För att köra på uteslutningsmetoden så borde inte Killaloe vara ulv, med tanke på att lyan verkar ha försökt få ut henne. Annars är det en jäkla (lyckad) alibiröstning.
Niyama är ju den som främst "jagat" och presenterat de vi vet är onda nu, även om hon inte var med och röstat ut dem. Men en ond Niyama bör ju ha lagt gårdagens röst på Paddi.
Quarter4ever känns också som att hon faktiskt letar onda även om jag tvivlat på henne (och fortfarande är nojig över att hon lurar mig

) så får nog de senaste lyncherna tala till hennes fördel.
Idahoe har ju också rätt bra röststatistik och teoriat en hel del även om det mattats av lite senaste dagarna kanske. Borde inte vara ond sett till det, även om jag blir lite nojig när hon vill sätta mig åt det godare hållet, eftersom det var något även LenaH och Paddi gjorde innan de åkte...

Men ändå inte min högst misstänkta.
Kvar får vi Lobelia, som ser ut att ha blivit räddad av lyan i tidigare DL så hon är ju en klar ulvkandidat.
Är det ännu en borde det vara fio också, som egentligen har varit ganska anonym och intetsägande för mig, så det är inte alls omöjligt att hon är ulv som försöker ligga lågt, men säker är jag inte.