Här är citaten av hedinn som jag tycker är lite märkliga., det första är röstinlägget igår, Jag håller med hedinn om att artlines teori är dålig. Men jag ser inte det som en anledning till att rösta på henne. Artline är ju en orutinerad spelare och de kan ha lite märkliga teoeorier såväl som en del frågor om spelet vilket artline hade, enligt mig en fullt rimlig och relevant fråga, speciellt av en orutinerad spelare.
Hedinn skriver även att hon förstår mumorsans resonemang....
Här verkar Hedinn helt ha ändrat sig(första stycke)t:
Här skriver hon att hon inte har hängt med i mumorsan resonemang vilket jag tycker lite säger emot vad Hedinn skrivit i första inlägget jag citerade. Det är möjligt att hedinn syftar på olika saker men för mig känns det här utalandet lite märkligt.
De två första inläggen motsäger som sagt varandra och på det hela taget blir jag väldigt förvirrad av vad hedinn verkligen tycker.
I det tredje inlägget tycker hon att MM vänt hastigt i sina resonemang, det kasn jag hålla med om men det har ju hedinn själv också gjort tycker jag.
Hedinn skriver även att hon förstår mumorsans resonemang....
Jag förstår Mumorsans resonemang, jag tycker också att Myrten känns lite väl självsäker och trygg, oftast brukar hon vara mer osäker första dagen, men samtidigt vill jag minnas att det varierar, och det hänt att hon varit mer "säker" i början även som god, så där vill jag inte lägga min röst idag, av den anledningen.
Tycker även att Matmissbrukaren, som tidigare nämnts, har lite annorlunda resonemang, men det är inte ovanligt att jag inte håller med henne om saker, så det tror jag inte behöver säga så mycket om hennes roll.
Det jag reagerar mest på just nu är Artline, först funderingen kring om vi måste få ut en ulv senast i andra lynchen. Spelar det någon roll? Man försöker väl lika mycket varje lynch, oavsett?
Sen lägger hon rösten på Break för att hon ser andra möjligheter. Jag ser inte två ulvar som en trolig möjlighet, men det är väl ändå inget skumt i att påpeka ytterligare möjligheter gällande saker vi inte vet något om?
Hedinn röstar på Artline
Här verkar Hedinn helt ha ändrat sig(första stycke)t:
Jag håller med dig mer om Matmissbrukarens vändning än Myrtens röst. Myrten hade ju inte heller så mycket att gå på och det handlade ju inte om att "hålla med", utan om att ta en annans teori och rösta efter den. Vilket ju, framför allt första dagen, kan vara vanskligt när man inte har någon aning om vilken sida den personen står på. Jag har dock inte gått tillbaka och kollat hur det faktiskt såg ut med BSFs teori, så vet inte huruvida jag håller med Myrten där än, men hennes teori och röstning i sig ser jag inget skumt med för närvarande.
Att hon och Matmissbrukaren skulle vara i maskopi och iscensatt diskussionen känns långsökt. Men omöjligt är det väl inte, dock har jag alltid lite svårt för teorier som bygger på att två personer är ulvar tillsammans, risken är för stor att man riktar ljuset mot två goda.
Hur ser du på saken om att en av dem är ond och en god? Känns det mer eller mindre osannolikt än att de skulle vara i lyan tillsammans?
Jag har inte sagt att Myrten inte är ond, men att jag hittills inte ser nåt som direkt tyder på det.
Jag ser det heller inte som "av er två" utan bedömer er helt fristående och du har vänt ganska hastigt i dina resonemang ett par gånger och det är det jag reagerar på, det har inget samband med hur rösterna lades eller med någon annan.
Jag måste också rösta nu, tyvärr. Skulle gärna vilja gå igenom allt ordentligt, speciellt det sista som skrivits, men jag hinner inte. Även om jag har reagerat på Matmissbrukaren så är jag tveksam till att det jag reagerat på tyder på att hon är ulv. Även om jag inte håller med i allt hon skriver så känns det ju i nuläget som att hon försöker hitta onda, trots allt.
Mumorsans resonemang har jag inte riktigt hängt med i, jag tycker hon har lagt lite för mycket vikt på en händelse, som för mig känns långsökt.
Hedinn röstar på Mumorsan
Här skriver hon att hon inte har hängt med i mumorsan resonemang vilket jag tycker lite säger emot vad Hedinn skrivit i första inlägget jag citerade. Det är möjligt att hedinn syftar på olika saker men för mig känns det här utalandet lite märkligt.
De två första inläggen motsäger som sagt varandra och på det hela taget blir jag väldigt förvirrad av vad hedinn verkligen tycker.
I det tredje inlägget tycker hon att MM vänt hastigt i sina resonemang, det kasn jag hålla med om men det har ju hedinn själv också gjort tycker jag.