Har hon inte lurat mig utan är den jag tror så gör det inget. har hon lurat mig så är det bara att inse att onda förmodligen vinner än hur villkoren ser ut..för du och cirkus framstår ju inte alls som synkade...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon inte lurat mig utan är den jag tror så gör det inget. har hon lurat mig så är det bara att inse att onda förmodligen vinner än hur villkoren ser ut..för du och cirkus framstår ju inte alls som synkade...
kör vi uppdatering så fort alla röstat eller väntar du till 21?
Nej, jag menar inte tre sidor. Men det kan finnas onda utanför lyan tex.ja, jag vet inte, du menar alltså att det skulle vara tre sidor? <det stämmer inte med en enkel och basic lek som Habina utlovade. Men jag vet ju inte.
Eftersom de vet att fler misstänker mig = troligt att fler röstar på mig.Nej fan, jag vet inte. Att bollen och cirkus följer mig känns lite konstigt. Varför ändrade ni inte från mirtai? Enligt dig @cirkus så var det ju självklart att hemlig var ulv...
Alltså jag förstår om lyan skrattar åt mig nu. Jag vet varken ut eller in. Kan vi inte ha lynchen NU så jag kan veta om jag ska hitta en stekpanna eller inte?
Du är så du kan ju lägga din sålängeär Ferrari inne och kan lägga sin sista röst?
gjorde ju det nuDu är så du kan ju lägga din sålänge
gjorde ju det nu
Om du är god så får du hata mig