Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Men vad är det för märkligt spel du syftar på? Att jag missade ett steg i det där käket du pratar om?
Jag har inte försvarat Paddington mer än att jag inte ville att hon skulle bli lynchad DL1 när hon inte lekt på länge och det är faktiskt så att även om du anser att du har rätt i dina teorier så behöver det inte innebära att någon annans inte är lika korrekta. :)

Det jag skrev: jag har svårt att tro att du som god inte kunde hitta nåt mer misstänkt än Snurris, du har spelat en hel del med henne så du borde veta hur hon spelar.

Jag har ingen aning om ifall mina misstankar är korrekta, men jag blir nojig över att jag upplever att en del "slätar över" det jag reagerar på.

Men herregud man får väl rösta på vem man vill eller :mad: Alla har väl fått röster på sig pga tidsbrist utan fullständigt gå i taket.
Fast man blir fruktansvärt less på det. Det är så sjukt lätt för en ond att lägga en sån röst, och det är typ det värsta jag vet att bli utröstad pga tidsbrist. Speciellt om man har en viktig roll, då blir man extra less. Inte för att jag vet om cirkus har en viktig roll, men jag förstår henne fullständigt.

utvecklar:
tror nog att onda gärna vill ha jämt idag mellan flera goda så det kan bli som igår - mer än en god som kan ligga uppe till en lottning/ utslagning antingen öppet eller genom att en röst inte räknas! Alternativt att goda för att rädda sig själva ändrar röst till att bidra så en god åker ut.

Jag tänker sälla mig till L-röstarna och väljer därför att lägga den på någon jag tycker kommer med lite hastigt påkomna teorier som väger rätt lätt och en rätt svag röst idag.

LenaH röstar på Killaloe

Fast man blir fruktansvärt less på det. Det är så sjukt lätt för en ond att lägga en sån röst, och det är typ det värsta jag vet att bli utröstad pga tidsbrist. Speciellt om man har en viktig roll, då blir man extra less. Inte för att jag vet om cirkus har en viktig roll, men jag förstår henne fullständigt.

Jaha så man ska bli immun så fort man har tidsbrist? Ja det är ju en jävla bra strategi!

Röstlista DL2

11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen
21.11 LenaH röstar på Killaloe

Fast i ärlighetens namn så tror jag att fler glider med och inte gör så mycket pga tidsbrist än de som får röster pga tidsbrist. Skriver folk mycket lite så innehåller så gott som alla teorier mot en tidsbrist.

läst väldigt fort nu men känner att jag vill rösta nu och eventuellt ändra rösten om jag finner att det verkar vettigt
Jag reagerade nog mest på bollen__ idag av alla de med L i namnet
Det är främst för att hon inte kommer med direkt något om någon annan med L i namnet efter jag taggade henne.Känns som att hon inte vill rösta på någon i det gänget för att
a) den/ de kan vara lyakamrater till henne
b) vill inte riskera att en ev god med bokstaven L i namnet blir misstänksam mot henne
Egentligen gäller samma resonemang även för Killaloe om man ska hårddra det
så lite ole dole doff vem man ska lägga rösten på!
men
quarter4ever röstar på bollen__
pga ovanstående

Absolut, jag kände mest att jag bemött det mesta du skrivit redan. :)

Ja, men jag blir ju nojig när alla typ ignorerar det jag tycker är superskumt och de som ligger uppe för lynch är de jag har som neutrala + en något misstänkt men den är istället de jag misstänker mest som röstat på :arghh:

Röstlista DL2

11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen
21.11 LenaH röstar på Killaloe
21.17 quarter4ever röstar på bollen__

Ja, men jag blir ju nojig när alla typ ignorerar det jag tycker är superskumt och de som ligger uppe för lynch är de jag har som neutrala + en något misstänkt men den är istället de jag misstänker mest som röstat på :arghh:
Haha, jag säger som i förra leken, jag är nog lite för o-konspiratoriskt lagd för det här egentligen! :p

Jag väljer att lägga en röst på en person som använder en teori som LL har tillbakavisar? Visst cirkus kanske inte såg det då men hon vet det ju nu men ändrar inte sin röst även om den är baserad på något som inte stämmer! Det tycker jag känns ulvigt och då vill jag rösta där. So shoot me!

@cirkus
du känner inte för att ändra rösten till en där den kan göra nytta sas?
Om du hunnit samla dig lite och inte vill åka ut?:heart
Tänk på att det kan ju vara så att dåliga teorier kan vara för att ni inte spelar på samma sida.....tex?

Lobelia röstar på bollen__

Dels för andrarösten vid första lynchen som kan vara för att få upp en till för lynch, det kan både vara för att förvirra så att goda får fler goda att misstänka bland de som fått många röster (i så fall skulle Paddis kunna vara ond) och faktiskt framförallt för att hon inte röstar på L folk. Har man en onding som kompis i lyan med ett l i namnet så blir det ont om L folk att välja på även om det är en god som ryker.

Jo jag vet att jag skrev ett inlägg i annan riktning men den teorin föll på att jag tolkat reglerna fel.

Haha, jag säger som i förra leken, jag är nog lite för o-konspiratoriskt lagd för det här egentligen! :p

Det hade ju känts bättre om folk i alla fall misstänkte MIG lite för det jag skrev, liksom försökte slå hål på mina teorier och tyckte jag var lite skum som drar upp x och y. Men detta loja överslätande?! Och du är alldeles för lugn för att vara god!

Nej jag har det i åtanke oxå men jag vet inte.. det känns lite tveksamt ändå just nu iallafall. Det var synd att sidan åkte för jag hade gärna velat ha något att gå på.. Min haunch säger att Lena eller Lobelia troligtvis hade blivit siade

Det hade ju känts bättre om folk i alla fall misstänkte MIG lite för det jag skrev, liksom försökte slå hål på mina teorier och tyckte jag var lite skum som drar upp x och y. Men detta loja överslätande?! Och du är alldeles för lugn för att vara god!
Nä, jag är lugn för att jag har semester! :p

Och dig har jag alltid så inihelvete svårt att läsa så jag brukar undvika dig tills jag kommit på om du är ond eller god. :o

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka