Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle behöva rösta nu (bortbjuden till 17:00)

Den som jag trots allt reagerar på idag är Mu. Det konstiga är hennes cliffhanger från igår som jag verkligen störde mig på, som sen kommer in med en lång förklaring som i stort sett går ut på att MM och Myrten är i maskopi. Visst kan det vara så men det verkar väldigt långsökt.

MM är lite förvirrad(tänker högt), men jag upplever henne inte som skum.

Hedinn har gjort några få inlägg som jag upplever som neutrala.
Samma sak med Niyamas inlägg idag, ingenting som får mig att reagera.

cirkus röstar på Mumorsan
Jag tror helt enkelt inte på tanken att MM och Myrten skulle vara i maskopi. Det känns så otroligt långsökt, verkligen som att rikta ljuset så långt bort från sig själv det bara går. Sen så kliar sättet hon gjort detta på. Cliffhangern igår ...jag vet inte det känns bara konstigt.

Det var ingen cliffhanger men du kanske inte läste vad jag skrev? Jag skulle gå och sova, jag skrev vad jag reagerade på efter Dag-DL innan dess men kom tillbaka på morgonen och förklarade det, jag förstår inte vad som är konstigt med det?

Och sen det med att "rikta ljuset så långt ifrån sig själv som möjligt" förstår jag inte alls vad du menar med heller? Hur gör jag det och är det konstigt att resonera och rösta utifrån de resonemangen?

I övriga nyheter så måste även jag sticka iväg nu och kommer inte tillbaka förrän efter DL så jag måste rösta snart.

Usch. Nu känns alla jätteonda helt plötsligt.

Jag vet inte om jag ska släppa mitt resonemang eller ej. Det jag fått motdiskuterat hittills på min teori är: "Det känns osannolikt" och "Jag förstår inte resonemanget".

Ptja men det är det bästa jag har att gå på hittills och då får jag hålla med Hedinn lite, att Matmissbrukaren känns mer ond än Myrten just nu. Så med tidigare resonemang i åtanke och hennes svajande hit och dit så går rösten på MM idag.

Mumorsan röstar på Matmissbrukaren

Jag måste också rösta nu, tyvärr. Skulle gärna vilja gå igenom allt ordentligt, speciellt det sista som skrivits, men jag hinner inte. Även om jag har reagerat på Matmissbrukaren så är jag tveksam till att det jag reagerat på tyder på att hon är ulv. Även om jag inte håller med i allt hon skriver så känns det ju i nuläget som att hon försöker hitta onda, trots allt.

Mumorsans resonemang har jag inte riktigt hängt med i, jag tycker hon har lagt lite för mycket vikt på en händelse, som för mig känns långsökt.

Hedinn röstar på Mumorsan

Verkar som att flera blir borta ikväll. Själv så får vi besök strax, men jag vill se mer från er andra, speciellt Mark, innan jag röstar. För hon har ju inte varit aktiv idag. Vill inte att någon "glöms bort" bland dom aktiva.

Varför skulle tvillingarna velat outa sig så genom att rädda varandra? Då är det ju enkelt att lista ut vem som är vad. Kan ju vara så att den ena räddade den andra, men jag vet inte.

Naturligtvis vill tvillingarna inte outa sig det är ju det jag sagt hela tiden. Men ingen god vill ju att någon annan god ska dö så om man vet att någon är god och den riskerar att åka vill man ju rädda den. Sannolikheten att niyama skulle vara tvilling med dig eller myrten är kanske inte så stor men den finns precis som att hon skulle kunna vara ulv med någon av er eller båda eller så var det ingen räddningsröst alls det är svårt att analysera just nu, mer något att notera och komma ihåg till senare.

OT
Nu åskar det endel så jag vet inte hur mycket jag kommer kunna teoria kanske försvinner lite oväntat om det blir värre.

Här är Myrtens röstinlägg. Det känns, som sagt, som att hon är väldigt säker på att BSF är ulv här. Bättre förklaring kommer här, i mitt citerade inlägg.

Detta svarade inte Myrten på.

g.

Myrten har väl inte skrivit alls i tråden sedan du gjorde det där inlägget så att hon inte svarat är väl inget konstigt?

Rent allmänt tycker jag din teori om MM och myrten känns något långsökt även om jag också reagerat på lite samma saker.

Alltså jag blir bara snurrigare och mer förvirrad ju fler gånger jag läser om tråden, jag tycker det är jättesvårt att få en uppfattning om folk när det är så dålig aktivitet. Hälften av deltagarna kan liksom knappt bilda mig en uppfattning om och när det gäller de aktiva är jag tveksam till flera av deras teorier å andra sidan har jag knappast några lysande teorier själv så dådet blir ju märkligt att misstänka folk bara för att jag tycker teorierna är svaga

Alltså jag blir bara snurrigare och mer förvirrad ju fler gånger jag läser om tråden, jag tycker det är jättesvårt att få en uppfattning om folk när det är så dålig aktivitet. Hälften av deltagarna kan liksom knappt bilda mig en uppfattning om och när det gäller de aktiva är jag tveksam till flera av deras teorier å andra sidan har jag knappast några lysande teorier själv så dådet blir ju märkligt att misstänka folk bara för att jag tycker teorierna är svaga

Jag tänkte just att aktiviteten känns väldigt låg hos många. Hoppas Habina kommer in och skriver och att Mark visar sig lite mer.

