Igår höll jag Cirkus och Mu som mest misstänkta, Mu var uppenbarligen inte ond. Cirkus reagerade jag mest på att det kändes som ett tvärt kast att först förstå Mumorsans resonemang och sen rösta på henne. Hon har förklarat det idag och det känns inte jättekonstigt.
Habinas resonemang om att C och GA skulle vara onda för att de röstat på goda köper jag inte alls.
Resten har jag liksom ingen uppfattning om alls
Myrten/Paddington - tyckte Myrten kändes god/neutral. Typ som Myrten brukar dvs det säger ingenting om hennes roll. Paddan har hittills inte gjort något som jag reagerat på heller.
glömmerallt - vi verkar resonera lite olika men tycker inte att hon gjort något direkt skumt. Ska kika igen på hennes motivering mot Hedinn.
Mark - är ju omöjligt att ha någon uppfattning om.
Cirkus - har nämnt ovan.
Breaktown - har inte direkt reagerat på nåt.
Artline/Habina - Habina är nämnd ovan.
Habinas resonemang om att C och GA skulle vara onda för att de röstat på goda köper jag inte alls.
Resten har jag liksom ingen uppfattning om alls
Myrten/Paddington - tyckte Myrten kändes god/neutral. Typ som Myrten brukar dvs det säger ingenting om hennes roll. Paddan har hittills inte gjort något som jag reagerat på heller.
glömmerallt - vi verkar resonera lite olika men tycker inte att hon gjort något direkt skumt. Ska kika igen på hennes motivering mot Hedinn.
Mark - är ju omöjligt att ha någon uppfattning om.
Cirkus - har nämnt ovan.
Breaktown - har inte direkt reagerat på nåt.
Artline/Habina - Habina är nämnd ovan.