Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte riktigt?Jag ska till jobbet nu och min förhoppning är att jag ska hinna in igen innan DL, men ifall det är stökigt och jag faktiskt måste jobba så tänker jag att jag röstar nu för att inte missa något.
Precis som @Niyama uttryckte förut
så känner jag också just nu. Därför blir det här kanske inte den rösten jag är mest stolt över sett till teori bakom. Men, det är någonting med hela resonemanget och inläggen kring fåren som @Gabby_Ossi har skrivit, som jag försökte få ner tankar kring tidigare, som skaver för mig. Killaloe röstar därför på Gabby_ossi
Bra tänkt där!På tal om det... Fåret borde rimligtvis inte lagt en potentiell avgörande röst på någon i DL 1, med risk för att rösta ut en kollega.
Jag uppfattade inte att du brukade tycka dom var skumma. Men skriver/läser från mobilen så det kan vara därför det gått mej förbi.
Jag tänkte att de var skumma men sen var ändå Q så självklar god som jag läste det.
Ihop med
Att jag inte sett så mycket mer trots att det var många som pekade på den dära ulvradarn. Som inte hittat nåt då
Men som sagt, jag vet också att det mycket väl kan vara tidsbrist. Eftersom jag lider av den själv
Jag tycker inte att någon är jätteskum än utom @qitis då förstås men det skulle vara konstigare om jag inte tyckte.
Jag reagerar dock på ungefär samma saker som @cirkus - lite misstankespridning över inläggen?
Jag tror inte nödvändigtvis att q är ond just för det men jag vågar nog sortera bort henne som innehavare av en viktig god roll för då är hon oftast lite mer försiktig.
Jag tycker ju som tidigare sagts att @hemlig s röst på @Killaloe är helt av banan - fortfarande kan jag inte se varför fåret skulle behöva skylta om att inte få röster på sig från lyan?!?
Det faktum att hemlig heller inte går vidare i sitt resonemang talar inte till hennes fördel men behöver heller inte betyda att hon är ond.
Jag har nog aldrig sett en röständring från hemlig öht när jag tänker efter.
Under förutsättning att fåret får raden om ängeln och den skyddar sig själv, annars är den ju rätt meningslös? För ett får som inte har någon aning om vilken sida någon annan spelar för kan ju en sia vara rätt värdefull för att kunna undvika att rösta ut sina kollegor.
På tal om det... Fåret borde rimligtvis inte lagt en potentiell avgörande röst på någon i DL 1, med risk för att rösta ut en kollega.
Plötsligt händer det!Bra tänkt där!
Jag sätter Gabby åt det ondare hållet eftersom hon uttalar sig så tvärsäkert om fårets görande men ändå inte har koll på sianJag fattar inte riktigt?
@Gabby_Ossi snöade in på att fåret borde använt spionrad natt 1 och tänkte inte på att den kan sia också och därför är Gabby vad? Får? Ulv?
Är det? Med en sia får du nästan garanterat veta om en spelare är god eller ond, vilket bör vara väldigt användbart för ett får. Enda risken är väl om fåret väljer att sia den som blir käk, men den risken bör väl ligga runt 10%, alltså ca 90% chans att få något användbart.Men räknar man på hur stor sannolikhet det är att få något användbart skulle jag ändå säga att det är bättre odds på spionrad. Men visst, den som är får kanske tänker annorlunda.
Min poäng var hur som helst att det är fullt möjligt att fåret vill peka ut någon den fått info om genom att godförklara.
Men va? Röstar du på LenaH enbart pga att hon inte hittat ulvar än?Trots tidsbrist och irl tänker jag att ulvradarn kanske inte riktigt letar om den är ond själv.
Därför magnum röstar på LenaH
Nu kanske jag gör det lätt för mig men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska tro om Killa och Lenis etc. Detta känns dock jättemärkligt, jag tycker inte LenaH verkar leta mindre än vanligt?Trots tidsbrist och irl tänker jag att ulvradarn kanske inte riktigt letar om den är ond själv.
Därför magnum röstar på LenaH
Alltså Jag vet att jag tyckte att jag kunde förstå Niyamas resonemang kring att inte vilja avgöra röstningen igår kväll, men om man har Hedinns citat ovan i åtanke, och dessutom lägger till G_Os citat här nedan så kan det kanske vara så att Niyama är ond (=får?)Fåret borde rimligtvis inte lagt en potentiell avgörande röst på någon i DL 1, med risk för att rösta ut en kollega.
Det är der bästa jag hittar nu. SåJag tycker @Niyama fokuserar på styrkor på goda sidan men svagheter på onda (se citat nedan), och jag tycker att det ofta blir så att man tycker att ens egna sida är svagare och den andra starkare. Detta skulle kunna peka på att Niyama hör till onda sidan.