Ok, tre röster hittills:
Jag skulle behöva rösta nu (bortbjuden till 17:00)

Den som jag trots allt reagerar på idag är Mu. Det konstiga är hennes cliffhanger från igår som jag verkligen störde mig på, som sen kommer in med en lång förklaring som i stort sett går ut på att MM och Myrten är i maskopi. Visst kan det vara så men det verkar väldigt långsökt.

MM är lite förvirrad(tänker högt), men jag upplever henne inte som skum.

Hedinn har gjort några få inlägg som jag upplever som neutrala.
Samma sak med Niyamas inlägg idag, ingenting som får mig att reagera.

cirkus röstar på Mumorsan
Jag tror helt enkelt inte på tanken att MM och Myrten skulle vara i maskopi. Det känns så otroligt långsökt, verkligen som att rikta ljuset så långt bort från sig själv det bara går. Sen så kliar sättet hon gjort detta på. Cliffhangern igår ...jag vet inte det känns bara konstigt.

Jag känner mig helt trög idag men jag fattar inte denna. Cirkus skrev ju ändå att hon förstår Mumorsans resonemang (eller nåt sånt, svarade på det tidigare). Det kändes lite oväntat sen med detta inlägg?

Usch. Nu känns alla jätteonda helt plötsligt.

Jag vet inte om jag ska släppa mitt resonemang eller ej. Det jag fått motdiskuterat hittills på min teori är: "Det känns osannolikt" och "Jag förstår inte resonemanget".

Ptja men det är det bästa jag har att gå på hittills och då får jag hålla med Hedinn lite, att Matmissbrukaren känns mer ond än Myrten just nu. Så med tidigare resonemang i åtanke och hennes svajande hit och dit så går rösten på MM idag.

Mumorsan röstar på Matmissbrukaren

Jag håller med om att MM har svajat hit och dit men det är ju så hon spelar. Mumorsans teori om MM och Myrten känns dock skum.

Jag måste också rösta nu, tyvärr. Skulle gärna vilja gå igenom allt ordentligt, speciellt det sista som skrivits, men jag hinner inte. Även om jag har reagerat på Matmissbrukaren så är jag tveksam till att det jag reagerat på tyder på att hon är ulv. Även om jag inte håller med i allt hon skriver så känns det ju i nuläget som att hon försöker hitta onda, trots allt.

Mumorsans resonemang har jag inte riktigt hängt med i, jag tycker hon har lagt lite för mycket vikt på en händelse, som för mig känns långsökt.

Hedinn röstar på Mumorsan

Den här rösten har jag inte så mycket att säga om för jag resonerar ungefär likadant.

Jag tänkte just att aktiviteten känns väldigt låg hos många. Hoppas Habina kommer in och skriver och att Mark visar sig lite mer.

Ja de har ju knappt skrivit alls, jag vill även se mer av dig,break och myrten.

Myrten skrev ju massor igår men jag vill gärna se svar från henne på de saker folk frågat henne om.

:banana: Paddington övertar myrtens roll och är ursäktad från dagens deadline. Jag funderar även på att skjuta upp dagens deadline till i morgon. Vad tror ni om det? De flesta verkar ju vara ute på massa saker idag. Några åsikter om det förslaget? :banana:

Ok, tre röster hittills:

Jag känner mig helt trög idag men jag fattar inte denna. Cirkus skrev ju ändå att hon förstår Mumorsans resonemang (eller nåt sånt, svarade på det tidigare). Det kändes lite oväntat sen med detta inlägg?

Jag håller med om att MM har svajat hit och dit men det är ju så hon spelar. Mumorsans teori om MM och Myrten känns dock skum.

Den här rösten har jag inte så mycket att säga om för jag resonerar ungefär likadant.

Intressant jag tycker nog hedinns röst är den mest obegripliga av alla, eller röster, jag tycker även gårdagens röst känns lite märklig.

:banana: Paddington övertar myrtens roll och är ursäktad från dagens deadline. Jag funderar även på att skjuta upp dagens deadline till i morgon. Vad tror ni om det? De flesta verkar ju vara ute på massa saker idag. Några åsikter om det förslaget? :banana:

Tycker inte deadline ska skjutas upp det blir leken bara ännu segare av tror jag.

Du tycker int vadå :p ?

Menar du Hedinns röst igår?

Det blev lite fel där skulle varit till bumpo,

Ja hedinn röster både igår och idag är märkliga.

I går en udda röst med enligt mej dålig teori och idag lägger hon en enligt mig väldigt konstig andra röst
därför:

glömmerallt röstar på hedinn

Ska strax utveckla resonemanget med lite citat

Jag kan inte riktigt förstå varför jag skulle verkar mer ond än Myrten, som Mumorsan tycker. Jag förstår mig inte riktigt på det. Men just nu är det faktiskt Cirkus som jag reagerar mest på efter hennes röst på Mumorsan idag. Jag förstod mig inte på hennes motivering till rösten på mig igår och jag tycker går lite väl mycket på Mumorsan och inte lägger någon energi till någon annan utan fokuserar just på henne.

Därför,

Matmissbrukaren röstar på cirkus med en svag motivering, men det är det enda jag har att gå på just nu då flera inte är så aktiva.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar