Jag måste medge att tanken om varför bumpo käkades skulle kunna vara för att få dig att verka lite mer god

Jag menar så här.
OM du nu sitter i lyan så vet ju du och andra lyakompisar att bumpo inte sitter i lyan tillsammans med dig
Jag tror också att bumpo var en de kände sig mest säker på INTE var onda fén då hon inte skrivit något alls som skulle indikera det
Och eftersom tanken från
@Paddington igår var att bumpo skulle skrivit i lyan att hon skulle rösta på hemlig och att det var därför du trodde att du la en andraröst, så skulle ju indirekt att bumpo käkades visa att det inte stämmer ?
Om du vore god och ulvarna ville ha chans att rösta ut dig så borde ju tvärtom bumpo varit bra att ha kvar i leken så att de kunde få er två som de mest misstänkta idag ?
Men sedan kan du förstås lika gärna vara god ändå, men ovan är en tanke jag iaf har om det hela....
Vad tycker du om alla som är kvar i leken?
Jag ser mest att du försvarat dig själv och det skulle ge mig mer om du på de 7 ,utöver dig själv, som är kvar kommer med lite reflektioner . Om du är god , så borde ju minst 3 av de 7 vara onda? Och utöver Paddington är det ingen jag kommer ihåg att du misstänker direkt så här långt in i leken?