Alltså jag vet inte...Eller så är det så ändå att @Gabby_Ossi är lyakollega och bollen röstade där som en helt normal alibiröst, Gabby låg ju inte pyrt till och jag hade släppt henne lite igår när jag kände mer päls hos bollen?
Jag vet egentligen inte var @Mirtai kommer in i ekvationen och jag börjar vackla lite där. Jag har som jag tidigare på parkeringen skrev inte så jättestarka misstankar mot Mirtai och om vi fortfarande vill tänka att det åtminstone låg en ond röst på Bsf1 så kan det ju också vara @Ceta fast jag la henne åt sidan ett tag för att jag inte såg det jätteskumma med henne som @cirkus och ffa @qitis såg?
Alltså - jag vill nog ha Gabby i lyan ändå?!
Och när jag ändå svarar dig - q?
Känner bara om,men, fast, kanske, ifall... om allt...
Varför tror vi der finns en ond bland de som röstade på Ronja?
Känner inte att jag reagerat på Mirtai, så det enda är typ rösten på BSF1 isf.
Ceta föreslog ju iof att vi kanske kunde ge bollen_< en dag till, har inte i huvudet mer vad hin skrivit/nåt jag reagerat på gällande henne...
Q
Jaa.... alltså jag vet liksom inte vilken känsla jag ska lita på... jag kan ha fel om att Q kan vara ond och självklart är det bättre att jaga ulvar än ledarvargen. Men nånstans tror jag att det är mer än "cirkus hade inte varit inne och kunnat försvara sig, så jag ändrar min röst för att hjälpa henne". Lite skaver det ändå, fast det egentligen är fullt normalt q-beteende att rösta i sista sekunden för att sno kontrollen över DL.
Och det kanske är det som är grejen. Varför tog hon den kontrollen i DL1?