Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars @Mirtai är helt oskyldig, hon blev bara indragen i mitt jagvetintevadjagskakalladet.Super nojig här nu ändå att Mirtai och LenaH kör ett skådespel som heter duga allt för att förvilla oss alla
Vad fan.
Qitis Ändrar tillbaka till Mirtai
Jo, alla var i tid men jag är glad om jag slipper sammanställa!Vet ärligt inte om dessa kom i tid?
Jag vet inte om det är så oskyldigt från din sida eller hennes dock blir ju super nojigStackars @Mirtai är helt oskyldig, hon blev bara indragen i mitt jagvetintevadjagskakalladet.
När jag skickade var den 21:29 på min telefon, tror inte buke-klockan ska skilja två hela minuter Men bäst någon med dator kollar för säkerhets skull!Vet ärligt inte om dessa kom i tid?
Min ska ha varit i tid men sitter inte vid datorn utan via telefonen. Så vet inte med säkerhet.Vet ärligt inte om dessa kom i tid?
Men tänk vad mycket info som kanske går att utläsa av den här lynchen i efterhand!Jag vet inte om det är så oskyldigt från din sida eller hennes dock blir ju super nojig
Ska vi se det här som en bekännelse?Stackars @Mirtai är helt oskyldig, hon blev bara indragen i mitt jagvetintevadjagskakalladet.
När leken är slut menar du?Men tänk vad mycket info som kanske går att utläsa av den här lynchen i efterhand!
Det hoppas jagMen tänk vad mycket info som kanske går att utläsa av den här lynchen i efterhand!
Neje! JAg fick liksom bara lite feeling och ibland går det lite fort då.Ska vi se det här som en bekännelse?
DL4
18.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.32 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
18.37 Mirtai röstar på LenaH
18.54 Ceta röstar på Mirtai
19.06 cirkus röstar på karamelldrottningen
19.15 qitis röstar på Mirtai
19.19 LenaH röstar på Mirtai
19.24 karamelldrottningen röstar på heffaklumpen
19.30 heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
LenaH ändrar röst till karamelldrottningen
Mirtai ändrar sin röst till karamelldrottningen
LenaH ändrar till Gabby_Ossi
Mirtai ändrar till Gabby_Ossi
Qitis ändrar till LenaH
Gabby_Ossi ändrar till karamelldrottningen
Ceta röstar på Gabby_ossi
Qitis Ändrar tillbaka till Mirtai
Mirtai 1
karamelldrottningen 3
qitis 1
LenaH 0
heffaklumpen 1
Gabby_Ossi 3
I så fall ska detta stämma @MadalitsoJo, alla var i tid men jag är glad om jag slipper sammanställa!
Det känns nästan så känns som hon lurar röven av oss alla så mycket hon kan -typSka vi se det här som en bekännelse?
Nu blev det faktiskt så att det ser ut som lottning mellan två av dessa 5 så lite intressant ändå!Alltså - nu spånar jag jättevilt - ponera att INGEN av rösterna på @cirkus och bsf1 i DL1 var ond utan alla ulvar la uddaröster - då finns det 5 kandidater kvar till 3 eller 4 onda roller och dessa är @qitis @Gabby_Ossi @karamelldrottningen @heffaklumpen och @cirkus
Bara en tanke som jag ville lyfta.