Får väl försöka göra mitt bästa för att ändå försöka komma med något idag, trots att det nu verkligen känns som att lusten och motivationen till att över huvud taget skriva något är på botten.
Jag har funderat en del på
LenaHs fråga till
Mirtai om hur hennes bollen__ radar står sig, där Mirtai själv svarade att den är okalibrerad/inte i funktion. Nu när vi vet bollen__s roll känner i alla fall jag att tankarna lätt går åt hållet att Mirtai försökte skydda bollen__ genom att inte säga något eller ducka för frågan. Men efter lite mer eftertanke vet jag inte om det säger så mycket egentligen? Vi har ju inte lekt på ett bra tag och flera av oss är nog lite ringrostiga, dessutom hade bollen__ totalt fem inlägg vid tidpunkten av LenaHs fråga. Vet att jag behöver mer än fem inlägg för att kunna bilda mig något av en uppfattning av en persons roll eller sidtillhörighet. Så visst, Mirtai skulle kunna sitta i lyan med bollen__ eller vara ledarvargen och att det svaret var för att inte hänga ut kollegan bollen__, men jag ser också flera andra omständigheter som kan ha påverkat Mirtais bollen__ radar, så det är svårt att säga alls om det. Kan vara en ond men kan också vara en god.
Däremot känns det ändå som att det är något som jag inte riktigt kan sätta fingret på som skaver. Både hos Mirtai och LenaH, jag har liksom sett flera inlägg av dem båda, men minns knappt något alls av vad de skrivit. Det skulle kunna vara att det är mycket text och lite substans (typ aktiv men ändå inte aktiv), men skulle också kunna vara att vi tänker lika och att det är därför jag inte reagerat speciellt på något någon av dem skrivit. Tåls att kolla närmare på i alla fall!
Eller så är det bara mitt minne som är ur funktion och sviker mig
Det alternativet går inte heller att utesluta.