Jag har redan tappat bort mig i leken och har ingen koll på något alls. Första DL har inte ens varit än
Andas. Ingen har koll. Iaf inte förrän efter första DL, då kan det vara nån som fattar nåt. Men troligtvis inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan tappat bort mig i leken och har ingen koll på något alls. Första DL har inte ens varit än
Mammas är på fjärde sidan som vinner när ingen längre kommer ihåg om de åkt ut eller inte
Också här och noterar att @Madalitso går ut hårt på en gång med funderingar. Så bra, då slipper en annan klura och förvirra .
Hittat leken
Håller på och slår i stolpar i en ny hage så här när jag ändå är i karantän pga lätt förkylning (utan feber )
hittade direkt något skumt här
Hörru LL. De pratar jämtska för bövelen i Åre. Inte Dalamål
Nä, jag väljer att tolka det som Mistimed!
Mvh
Värmlänning som fått höra från en Göteborgare boendes i Stockholm att jag är från Norrland...
Typ. Som jag fick lära mig i skolan iaf?Men vänta nu? Ligger Åre i Jämtland?
ja och ja
Frågor på det?
Säger du så för att du sitter i någon form av lya och har fullt koll på allt, eller?Andas. Ingen har koll. Iaf inte förrän efter första DL, då kan det vara nån som fattar nåt. Men troligtvis inte.
det är ju plättlätt!! Ligger högst upp vid Vänern och vi har Fröding , Selma Lagerlöf och Sven-Ingvars!Herregud. Jag kommer inte ens ihåg vart Värmland ligger nånstans.
Värmland ligger norr om Västra götaland!Herregud. Jag kommer inte ens ihåg vart Värmland ligger nånstans.
Jag tänker mer att när det är färre deltagare så kan jag göra utförligare inlägg om varje deltagare, eller så är jag död och då är det en icke-fråga.
Sen så även om jag inte vet när jag kommer dö, så är det väl ingen som går in i en lek med tanken att man kommer dö tidigt, så man behöver inte tänka på vad som händer längre fram?
Typ. Som jag fick lära mig i skolan iaf?
Säger du så för att du sitter i någon form av lya och har fullt koll på allt, eller?
Bara en allmän varning: från och med nu kan det jag skriver bli väldigt osammanhängande och eh... konstigt! Har tagit kvällsmediciner och är på väg i säng. Så räkna inte med att jag har huvudet med mig!
Joho! De är jätteonda! De käkar ju folk!
Men om du läser första inlägget så har du fel - dels är de kategoriserade under "Övriga" och inte "Onda", dels käkar de så vitt vi vet ingen. De dödar dem bara.
Aha!Hmf. Jag kommer iaf bara se onda överallt.
Aha!
Du glömde skriva i lyan sist så nu ska du ta igen det genom att skriva där hela tiden! Därför kommer du bara se onda hela tiden. För (nästan) alla onda sitter i lyan?
Tur att det är du då och inte PaowNädå, skojar bara! Jag är på vansinnigt tramshumör ikväll (sorry alla!).
Då borde tjuvarna räknas som de onda. De dödar för nöjes skull medan ulvarna mest är hungriga. Dock så är hunger inte en giltig anledning är käka någon.Men om du läser första inlägget så har du fel - dels är de kategoriserade under "Övriga" och inte "Onda", dels käkar de så vitt vi vet ingen. De dödar dem bara.