aha,Ulvarna räknade antagligen med att fio tjuvade BM och att han med största sannolikhet var skyddad av ängeln. Eller nåt.
Jag tror som jag skrev för någon dag sedan att de misstänkte niyama för att vara ängel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aha,Ulvarna räknade antagligen med att fio tjuvade BM och att han med största sannolikhet var skyddad av ängeln. Eller nåt.
Ok då är jag med på hur du tänker men håller inte med utan tror som jag skrivit tidigare att niyama käkades för att få ut niyama. men det spelar väl mindre roll nu?Om hon stulit från ängeln har hon ju ett skydd att använda, eller tar jag fel? Hon kan ju använda alla andra förmågor hon stulit menar jag, så varför inte skydda sig själv om hon råkar på ängeln?
edit: Dvs ifall F eller N skrivit något i tråden som avslöjar dem som paret och någon ulv snappat upp det, är det ju naturligt i min värld att käka N, då ulvarna vet att F är tjuven
Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.@glömmerallt
Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM. Jag hade inte någon direkt koll på Cirkus önskan förrän efter lynchen, om det nu var hennes egentliga önskan.
Ja. Och då valde jag att lägga min röst på Q och sedan ändrat till tazie.Brukar och brukar, man gör väl som man vill?
Är jag jätteosäker på nån så vill jag ju inte avgöra och bäst är väl att rösta på någon man misstänker, oavsett hur de andra röstat?
Ja precis. Jag tänkte att 2 röster på Gabby var sämre när jag tänkte att jag ville hjälpa q.Fast @glömmerallt skrev det till @Madalitso när hon i sitt röstinlägg höll @qitis åt det godare hållet och sen röstade udda. Du röstade inte udda, du röstade på samma som maddan?
Hon skriver ju att han troligen är god?Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.
Nej, det förstod jag med.Det om att rösta udda var till Madalitso som verkade tro Q är god, det var ingen allmän uppmuntran att rädda Q så säker är jag inte på hennes godhet.
Varför tror du inte de är på samma sida?Jag får ingen klarhet i saker och ting även när jag läser igen.
Jag tror inte att qitis och heffa är på samma sida och jag tror mest i nuläget på heffa som ulv, enligt tidigare inlägg jag gjorde ikväll. Men säkert kommer jag nog inte veta förrän nån av dom lynchas eller käkas, om det ens är möjligt eller kommer att ske vet jag ju inte.
Det tror jag inte @Lobelia gör utan hon syftar på att hon nominerar (onda) cirkus.Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.
Lobelia nominerade väl pegass?Det tror jag inte @Lobelia gör utan hon syftar på att hon nominerar (onda) cirkus.
glöm det här @hemlig läste felHon skriver ju att han troligen är god?
Varför skriver hon då att hon bidragit till "att vi inte (troligen i alla fall) fått en god bm"?Det tror jag inte @Lobelia gör utan hon syftar på att hon nominerar (onda) cirkus.
Vad gör att du håller Pegasus63 som ond? För det är så jag tolkar ditt inlägg som jag citerar.
Hon skriver ju att han troligen är god?
Det tror jag inte @Lobelia gör utan hon syftar på att hon nominerar (onda) cirkus.
Lobelia nominerade väl pegass?
glöm det här @hemlig läste fel
Gud, jag är ju helt av banan! Du har helt rätt @hemlig !"Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM."
Det här tolkar jag som att Lobelia tycker vi har en ond bm.
Jag tolkar det som att det är bsf som tror det? Fast det stämmer inte riktigt ? Undra om det kan vara något syftningsfel?"Vad anser du om BSF röst på mig, att hon vill lyncha mig för att jag bidragit till att vi inte (troligen i vart fall) fått en god BM."
Det här tolkar jag som att Lobelia tycker vi har en ond bm.
Nä, jag tror jag röstar nu.
Efter min genomgång så känns det som att Lobelia ändå sticker ut mest för mig just nu.
Hennes inlägg om Poison igår kändes ändå som att hon ville få poisonous mindre misstänkt genom att tycka att P var för skum. Hon nominerar Pegas och hjälper genom det cirkus att slippa bli det (eller i alla fall komma till lottning mot Pegasus efter att han ändrade rösten) efter att cirkus då påpekat att hon inte vill vara BM. Sedan har vi två sena röster i dreven. Det är för mycket som pekar mot en ulv för att jag ska känna mig bekväm med henne.
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
Nja, bsf verkar ju tycka att @Lobelia hjälper ulven cirkus att slippa genom att nominera Pegas.Jag tolkar det som att det är bsf som tror det? Fast det stämmer inte riktigt ? Undra om det kan vara något syftningsfel?
Ulvarna räknade antagligen med att fio tjuvade BM och att han med största sannolikhet var skyddad av ängeln och då var ju hon skyddad. Men de kunde ju inte veta (och då ta BM) istället och tog väl nån de visste var godförklarad.
Fast nu kom jag på att @Pegasus63 kanske inte alls är god?
Säg att fio tjuvade BM och att han var skyddad av ängeln - det betyder ju faktiskt inte per automatik att han är god?
Gud, jag orkar inte.
Känns mer som att heffa smyger med och att q faktiskt letar ulvar. Men efter ikväll vet jag ju inte helt vad jag ska tro om q i och för sig.Varför tror du inte de är på samma sida?