Jag la andra rösten på Habina och Cirkus hade en. Inte så avgörande va?Din röst är ju t mer med flytande och avgörande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag la andra rösten på Habina och Cirkus hade en. Inte så avgörande va?Din röst är ju t mer med flytande och avgörande.
Verkar konstigt med bra två ulvar tycker jag. Fast om Mark är ulv ock kickas pga oaktivitet kan kanske goda vinna fortfarande?
Varför skulle jag och Paddan ha velat käka MM? Det är mycket märkligt att du plötsligt är så säker på vår ondska.
Det är väl inte konstigt alls att spela nojig som ond? Händer ju varenda lek.
För att hon misstänkte er för att vara ulvar ihop. Hon trodde ju att du röstat för att rädda Myrten/paddan dag 1.
Jag är inte säker men det är min bästa teori just nu, passar bra ihop med vad som hänt.
Jag la andra rösten på Habina och Cirkus hade en. Inte så avgörande va?
Du gav ju habina "ledningen" med den rösten så det är klart det hade betydelse.
Sedan röstade cirkus logiskt nog på habina eftersomröstningen verkade ju stå mellan dem, hade inte cirkus haft någon röst hade den varit ännu skummare än din
Men hon släppte väl den teorin? Sen brukar väl jag som ulv inte bli helhispig och käka folk för att dom misstänker mig.
Ja men det var ju ändå fem personer kvar att rösta. Tycker ditt avvaktande för att sen sätta spiken i kistan för Habina känns snäppet skummare faktiskt.
Grattis onda och tack för spelet @bumpo !
Får be lite om ursäkt att jag inte var så aktiv som jag hade tänkt mig, bättring till nästa gång lovas!
Däremot tyckte jag att LL var lite väl snål med rader till spionen Jag trodde att jag skulle få två rader varje natt, men en natt fick jag nöja mig med "Ulvarna käkar matmissbrukaren", vilket var lite goddag yxskaft