Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Uppdatering!

800PAOLO-ROBERTO-H_1340204b.jpg

Paddington konstaterade att det här festandet är ju verkligen totalt värdelöst för sexpacket och efter att ovanstående bild letat sig fram till kvällspressen kände hon att det var läge att sjappa hemåt för lite LCHF a la pasta.

Paddi var.. Paulo!

natt-DL 09.30
Dag-DL imorrn 21.30

Uppdatering!

800PAOLO-ROBERTO-H_1340204b.jpg

Paddington konstaterade att det här festandet är ju verkligen totalt värdelöst för sexpacket och efter att ovanstående bild letat sig fram till kvällspressen kände hon att det var läge att sjappa hemåt för lite LCHF a la pasta.

Paddi var.. Paulo!

natt-DL 09.30
Dag-DL imorrn 21.30

Ha Nu hade JAG rätt!!!! :banana:
När jag tyckte det var märkligt att när paddis fock två röster på sig i dl1 så kom det upp två andra , varav LenaH la en andra röst på Snurrfian och vem var det som la andra rösten på ferrari? måste kolla det igen

:banana:
Då tror jag tredje ulven garanterat är Lobelia (enligt massor av tidigare teorier och röstkuppen mot Killa igår). Vem den fjärde olydiga jäveln är som tydligen inte var med på det hela vet jag inte. Hedinn kanske, för hon skulle inse att det kanske inte var ett smart drag. Q kanske, för hon skulle kunna köra sitt eget race. Fio kanske, men tror hon försöker rädda kollegor mer?

:banana:
Då tror jag tredje ulven garanterat är Lobelia (enligt massor av tidigare teorier och röstkuppen mot Killa igår). Vem den fjärde olydiga jäveln är som tydligen inte var med på det hela vet jag inte. Hedinn kanske, för hon skulle inse att det kanske inte var ett smart drag. Q kanske, för hon skulle kunna köra sitt eget race. Fio kanske, men tror hon försöker rädda kollegor mer?
Nej du jag hade inte gått så på paddington och LenaH om jag var i lyan med dem faktiskt
jag är mer brydd över dig för stunden om jag ska vara ärlig :p

Ja, jag blir inte direkt förvånad om nån tar min noja som anledning att försöka sprida misstankar mot mig :p
jag sprider inte misstankar
Jag funderar högst allvarligt på dig :cool:
Du verkade svänga lite om Lobelia innan tycker jag? Men tillbaka i att hon ska vara ond- basta!
Jag kan absolut se att du har en bra tankegång där - men jag tycker å andra sidan att det finns en alternativ tankegång som man bör fundera över
Sedan så är det ju så att din röst på Lobelia idag inte i sig känns misstänkt- paddis skulle ju åka , det var ju klart i det läget när du la din röst och en ulv borde ju velat följa med i att rösta på Paddis
:)
Jag utesluter inte ens att det är alibiröstning de lux på Killaloe både från paddis och LenaH iom att de hade specialare så det innebär att de andra ulvarna inte har det
Paddis lilla "utbrott" på dig igår kväll kan också mycket väl vara ett spel för galleriet - har liksom själv varit i gräl med henne som ulvkollegor så det litar jag inte ett dyft på :cool:

Nä Puh alltså du gjorde mig rädd där i sista minuten att du helt plötsligt skulle ändra upp och ner på hela din teori som du tjatat om i flera dagar..

Alltså jag trodde ju egentligen hela tiden på teorin, men när alla helt plötsligt köpte den alldeles för lätt blev jag nojig.

jag sprider inte misstankar
Jag funderar högst allvarligt på dig :cool:
Du verkade svänga lite om Lobelia innan tycker jag? Men tillbaka i att hon ska vara ond- basta!
Jag kan absolut se att du har en bra tankegång där - men jag tycker å andra sidan att det finns en alternativ tankegång som man bör fundera över
Sedan så är det ju så att din röst på Lobelia idag inte i sig känns misstänkt- paddis skulle ju åka , det var ju klart i det läget när du la din röst och en ulv borde ju velat följa med i att rösta på Paddis
:)
Jag utesluter inte ens att det är alibiröstning de lux på Killaloe både från paddis och LenaH iom att de hade specialare så det innebär att de andra ulvarna inte har det
Paddis lilla "utbrott" på dig igår kväll kan också mycket väl vara ett spel för galleriet - har liksom själv varit i gräl med henne som ulvkollegor så det litar jag inte ett dyft på :cool:

Mm, jag jagar både ulvkollegan LenaH och ulvkollegan Paddington :laugh:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Retrievertråden
  • Valp 2025