Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får kalla på @Hedinn!Hittat leken
Håller på och slår i stolpar i en ny hage så här när jag ändå är i karantän pga lätt förkylning (utan feber )
hittade direkt något skumt här
Hörru LL. De pratar jämtska för bövelen i Åre. Inte Dalamål
Hittat leken
Håller på och slår i stolpar i en ny hage så här när jag ändå är i karantän pga lätt förkylning (utan feber )
De dödar folk! De kanske inte är lika onda som ulvar men de är ändå ondaTror inte tjuvar faller under "onda" i denna rollistan ('kriminella' kanske? ), men det vore ju bra om du misstänkte dem med.
Vi får kalla på @Hedinn!
Nä, jag väljer att tolka det som Mistimed!Jag tyckte också det var lite underligt men tänkte att göteborgarna kanske hade dålig koll på allt ovanför sthlm och att LL gjorde det med flit?
ja och jaHittat hit och redan blivit matt av alla kommentarer. Undrar också @Paddington ifall det blir två som blir käkade natt tre (alltså under förutsättning att ulvar och tjuvar inte väljer samma, det vore roligt)? Känns verkligen som att LL vill döda av oss lite fort.
Dalmål är bra mycket enklare iaf för mig att härma än jämtska. Med en öl eller två så blir det automatiskt dalmål är nog därför jag håller mig till baronen....Hittat leken
De dödar folk! De kanske inte är lika onda som ulvar men de är ändå onda
Så går det när jag är uttråkad och med i en lekOckså här och noterar att @Madalitso går ut hårt på en gång med funderingar. Så bra, då slipper en annan klura och förvirra .
+ @godisklubbaTror inte de stjäl alls, enligt rollistan så är deras enda specialförmågor att de får prata med varandra utanför leken och att de får käka var tredje natt.
Som jag tolkade det så innebär det att var tredje natt så är där två käk, ett från ulvarna och ett från tjuvarna? @Paddington
jappInte för ondas vinst heller? Så det måste vara fler lyamedlemmar än goda för att onda ska vinna?
Snarare att du skrev att du inte skulle göra sammnställningar innan det minskade på deltagare, vilket tyder på att du tänker vara kvar även med få deltagare.Jag hoppas ingen väntar sig teoriinlägg från mig efter döden, så tyckte inte det var ett aktuellt scenario att ta upp i ett inlägg om hur jag tänkte teoria
Ja, det här kan bli riktigt virrigt (kul!)
Jag tänker mer att när det är färre deltagare så kan jag göra utförligare inlägg om varje deltagare, eller så är jag död och då är det en icke-fråga.Snarare att du skrev att du inte skulle göra sammnställningar innan det minskade på deltagare, vilket tyder på att du tänker vara kvar även med få deltagare.
Du kanske såg att jag taggade dig för att @qitis att @Paddington skrev fel med Dalmål och inte Jämtska?Nä, jag väljer att tolka det som Mistimed!
Mvh
Värmlänning som fått höra från en Göteborgare boendes i Stockholm att jag är från Norrland...
Tror inte tjuvar faller under "onda" i denna rollistan ('kriminella' kanske? ), men det vore ju bra om du misstänkte dem med.