Lugn och fin![]()
Nej, jag är faktiskt skitirriterad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugn och fin![]()
Jag har redan bett om ursäktMen det skrev jag väl ändå inte om dig?
Det här är vad jag skrivit
Det var @bollen__ jag pratade om som att det kunde vara att flyta med, inte du![]()
och jag läste inte det här förrän jag hade svarat på förstaSåg att jag läste lite hastigt, du menade att det var bollen_ som glidit med och där håller jag med dig. Förlåt för min slarviga läsning där.
jag är alltså irriterad på riktigt om nu någon missat det. Mest för att det kommer anklagelser om att jag flyter och lägger svaga röster. Snacka om att göra det enkelt för sig. jag har inga problem att bli utröstad - men skälen är verkligen![]()
Tror ingen missat detjag är alltså irriterad på riktigt om nu någon missat det. Mest för att det kommer anklagelser om att jag flyter och lägger svaga röster. Snacka om att göra det enkelt för sig. jag har inga problem att bli utröstad - men skälen är verkligen![]()
Där håller jag med, vilket jag även uttryckt tidigare. Det känns inte alls som något en ond cirkus skulle göra, men jag upplever inte heller att hon flutit med som vissa andra verkar vilja få det till, tvärtom tycker jag hon stuckit ut en del, speciellt med tanke på dagens röst.Tror ingen missade detdock kan man ju inte alltid ha överseende med IRL-saker även om man inser att det är sant att någon har tidsbrist etc, eftersom tidsbrist även drabbar onda. Håller dock med om att rösterna på dig är enkla, framför allt gör det mig skeptisk när det finns så mycket ulvigare grejer att titta på.
Tycker du inte att det är en aning konstigt att med tanke på allt Lobelia skrev om saken så tittade hon enbart ur Idas perspektiv? Känns som efterhandskonstruktion du köper lite väl lätt för att vara duNu var det visserligen jag som tog upp hennes egna odds och vad Lobelia svarade på det var att hon skrev oddsen ur Idahoes perspektiv, vilket stämmer helt och hållet om man går tillbaka och kollar på hennes första inlägg om det. Så frågan är ju varför du nu tar upp det som väldigt bra teorier, utan att kolla upp dem ordentligt? Då har du ju antagligen inte ens försökt se dem ur ditt eget perspektiv utan köpt någon annans rakt av.
Tycker du Q brukar ha en annorlunda spelstil som ond, och i så fall på vilket sätt?Jag tycker iaf att spelstilen är annorlunda, och det gör mig misstänksam.
Jag fattar inte vad det är som är så märkligt? Har frågat men inte fått svar tycker jag..Jag tycker det är jäkligt suspekt att flera "slätar över" Lobelias märkliga uträkningar i natt och dessutom att hon la en BOP igår trots att hon röstade sent. Dessutom LenaHs märkliga spel och att hon "försvarar" Paddington.
Men vad är det för märkligt spel du syftar på? Att jag missade ett steg i det där käket du pratar om?Dessutom LenaHs märkliga spel och att hon "försvarar" Paddington.
Ja det tycker jag, hon brukar ju rätt ofta bli påkommen just för att hon är annorlunda. Inte lika grävande. Och som nu taggar mest folk och efterfrågar vad de tycker..Tycker du Q brukar ha en annorlunda spelstil som ond, och i så fall på vilket sätt?
JAG HAR FÖRIHELVETE HAFT ONT OM TID
MEN RÖSTA UT MIG DÅ SÅ KAN NI TA DOM I TUR OCH ORDNING SOM RÖSTAT PÅ MIG
Du borde också ha koll på att jag ofta lägger en röst på Snurris DL1 oavsett roll då.Alltså LenaH är skicklig som god och har spelat mycket med Snurris - tror ni på riktigt hon inte kunde hitta nåt mer misstänkt än Snurris? Och att hon som god skulle missa hur ulvarna har säkert käk en natt? Och sen när hon inser det inte tycka att det är så farligt?