

Dubbellynch (DL3) 21:00
09:10 cirkus röstar på hemlig
09:10 cirkus röstar på mirtai
09:15 bollen röstar på mirtai
09:15 bollen röstar på hemlig
18:47 Ferrari röstar på cirkus
19:17 Lilltess röstar på cirkus
19:17 Lilltess röstar på Ferrari
19:30 hemlig röstar på Mirtai
19:32 hemlig röstar på cirkus
19:39 cirkus ändrar röst från hemlig till Ferrari

hemlig 1
mirtai 3
cirkus 3
Ferrari 2

Kvar att rösta: ferrari (1), mirtai

Försäga sig? Så du menar att ulvarna skulle veta vinstvillkoren? Som är hemliga?

Om det står 4-2 och två goda åker står det 2-2 och ulvarna har goda chanser att käka sig till ett övertag

Står det 3-3 och två goda åker står det 3-1 och jag har svårt att se hur de goda skulle kunna vinna då
Jag menar på att du skrev "om ni röstar ut", dvs som det är två lag. Och även om det är okända vinstvillkor och vi inte vet hur de onda rollerna ser ut så vet jag ju vilken sida jag står på.

Okej, jag "litar" på dig nu cirkus och ändrar, fast när jag läste om hemligs röst så tror jag fanken hon är ond med. Men är de tre onda så är det ju inte så konstigt.
bollen__ ändrar röst till ferrari
pga att hon och mirtai verkar väldigt synkade och jag tror att mirtai är ond

19:41 bollen__ ändrar röst från hemlig till ferrari

mirtai 3
cirkus 3
Ferrari 3

Okej, jag "litar" på dig nu cirkus och ändrar, fast när jag läste om hemligs röst så tror jag fanken hon är ond med. Men är de tre onda så är det ju inte så konstigt.
bollen__ ändrar röst till ferrari
pga att hon och mirtai verkar väldigt synkade och jag tror att mirtai är ond

för du och cirkus framstår ju inte alls som synkade...

Jag menar på att du skrev "om ni röstar ut", dvs som det är två lag. Och även om det är okända vinstvillkor och vi inte vet hur de onda rollerna ser ut så vet jag ju vilken sida jag står på.

ja, jag vet inte, du menar alltså att det skulle vara tre sidor? <det stämmer inte med en enkel och basic lek som Habina utlovade. Men jag vet ju inte.

19:41 bollen__ ändrar röst från hemlig till ferrari

mirtai 3
cirkus 3
Ferrari 3

kör vi uppdatering så fort alla röstat eller väntar du till 21?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 552
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar