Jag skulle behöva rösta nu (bortbjuden till 17:00)
Den som jag trots allt reagerar på idag är Mu. Det konstiga är hennes cliffhanger från igår som jag verkligen störde mig på, som sen kommer in med en lång förklaring som i stort sett går ut på att MM och Myrten är i maskopi. Visst kan det vara så men det verkar väldigt långsökt.
MM är lite förvirrad(tänker högt), men jag upplever henne inte som skum.
Hedinn har gjort några få inlägg som jag upplever som neutrala.
Samma sak med Niyamas inlägg idag, ingenting som får mig att reagera.
cirkus röstar på Mumorsan
Jag tror helt enkelt inte på tanken att MM och Myrten skulle vara i maskopi. Det känns så otroligt långsökt, verkligen som att rikta ljuset så långt bort från sig själv det bara går. Sen så kliar sättet hon gjort detta på. Cliffhangern igår ...jag vet inte det känns bara konstigt.
Det var ingen cliffhanger men du kanske inte läste vad jag skrev? Jag skulle gå och sova, jag skrev vad jag reagerade på efter Dag-DL innan dess men kom tillbaka på morgonen och förklarade det, jag förstår inte vad som är konstigt med det?
Och sen det med att "rikta ljuset så långt ifrån sig själv som möjligt" förstår jag inte alls vad du menar med heller? Hur gör jag det och är det konstigt att resonera och rösta utifrån de resonemangen?