*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Så du tänker cirkus eller heffaklumpen dom sista ulven indå fall?🤔
Det som talat emot dem är förhållandevis tidiga röster på karamelldrottningen, heffaklumpen röstade dessutom där redan igår.

Måste kolla qitis-ceta. För för mig skaver nog ändå cetas förslag om att låta bollen__ gå ett dygn till... menhon la å andra sidan en ganska tidig rösr på bollen__ trots allt....
Nu hann du ju dö men nej, jag tror ju Gabby är sista ulven! Låga odds betyder sannolikt. :D
Jag hoppas de var 4 från början.

Idag har jag häcken full så:

LenaH röstar på Gabby_Ossi

för att jag tror att rösten på bollen i dl 3 var uppgjord för att få ett snyggt alibi.

Hm. Jag anar att oknytten varit i farten här för BSF

LenaH verkar stensäker på gabby , jag har ju mest haft henne som en kanske god utan info

Om det nu är så att LenaH har en roll som gör att hon känner sig säker på gabby så kan hon ju ha rätt , men också även hon blivit lurad av förvillning

Tänker att OM inte LenaH har den rollen hon verkar kunna ha -så borde den som verkligen har rollen kunna protestera ? Jag har faktiskt två andra kandidater till den rollen som jag båda har placerat åt det lite mer godare hållet allt eftersom leken framskridit. Alla dessa 3 kan ju inte ha den rollen så någon kan ju vara ond av dem och luras såklart

Men hakar på LenaH så länge så får se vilka reaktioner det blir under dagen.

Qitis röstar på Gabby -Ossi.
Tror LenaH har på fötterna om henne och kan ha rätt i att det var alibiröst från bollen
Och i så fall även alibiröst i första dl på karamellen.
Som vi ju nu vet var ulv.

Jag hade uppenbarligen fel om Lobelia/Bsf2 så måste lägga om mitt pussel, hade någon annan på den rollen, men LenaH kan inte vara säker på mig i alla fall för då hade hon inte röstat på mig :cautious:. Om hon nu inte är ulv och käkandet av Bsf2/Lobelia var för att få mig mera misstänkt, vilket spontant känns som ett troligt scenario men måste gå tillbaka och läsa mer lite senare, nu ska jag iväg på rehabträning...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 755
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 231
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 061
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 657
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar