Ulvlek - Historieätarna

Alltså jag vet att du är ny,(och därför bla har svårare att se sådant) men ja du är misstänkt, bland annat pga just det. Jag är också mycket misstänkt, åkte nästan ogår, Men det blir ju inte bättre av att jag tänker "åh nej kommer alla misstänka mig för att jag kanske har fel" Det gör folk ofta, många av mina teorier brukar ha fel och har även en del udda resonemang som jag är dålig på att förklara). Men många är ju misstänka det är lite det leknen går ut på och det kan svänga snabbt. Så nej du kommer inte bli utröstad pga avtt du inte tror fio har extrainfo. Men ja det gör dig misstänkt.

Är du god så släpp och gå vidare och bidra med teorier och tankar lite extra om du är orolig för att åka snart, gör du det så hjälper det övriga goda att veta vad du tycker. :)
tack för tipsen. Ska försöka chilla lite, jag är sån i min personlighet att jag lätt tar saker personligt och avskyr konflikter, men lyckas jag bara dämpa ångesten lite så tänker jag att detta kan vara bra träning!
 
Även Poisonus behöver kollas noggrannare på om cirkus är ulv, fick känslan av att hon följde motvilligt och dessutom var lite missnöjd över att det blev "för tydligt". Måste skriva det om jag skulle dö 😅
 
Nej, det som ar for tydligt ar hintarna. Inte att cirkus ar ond.
Jag har inte lekt pa ett tag sa kan inte svara pa om det brukar vara sahar i lekarna nu. Men de kanns inte ens okey.
 
Ska gå igenom Cetas inlägg efter dl, har för mig att det är mer jag reagerat på där. Ja, jag blir ju inte förvånad om du skulle vara den onda utanför lyan :p
haha nåja det kan jag iofs förstå :D inser att jag skrivit lite rakt ut som kan tolkas så :o
 
tack för tipsen. Ska försöka chilla lite, jag är sån i min personlighet att jag lätt tar saker personligt och avskyr konflikter, men lyckas jag bara dämpa ångesten lite så tänker jag att detta kan vara bra träning!
+1 på den, känner igen mig! Tyckte det var skitjobbigt att bli misstänkt i början, börjar väl bli lite lättare nu. Hoppas det blir bättre, kom ihåg att det bara är på lek :heart
 
För att det kändes som att du inte ville se vad fio skrev, trots att jag tagit upp saken och det därmed inte borde gå att missa. Typ som att du hoppades att det bara skulle passera, du behöver ju inte köpa resonemanget men att helt bortse från det när du röstade tycker jag är skumt.
Ok, förstår hur du menar. När jag röstade så hade jag som sagt inte fattat att Fios inlägg skulle kunna innebära att hon hade mer info, även om du påpekat det.
Känns så omöjligt att veta vem man kan lita på i detta läget, så jag valde att ha en egen teori.
I efterhand, om jag inte röstat så tidigt hade jag dock reagerat på att så många gick på Fios spår och försökt förstått det [spåret alltså] innan jag la min röst.
 
tack för tipsen. Ska försöka chilla lite, jag är sån i min personlighet att jag lätt tar saker personligt och avskyr konflikter, men lyckas jag bara dämpa ångesten lite så tänker jag att detta kan vara bra träning!
Jag har lite liknade problem(mest är jag rädd för att misstolkas) och jag tycker lekarna är utvecklande och nyttiga (och så klart väldigt roliga), hoppas du kan få samma glädje av dem.
 
Nej jag förstår verkligen att man inte orkar skriva om alla, men när det kommer ett sånt där typiskt siarinlägg som känns som att antingen bluffar hon eller så har hon rätt - då känns det ju som typ det mest intressanta som hänt idag tycker jag. Du röstade ju ändå en bra stund efter fio och jag hade hunnit rösta baserat på fios inlägg. Jag vet inte om fio har rätt eller bluffar men det känns ganska anmärkningsvärt att du inte berör det alls.

Har letat som fan, vilket inlägg menar du att du gjorde? "Minuterna före mig"?
Det här var det inlägg som kom samtidigt som jag hade gått igenom @Ceta inlägg och det kändes lite märkligt att vi hade kollat på samma spelare.
 
Jag har lite liknade problem(mest är jag rädd för att misstolkas) och jag tycker lekarna är utvecklande och nyttiga (och så klart väldigt roliga), hoppas du kan få samma glädje av dem.
ja precis, det är så himla lätt att misstolkas! jag tycker det är väldigt roligt, får bara bli bättre på att uttrycka mig (det är väl alltid ett bra utvecklingsområde) och att inte ta åt mig när jag blir misstänkt, det är ju det leken går ut på :rofl:
 
Det brukar dock mest vara motståndarsidan som klagar på hintar :p
Jag har tyckt nu sen jag började leka igen att hintregeln inte riktigt följs jämt(men har inte riktigt orkat ta upp det till dikussion) fok håller folk åt alla möjliga håll utan konskreta saker i tråden att peka på(oavsett om de har info eller ej. Dock har jag inga problem med fios röstinlägg, där är ju en väl underbyggd teori oavsett om den stämmer eller ej.
 
Dag 2
13:39 Blacksmithfarm röstar på Pegasus63
17.13 fio röstar på cirkus
18.23 Niyama röstar på cirkus
18.31 Madalitso röstar på q
19.41 Ceta röstar på Glömmerallt
19.48 Poisonous rostar pa Cirkus
19.52 hemlig röstar på cirkus
20.12 LenaH röstar på cirkus
20.21 Heffaklumpen röstar på cirkus
20.25 bollen__ röstar på cirkus
20.43 qitis röstar på cirkus
20.44 glömmerallt röstar på cirkus
20.45 iiantazie röstar på cirkus
20.45 Gabby_Ossi röstar på cirkus
20.47 Pegasus63 röstar på Cirkus
20.50 karamelldrottningen röstar på cirkus
20.57 cirkus röstar på Niyama
21.02 Snurrfian röstar på Cirkus
21.03 Lobelia röstar på Cirkus


Cirkus 15
Pegasus 1
qitis 1
glömmerallt 1
Niyama 1
Puttar upp denna då.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp