Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror du är något på spåren men jag har en annan fårkandidat och det är Ida.Jag tänkte Lenis som får, och då känner ju inte Lenis till lyan i så fall? Min poäng var ju inte att Lenis "slapp" lägga en tredjeröst, utan att hon valde bort det, för att inte riskera att rösta ut en ulv.
Intressant, utveckla.Jag tror du är något på spåren men jag har en annan fårkandidat och det är Ida.
Gjorde just det.Intressant, utveckla.
Det gör ju iofs att det blir ännu konstigare att Lenis röstade på Killa men de kan ju ha trott att Killa var mer misstänkt än hon eg var och bestämt sig för att offra henne?Intressant, utveckla.
1 Det kan jag ju inte veta, såklart. Inte grävt så kanske? Det är min uppfattning, den kan vara fel.Men alltså - du röstar på mig för att jag inte hittat nån ulv?
1. Hur vet du att jag inte gjort det?
2. Tror du jag kan trolla?
Jo, möjligt... Men varför försökte i så fall inte Lenis rädda sig själv i DL1?Det gör ju iofs att det blir ännu konstigare att Lenis röstade på Killa men de kan ju ha trott att Killa var mer misstänkt än hon eg var och bestämt sig för att offra henne?
Har du samma uppfattning nu, efter att Killaloe åkte ut?1 Det kan jag ju inte veta, såklart. Inte grävt så kanske? Det är min uppfattning, den kan vara fel.
2 ja det är klart!
Jag är inte så himla bra på att gräva, jag triggas oftast av någon annans tanke/resonemang som Heddans nu ikväll så ibland är min aktivitet svajig.1 Det kan jag ju inte veta, såklart. Inte grävt så kanske? Det är min uppfattning, den kan vara fel.
2 ja det är klart!
För att hon visste att Killa skulle rösta på q?Jo, möjligt... Men varför försökte i så fall inte Lenis rädda sig själv i DL1?
JAg måste säga att du är magnifik som ens hann!
För att hon visste att Killa skulle rösta på q?
Där har du en ännu starkare poäng än jag.Just ja, och vidare på det här med Lenis/Idahoe, eftersom Idahoe plockade min teori kring fåret ikväll och la rösten på Niyama utifrån den, trots att jag skrev om Lenis som mer misstänkt i och med det, så tycker jag att det snarare tyder på en ovilja från Idahoes sida att rösta på Lenis, alltså tänker jag att det är troligare med relationen Idahoe ulv och Lenis får, än tvärtom?
Nä, jag lutar åt att Heddans resonemang håller bättre.Tänker du alltså Lenis som kollega med Killa? Och att hennes röst idag är en ren alibigrej för visst la hon förstarösten på Killa? (med detta nät är det totalt omöjligt att gå tillbax och kolla när röstlistan hamnat en sida bort)
Nä, jag lutar åt att Heddans resonemang håller bättre.
Och helst får jag upp ångan när jag redan borde vara i säng...
Nå, ska se om jag kan bena ut något. Hade uppenbarligen fel om både Q och hemlig igår, och utöver dem hade jag inget jag verkligen trodde på.
Jag tycker Niyamas röstande igår skaver, men blir osäker om det är så som hon förklarar och sen Hedinn intygar. Var det bara Niyama hade jag nog lika gärna trott att det är en bortförklaring från en ond, men eftersom ytterligare en spelare intygar så... är jag nog beredd att tro dem. Om de nu inte sitter i lyan tillsammans och skrattar åt mig. Jag lägger det åt sidan for now i alla fall.
Lenis tycker jag idag känts lite överslätande, vet inte om jag köper förklaringen men kanske att man vill släta över lite oavsett roll. Jag kan inte säga mycket om rösten igår då den verkade vara lagd i all hast, mer än att den kändes lite out of the blue. Men åh andra sidan verkar hon gräva desto mer idag.
Killaloe tycker jag varit märklig idag med, jag blir alltid misstänksam när jag ifrågasätter någons tanke/teori om mig(eller något annat) och denne inte svarar. Sen tycker jag inte det är ovanligt, vare sig hos mig eller hos andra, att uttrycka sig i stil med "jag noterar detta men vet inte om det säger något". Undviker hon att svara för att hon inte har något bra svar?
Magnum känns hal och jag har aldrig spelat med hen innan tror jag, men jag läser och läser och förstår ändå inte resonemangen. Rösten nu är verkligen jättekonstig, ingen annan har ju lyckats hitta en ulv än heller så varför single out lena?
Mistimed röstar på Magnum