Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller igen? Nä, det är inte riktigt min grej . Men tycker det du skriver är en aning motsägelsefullt. Om folk inte hittar nåt på mig skulle det bero på att jag är dålig som god? Alltså att jag är dålig som god menar jag att jag är dålig att hitta onda. Sen tror jag att jag dessutom jag fick 2 (?) röster igår, det är mer än vanligt för mig dag 1.Vidare har jag noterat att flera skrivit att @Niyama inte stått ut något/inte hittat något på henne. För att hon (enligt sej själv) är dålig på att vara god eller för att hon håller igen som ond? Eller spelar väl?
Tänkte mest på om den använder sina förmågor.Fast vad skulle det vara för hint till lyan? Lyan vet ju vilka som är goda/onda.
Jag svarade Hedinn, alltså hon verkade ha nån tanke om att du hintade till lyan, och jag undrade vad det skulle vara för hint eftersom den hade varit meningslös.Tänkte mest på om den använder sina förmågor.
Försöker du bli misstänkt? Först skriva om att fåret försöker kommunicera och sen skriva om att en spelare känns mer god än ond...
Nä, men jag förstår inte dina tankar? Försöker du fundera på om LenaH eller Niyama skulle vara invalda i lyan, eller varför skriver du det du gör om just de spelarna? Jag hänger inte riktigt med.
Jag tror ju spontant att det krävs minimal kommunikation från fåret för att lyan ska snappa upp det, eftersom de känner till fåret, utan att det krävs någon som är specifikt bra på att snappa upp sånt. När man vet både vad man ska leta efter och hos vem brukar det ju inte vara jättesvårt, skillnad om lyan inte kände till fåret.
JahaJag svarade Hedinn, alltså hon verkade ha nån tanke om att du hintade till lyan, och jag undrade vad det skulle vara för hint eftersom den hade varit meningslös.
Jag kollade faktiskt inte röstlistan men noterade iaf tidigare att några inte hittat något hos just dej som inte stått ut. Sen vet jag ju inte varför, såklart. Om det skulle vara ovanligt eller ej, men noterade det iaf.Håller igen? Nä, det är inte riktigt min grej . Men tycker det du skriver är en aning motsägelsefullt. Om folk inte hittar nåt på mig skulle det bero på att jag är dålig som god? Alltså att jag är dålig som god menar jag att jag är dålig att hitta onda. Sen tror jag att jag dessutom jag fick 2 (?) röster igår, det är mer än vanligt för mig dag 1.
Då förstår jag! Tyckte mest det var lite roligt att du först skriver att fåret måste försöka kommunicera och sen att du tror att en spelare är god. Men som Niyama påpekade så vore det ju en meningslös sak att kommunicera.
Nu blev det i samma inlägg, jag funderade på dom separat. Liksom .
De kom upp i funderingarna efter det att jag funderade kring lyan. Inte sagt att jag tror de är där/inte där.
Det är meningslöst att tala om för lyan att en spelare är god, eftersom lyan vet det. Det lyan i så fall vill ha en hint om är specialroll eller ej.
Fast att då skriva att man tror att någon är god? Skulle man då inte snarare försöka skriva något om rollen lite lagom kryptiskt som ulvarna kunde uppfatta?
Det är meningslöst att tala om för lyan att en spelare är god, eftersom lyan vet det. Det lyan i så fall vill ha en hint om är specialroll eller ej.
Fast att då skriva att man tror att någon är god? Skulle man då inte snarare försöka skriva något om rollen lite lagom kryptiskt som ulvarna kunde uppfatta?
Nä, det stämmer ju inte? Fåret har en sia också, så den kan få info om vilken roll som helst.Ja det är det jag menar, att lägga någon åt godare hållet skulle kunna vara ett sätt för fåret att hinta att den har en specialroll. Eftersom det är de enda rollerna fåret kan få info om.
Fåret kan ju sia vem som helst? En bybo, en god specialroll eller en ulv? Om fåret siar, tror jag den vill hinta om specialroll eller ej. Hinta om god kan ju betyda bybo eller specialroll.Ja det är det jag menar, att lägga någon åt godare hållet skulle kunna vara ett sätt för fåret att hinta att den har en specialroll. Eftersom det är de enda rollerna fåret kan få info om.
Det var just så jag menade, vet inte om jag fick fram det förut.Det är meningslöst att tala om för lyan att en spelare är god, eftersom lyan vet det. Det lyan i så fall vill ha en hint om är specialroll eller ej.
Du får se det som en komplimang Du har ofta varit fantastiskt pricksäkerMen alltså - inte för att låta tjurig men jag har aldrig varit så säker som flera av er säger.
Det är dag 2 ffs.