*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Eller så är det så ändå att @Gabby_Ossi är lyakollega och bollen röstade där som en helt normal alibiröst, Gabby låg ju inte pyrt till och jag hade släppt henne lite igår när jag kände mer päls hos bollen?

Jag vet egentligen inte var @Mirtai kommer in i ekvationen och jag börjar vackla lite där. Jag har som jag tidigare på parkeringen skrev inte så jättestarka misstankar mot Mirtai och om vi fortfarande vill tänka att det åtminstone låg en ond röst på Bsf1 så kan det ju också vara @Ceta fast jag la henne åt sidan ett tag för att jag inte såg det jätteskumma med henne som @cirkus och ffa @qitis såg?

Alltså - jag vill nog ha Gabby i lyan ändå?!

Och när jag ändå svarar dig - q?
Alltså jag vet inte...
Känner bara om,men, fast, kanske, ifall... om allt...

Varför tror vi der finns en ond bland de som röstade på Ronja?
Känner inte att jag reagerat på Mirtai, så det enda är typ rösten på BSF1 isf.
Ceta föreslog ju iof att vi kanske kunde ge bollen_< en dag till, har inte i huvudet mer vad hin skrivit/nåt jag reagerat på gällande henne...

Q
Jaa.... alltså jag vet liksom inte vilken känsla jag ska lita på... jag kan ha fel om att Q kan vara ond och självklart är det bättre att jaga ulvar än ledarvargen. Men nånstans tror jag att det är mer än "cirkus hade inte varit inne och kunnat försvara sig, så jag ändrar min röst för att hjälpa henne". Lite skaver det ändå, fast det egentligen är fullt normalt q-beteende att rösta i sista sekunden för att sno kontrollen över DL.
Och det kanske är det som är grejen. Varför tog hon den kontrollen i DL1?

LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

inte för att jag tror att hon är i lyan men för att hon kan vara ledarvarg, hon känns som en ensam spelare och jag tycker rösten på heffa var väldigt svag, att någon är ond för att hen röstar på en räcker inte riktigt som teori och det brukar vara ett tecken på ondska.

Jag kan också ändra ;)
Jag förstår ju om du vill vara kvar i leken (oavsett sida) men varför gabby och inte någon annan ?
Du röstade på LenaH och hon även på dig tidigare och nu helt plötsligt vill du ändra till samma som hon föreslår ?
Huvudet spinner loss på mig när jag försöker förstå det :confused:

Äh vafan! :D
Den här är bara för @cirkus skull:

LenaH ändrar till Gabby_Ossi

för att jag tror att röständringen till bollen var en stunt för att få alibi. Det kan hända att jag gjort så själv som ulv. :angel:

LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

inte för att jag tror att hon är i lyan men för att hon kan vara ledarvarg, hon känns som en ensam spelare och jag tycker rösten på heffa var väldigt svag, att någon är ond för att hen röstar på en räcker inte riktigt som teori och det brukar vara ett tecken på ondska.
Men vad sjutton ?! Är det inte bättre att få ut en ulv än ledarvarg
Nu får jag inte ihop ditt spel alls

Jag förstår ju om du vill vara kvar i leken (oavsett sida) men varför gabby och inte någon annan ?
Du röstade på LenaH och hon även på dig tidigare och nu helt plötsligt vill du ändra till samma som hon föreslår ?
Kom in i matchen kompis, jag har fått feeling. :D

Äh vafan! :D
Den här är bara för @cirkus skull:

för att jag tror att röständringen till bollen var en stunt för att få alibi. Det kan hända att jag gjort så själv som ulv. :angel:
Och så ändrar du igen ?
Försöker hänga med här hur du tänker. Måste tänka någon minut.

Jag blir lite nojjig och får vibbar från Elo-röstningen när det kom flera röster efter min, har försökt läsa om leken nu senaste halvtimmen men känner inte att jag blir något klokare.

Men nu verkar det svänga igen? 😅

Jag tycker fortfarande hon känns skum, och jag vet att hon är hur lurig som helst. Men om det finns minsta chans att rösta ut en ond istället för en god så är jag på :up:

Jag tycker fortfarande hon känns skum, och jag vet att hon är hur lurig som helst. Men om det finns minsta chans att rösta ut en ond istället för en god så är jag på :up:
JAg lovar (kanske) att inte byta mer ikväll. :D

Om jag inte får en uppenbarelse, det har hänt i nån lek eller två, helt plötsligt klarnar bilden. ;)

DL4
18.32 Blacksmithfarm röstar på qitis
18.32 Gabby_Ossi röstar på Mirtai
18.37 Mirtai röstar på LenaH
18.54 Ceta röstar på Mirtai
19.06 cirkus röstar på karamelldrottningen
19.15 qitis röstar på Mirtai
19.19 LenaH röstar på Mirtai
19.24 karamelldrottningen röstar på heffaklumpen
19.30 heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
LenaH ändrar till karamelldrottningen
Mirtai ändrar sin röst till karamelldrottningen

Mirtai 3
karamelldrottningen 3
qitis 1
LenaH 1
heffaklumpen 1
G_O 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 755
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 231
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 060
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 657
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar