Tur att hon inte är moderator och kan banna folk. Om hon inte mutar Hedinn.Tror inte jag törs ha några fler frågor... Då blir jag väl satt på paus enligt nån obskyr regel som bara LL känner till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att hon inte är moderator och kan banna folk. Om hon inte mutar Hedinn.Tror inte jag törs ha några fler frågor... Då blir jag väl satt på paus enligt nån obskyr regel som bara LL känner till.
Haha! Jag kanske kan hoppa in och styra och ställa i nödfall då?Om det är nån tröst så tror min hjärna att du fortfarande är LL.
Haha! Jag kanske kan hoppa in och styra och ställa i nödfall då?
Det är en bra början i alla fall.Jag kommer inte reagera om du gör det iaf.
Hedinn är mutbar!Tur att hon inte är moderator och kan banna folk. Om hon inte mutar Hedinn.
Då borde tjuvarna räknas som de onda. De dödar för nöjes skull medan ulvarna mest är hungriga. Dock så är hunger inte en giltig anledning är käka någon.
Hade velat läsa det inläggetHaha, alltså, jag började skriva ett löjligt inlägg om tjuvars levebröd och hur de nu ska kunna få mat till sin familj och nödvärn osv. Men skitsamma.
Om ni anser att LL kategoriserat tjuvarna fel under "övriga" istället för "onda" får ni protestera. Jag bara poängterar att de inte är det nu.
Måste bara säga att min terriermix är oerhört skum, tackar nej till färsk kycklingmage? Hundar ska väl älska sånt äckligt?
Är redan i totalt förvirringstillstånd, men får nog ta spelet mer seriöst imorgon eftermiddag när det kanske börjar komma något att teoria lite om. Det jag kunnat konstatera hittills är att @Habina inte har någon geografisk uppfattning så mest troligt är hon inte från Åre. Nu hade jag en hel tanke bakom detta men glömde av vilka roller som finns så får kolla på det.
Iochförsig kan man ju bo i Åre och ha dålig koll på var det ligger geografiskt....
jag bor i Sundsvall sedan snart 10 år men vet knappt vilket landskap vi tillhör...
Läste terrariemix och förstod inte alls...Måste bara säga att min terriermix är oerhört skum, tackar nej till färsk kycklingmage? Hundar ska väl älska sånt äckligt?
Hade kanske förklarat hennes dietpreferenser om hon var en terrariemix förvissoLäste terrariemix och förstod inte alls...
Helt klart, jag ska bara hitta något att skriva. Men om man bara dödar av de onda så är det väl lugnt? Mästertjuven är ju lite svår, den får någon annan lösa.Det är helt klart en lek där man nog bör hålla koll på de som håller sig i skymundan, det är lätt att gömma sig i en stor skock, eller så ser man inte skogen för alla träden. Just nu upplever jag att det bara är några få med i leken men vet ju att det är många som jag inte ens är säker på att jag har läst ett inlägg ifrån. Bra att ha med sig till röstningen imorgon, det är inte säkert att de som skriver skumma grejer verkligen är de skummaste i backen. Det kan vara de där som smyger bakom granarna som är de riktigt skumma. Nu ska jag sätta mig med min hemtenta som vi fick ut drygt 12 h tidigare än vad de hade sagt från början, något positivt med det här jävla viruset!
Ond spion - Får all spioninfo. Utanför lyan men vet vilka som sitter där, räknas inte in i vinstvillkoren. Vill visa sig för ulvarna för att inte bli käk? Kan sprida falsk information för att få goda spionen att reagera?