Det enda jag kan få ut av röstningen är att cirkus och glömmerallt är mer åt det onda hållet just nu, då bägge röstade på goda.
Eftersom jag missade röstningen igår, vill jag inte riskera något idag. Röstar därför nu, ifall dressyrträning på valacken och uteritt på stoet drar ut på tiden så mycket att klockan hinner rinna iväg.
Då Cirkus röstade på en god är det hon som får min röst idag.
Habina röstar på cirkus
Ja, jo Jag röstade på en god med en jättetidig röst med en svag motivering. Det var jättesvårt igår och jag försökte hitta nånting som jag tyckte var underligt. Det enda jag tyckte stack ut var just Mu's resonemang om MM i maskopi - nu vet vi ju dessutom att MM inte var i maskopi med en ulv i allafall. Jag förstod hur hon tänkte just då mitt inlägg postades, men det betyder inte att jag höll med - men vartefter diskussionen framskred tyckte jag att MM framstod som mer och mer god.
Det känns som att motivera rösten på mig med att jag röstade på en god känns som .... väldigt svag motivering. Och vad gör mig ondare än GA?
Jag tycker det är lite obehagligt att så många lyser med sin frånvaro, för mig känns det skumt.