Ulvlek - Historieätarna

Om hon stulit från ängeln har hon ju ett skydd att använda, eller tar jag fel? Hon kan ju använda alla andra förmågor hon stulit menar jag, så varför inte skydda sig själv om hon råkar på ängeln?

edit: Dvs ifall F eller N skrivit något i tråden som avslöjar dem som paret och någon ulv snappat upp det, är det ju naturligt i min värld att käka N, då ulvarna vet att F är tjuven
Ok då är jag med på hur du tänker men håller inte med utan tror som jag skrivit tidigare att niyama käkades för att få ut niyama. men det spelar väl mindre roll nu?
 
@glömmerallt

Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM. Jag hade inte någon direkt koll på Cirkus önskan förrän efter lynchen, om det nu var hennes egentliga önskan.
Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.
 
Brukar och brukar, man gör väl som man vill? :)
Är jag jätteosäker på nån så vill jag ju inte avgöra och bäst är väl att rösta på någon man misstänker, oavsett hur de andra röstat?
Ja. Och då valde jag att lägga min röst på Q och sedan ändrat till tazie.

Jag har ju sagt att jag misstänkte både Q och tazie och att jag röstade på Q för att jag kände att jag kunde motivera en röst bäst så just då. Men så kom det in många röster på tazie och då blev jag osäker. Jag försökte följa tråden så gott jag kunde och såg som sagt att det trillade in flera röster på tazie. Så då valde jag att också ändra min röst dit.
 
Jag får ingen klarhet i saker och ting även när jag läser igen.
Jag tror inte att qitis och heffa är på samma sida och jag tror mest i nuläget på heffa som ulv, enligt tidigare inlägg jag gjorde ikväll. Men säkert kommer jag nog inte veta förrän nån av dom lynchas eller käkas, om det ens är möjligt eller kommer att ske vet jag ju inte.
 
Jag får ingen klarhet i saker och ting även när jag läser igen.
Jag tror inte att qitis och heffa är på samma sida och jag tror mest i nuläget på heffa som ulv, enligt tidigare inlägg jag gjorde ikväll. Men säkert kommer jag nog inte veta förrän nån av dom lynchas eller käkas, om det ens är möjligt eller kommer att ske vet jag ju inte.
Varför tror du inte de är på samma sida?
 
"Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM."
Det här tolkar jag som att Lobelia tycker vi har en ond bm.
 
Jaha, det här blev ju intressant... Q stärkte ju inte sina aktier hos mig direkt. :cautious: Frågan är bara vilka som är hennes ludna kompisar och vilka som bara är lurade :nailbiting:
 
Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.

Hon skriver ju att han troligen är god?

Det tror jag inte @Lobelia gör utan hon syftar på att hon nominerar (onda) cirkus.

Lobelia nominerade väl pegass?

glöm det här @hemlig läste fel

"Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM."
Det här tolkar jag som att Lobelia tycker vi har en ond bm.
Gud, jag är ju helt av banan! Du har helt rätt @hemlig !

Jag fattar nu ingenting av vad Lobelia menar?

Jag är helt med på att jag kan ha blivit grundlurad av @Pegasus63 men det här Lobelia kommer med här, var kom det ifrån och hur menar du Lobelia?
 
"Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM."
Det här tolkar jag som att Lobelia tycker vi har en ond bm.
Jag tolkar det som att det är bsf som tror det? Fast det stämmer inte riktigt ? Undra om det kan vara något syftningsfel?
Nä, jag tror jag röstar nu.
Efter min genomgång så känns det som att Lobelia ändå sticker ut mest för mig just nu.
Hennes inlägg om Poison igår kändes ändå som att hon ville få poisonous mindre misstänkt genom att tycka att P var för skum. Hon nominerar Pegas och hjälper genom det cirkus att slippa bli det (eller i alla fall komma till lottning mot Pegasus efter att han ändrade rösten) efter att cirkus då påpekat att hon inte vill vara BM. Sedan har vi två sena röster i dreven. Det är för mycket som pekar mot en ulv för att jag ska känna mig bekväm med henne.

Blacksmithfarm röstar på Lobelia
 
Ulvarna räknade antagligen med att fio tjuvade BM och att han med största sannolikhet var skyddad av ängeln och då var ju hon skyddad. Men de kunde ju inte veta (och då ta BM) istället och tog väl nån de visste var godförklarad.

Fast nu kom jag på att @Pegasus63 kanske inte alls är god?

Säg att fio tjuvade BM och att han var skyddad av ängeln - det betyder ju faktiskt inte per automatik att han är god?

Gud, jag orkar inte. :banghead:

Men funkar det så? Är det inte original-kraften sas som tjuvas? Om BM är bybo tex får fio inget alls oavsett om ängel skyddar BM?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp